5

905 86 46
                                    

"Taş çalmasana lan."

"Ne taş çalması barış abi. Gözünle gördün mü."

"Görmeme gerek mi var. Kaç eldir sen kazanıyosun. Başka bi açıklaması mı olacaktı."

"Barış abi senin attığın taşlar benim işime yaradığı için kazanıyorum sadece."

"Ne yani ben mi bilerek atıyorum demeye çalışıyorsun."

"Öyle bişey demedim abi."

"Aferin. Diyemezsin de zaten."

"Aynen abi."

Bir saate yakın süredir okey oynuyorduk.  Oynuyorduk ama barış abi ve semihin atışmaları yüzünden pekte sakın geçmiyordu oyunumuz.

Merih abide benim gibi sıkılmış olucak ki ayaklanıp konuşmaya başlamıştı.

"Neyse gençler ben yatmaya gidiyorum. Sizde çok geçe kalmayın. İyice dinlenin tamam mı."

Başımızla onu onaylayıp oyuna geri dönmüştük. Üç kişi kalmıştık.

Üç kişide okey oynayabilirdi.

Kim ortaya okey 4 kişi oynanır diyorsa boş bir teori atmıştı sadece.

Bıkkınlıkla ortaya döktüğümüz taşları karıp dizmeye başlamıştık.

Barış abi kendince komik olduğunu düşündüğü bir şeyi gülerek söylemeye başladı.

"Kenancım istersen ardaya mesaj at. Okeyde 4.lazim gelir misin diye. Belki kabul eder."

Dediği şeyle semihte onu onaylarcasına konuşmaya başlamıştı.

"Barış abi haklı. Yaz belki gelir. Hem bizede daha az taş dizme işi düşer."

Dedikleri şeylerle ciddi olup olmadıklarını anlamak için gözlerine bakmıştım.

Ciddilerdi.

Yutkunarak ardaya mesaj atmak için ismine tıkladım.

Tam mesaj attığım sırada o da mesaj atmıştı.



Kenan - Arda

Kenan
Okey oynuyorduk da 4. arıyoruz gelmek ister misin

Arda
Deneyebiliriz

Kenan
Neyi

Arda
Anlaşmaya çalışmayı

Kenan
Cidden mi

Arda
Evet
Eger sende istersen yani

Kenan
Olur bana fark etmez

Arda
Tamam

Kenan
O zaman geliyorsun

Arda
Nereye

Kenan
Okey oynamaya benim odaya

Arda
Simdi mi

Kenan
Evet tam olarak simdi

Arda
Tamam

Kenan
Gelince çaldır beni
Semihler yuzunden kapıya vurmani duyamayabilirim

Arda
Tamam

Kenan
Anlasmaya calismasak mi biz ya
Soguk soguk tamam yaziosun sinirim hopluo resmen

görüldü

Ne mal adamdı bu arda. İnsan biraz anlayışlı olup özür diledi.

Semihlere ardanın geleceğini söyleyip çok ses çıkartmamalarını söyleyip gelmesini beklemeye başlamıştım.

Kısa süre sonra tıklanan kapı ile yerimden kalkıp kapıyı açmaya gitmiştim.

Gelen ardaydı.

Kenara çekilip içeri geçmesi için yer vermiştim.

İçeri geçip semihin yanına kurulup direkt oyuna adapte olmuştu.

Göz devirip eski yerime oturup taşları dizmeye başlamıştım.

Bir süre okey oynadıktan sonra sıkılıp kendimizi koltuklara atmıştık.

Ortamdaki sessizlik bir süre korunurken semih dayanamayıp konuşmaya başlamıştı.

"Ne kadar sıkıcısınız abi. Bari açın dizi falan izleyelim canım sıkıldı. İçim şişti ya."

Dediği şeyle barış abi tebessüm edip konuşmaya başlamıştı.

"Semihcim uyku saatin gelmedi mi yavrum. Hepinizin geldi hatta. Hadi kalk seni yatağına yaptıralım artık. Sabah sonra mız mızlanıyosun kalkmamak için."

Dediği şeyle semih eline yastık alıp barış abinin kafasına fırlatmıştı.

Barış havada tutup geri semihe atıcakken vazgeçip arkasını koymuştu yastığı.

Yastığı koyduğu gibi kalkıp semihin yanına adımlayıp direkt sırtına almıştı semihi.

Semih ne yaşadığını anlamlandırmaya bile fırsat bulmadan kapıdan çıkıp gitmişlerdi.

Çıkmadan iyi geceler gençler demeyi de ihmal etmemişti barış abi.

Onların bu haline gülen arda da kalmıştı bakışlarım.

Omuz silkip onu orda bırakıp yatağa ilerlemiş ve uzanmıştım.

O da tam birşey söyleyecekken vazgeçip susmuş ve gözlerini duvarlarda gezdirmeye başlamıştı.

"Arda içinde tutup durucağına konuşsan mı acaba artık."

Dediğim şeyle gözleri beni bulmuş ve konuşmaya başlamıştı.

"Bir süre iyiymiş gibi yapmalıyız. Montelladan duydum bugün. Bizi cidden ilk 11'e koymıycak. En büyük hayalim ronaldoyla karşı karşıya gelmek benim. Bu şansı kaçıramam."

Onu başımla onaylayıp konuşmaya başlamıştım.

"Benim seninle bi derdim yok açıkçası arda. Sadece biraz fazla gereksiz yere birşeylere burnunu sokuyorsun. Onu da yapmasan iyi insansın."

Dediğim şeyle tam bana çıkışmaya başlayacaktı ki çalan telefonum ile konuşmaktan vazgeçmişti.

Yanında olan telefonumu bana getirmek için eline aldığında yüzü asılmıştı.

Hızlıca telefonumu bana getirip birşey bile demeden odadan çıkmıştı.

Ekranda gördüğüm isimle gülümseyip telefonu açmıştım. Arayan annemdi.
Bir süre konuştuktan sonra geç oldu artık uyu azarımı yiyip telefonu kapatıp uyumak için yatmıştım.






Ben biraz fazla okey bagimlisiyim fark edilmedi kesinlikle hic
Diger kitabimin adi bile okeye gelin ln jjejsjhshshs
Of neyse bi bolum aticam demistim ya bi bolum daha atasim geldi fit fit yazinca attim

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin