1

1.4K 108 60
                                    


Arda siniri sesinden belli olduğu halde sanki anlaşılmıyormuş gibi daha da sesini yükselterek dolaba ittiği çocuğa bağırarak konuşuyordu.

"O attığın ofsayt gol olabilirdi Kenan. Ama senin aklın maç sonrası gece kimlerle takılsam diye düşünmekle meşgul olduğu için bi golu atamadın bile."

Konuştuktan sonra siniri soğumamış olucak ki yakasına yapıştığı çocuğu sanki daha ne kadar boğabilirse o kadar daha boğuyordu şu an.

"Hayır böyle devam edeceksen montellayla konuşurum yedeğe alır diğer maç seni."

Karşısındaki çocuğun tek bir cümle bile kurmayışına ayrı sinirlenen arda bu sefer sinirle nefes verip ondan uzaklaşmıştı.

Kenanı arkasında bırakıp eline aldığı havlusuyla soyunma odasından çıkıp duş almaya gitmişti.

Arkasında bıraktığı kenan ise yavaşça yere çöküp olanları sindirmeye çalışıyordu.

Ona yaptığı imalardan rahatsız olmuştu. Aklından geçenleri nereden bilebilirdi ki.
Hem fanlar gibi bilip bilmeden o da onun hakkında atıp tutmuştu.

En sevmediği şeyde buydu. Ön yargıyla ona karşı atıp tutulması.

Tamam belki yakışıklı olduğu için onla takılmak isteyen çok kişi vardı. Ama sonuçta maçta da bunu düşünmezdi.

Düşünemezdi.

Eğer iyi bir futbolcu olmak istiyorsa neden maçta beynini böyle şeylerle yorsundu ki.

Ellerini dizlerine yaslayıp iki elinin arasına kafasını koyup yaslanmış ve yeri izliyordu şu an da.

Maçı kazanmışlardı. Fakat o şu anda buna bile sevinemiyordu.

Bıkkınlıkla yerdeki taşları saymaya başladı. Telefonunu eline alsa bir sürü tebrik ve linç mesajlarıyla karşılaşacaktı. Şu an buna hazır hissetmiyordu kendini.

Aniden üstüne gelen su damlalarıyla irkilip geriye çekmişti kendini.

Semih yeni yıkandığı belli olan saçların kenanın üstüne doğru sallamıştı.

Kenan yüzünü buruşturup konuşmaya başlamıştı.

"Semih abicim iyi misin ya. Saçını niye üstüme doğru sallıyorsun."

Semih gülerek konuşmaya başlamıştı.

"Moralin çok bozuktu. Bende biraz seni sinirlendirmek ve moralini düzeltmek istemiştim sadece. Ama bakıyorum başarılı olamadım. Ne oldu neden moralin bozuk senin."

Sorduğu soruyla beraber kenanın yanına oturmuştu semih. Tam kenan cevap vericekti ki içeriye giren ardaya kaymıştı gözleri.

Diyeceği şeylerden vazgeçip semihe dönüp konuşmaya başlamıştı.

"Ben bi duş almaya gideyim. Çok terliyim şu an rahat hissetmiyorum o yüzden.
Sana sonra anlatırım olur mu."

Cümleleri hızlıca sıralayıp semihin cevap vermesine izin vermeden eline havlusunu aldığı gibi soyunma odasından çıkmıştı.

Hızlıca duş alıp soyunma odasına geri dönmüştü.

Soyunma odasında barış abiyi görmesiyle gülümsemişti.

Barışta ona aynı şekilde karşılık verip konuşmaya başlamıştı.

"Oooo kenan sen daha çıkmadın mı."

Başıyla onaylar bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

"Yok barış abi daha çıkmadım. Duşa biraz geç girmiştim de. Sen neden çıkmadın peki."

"Bende merihi bekliyordum. Birşeyler yemeğe gidicezde. Bize katılmak ister misin."

Kenan başını olur anlamında sallayıp eşyalarını toplamaya başlamıştı.

Kısa bir süre sonra merih içeri girmişti.

Yüzündeki mutsuzluk birşey olduğunu belli ediyordu.

Meraklı gözlerle onun konuşmasını beklemeye başlamışlardı.

"Montellayla konuşuyordum da. Diğer maç için pekte güzel şeyler söylemedi. Seni ve ardayı diğer maç yedeğe koyabilirmiş."

Barış da onu onaylarcasına konuşmaya başlamıştı.

"Sırf bir yükselme yüzünden bunu size yapması çok saçma. Sonuçta siz ilk kez antrenmanlarda tanıştınız. Daha bir birinizi tanımıyorsunuz bile."

Kenan üzgün olduğu sesinden bile belli olurcasına konuşmaya başlamıştı.

"Biliyorum barış abi. Ama montella da haklı sonuçta bizim yüzümüzden diğer maç kötü geçebilir. Ama keşke sadece beni yedekleri alsaydı. Arda'nın bir suçu yoktu ki."

Dediği şeyle merih konuşmaya başlamıştı.

"Olur mu öyle şey. İkinizde suçsuzsunuz. Ayrıca daha çocuksunuz siz. Montella da biraz alttan almalıydı. Hem daha hiçbir şey kesin değil üzme kendini."

Barışta merihi onaylayıp konuşmaya başlamıştı.

"Evet merih haklı. Hadi kalkın birşeyler yemeğe gidelim. Çok acıktım. Bütün maç sahayı turlamaktan 3 kilo verdim resmen."

Barışın dediğiyle kenan ve merihte acıktıklarını fark etmişlerdi. Birlikte yemek yemek için hızlıca ordan ayrıldılar.

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin