4

944 79 26
                                    

Arda - Kenan

Arda
Amina koyiyim ya ciddi misin sen

Kenan
Ne konuda

Arda
Montella istedi diye seninle arami iyi tutmami bekliolar benden

Kenan
Eee bana sinirlenmeni gerektiricek durum ne burda

Arda
MACTA KARİ KİZ DUSUNCEGİNE DUZGUN OYNASAYDİN BU HALDE OLMAZDİK

Kenan
Gene beni ilgilendiren kismi anlamadim

Arda
Sen beni mi siniosun

Kenan
Ayni seyi ben sana sorucaktim aslında
Arda benim kari kiz dusunmem seni nie ilgilendirio
Sana mi kiz kalmio anlamiyorum ki

Arda
Beni ilgilendiren kisim macta dikkatinin daginik olmasi

Kenan
Arda biz o maci kaybetmedik farkindaysan
Bosa sinirlenip duruosun burda

Arda
Ben miyim sinirlenen

Kenan
Evet
Biraz agresif misin nesin anlamadim ki

Arda
Agrasif falan degilim ben

Kenan
Aynen

Arda
Aynen

görüldü


Arda sinirle görüldü yediğini görüp telefonu kenara fırlatmıştı. Sinirliydi fakat bi yandan da kenana hak veriyordu.

Kenanın haklı olmasından rahatsız olmuştu. Yüzünü tiksintiyle buruşturup hızlıca üstünü değiştirip odasından çıkmıştı.

Antrenman vardı.

Ne kadar ilk 11'de olma ihtimali düşük olsa bile bu onun antrenmanları aksatmasını gerektirecek bir mazereti olamazdı.

Kısa bir süre sonra sahaya gelmiş ve gözleri ile takımı arıyordu. Tek tük kişi dışında herkes gelmişti.

Takım arkadaşlarına katılıp ısınmaya başlamıştı o da.

...

Antrenmandan sonra herkes kan ter içinde kendini yere atmış ve nefes alış verişlerini düzene sokmaya çalışıyordu.

Arda da bir süre yerde yattıktan sonra kalkmış ve duşa girmeye gitmişti.

Girmeden önce gördüğü bedenle duraksamış ve gördüğü bedenin geçmesi için kenara kaymıştı.

Ama karşısındaki bedenin hiçte geçip gitmek gibi bir niyeti yoktu.

Arda daha fazla beklemek istemediği için karşısındaki bedeni ittirip içeri girmek için hareketlenmişti.

Fakat içeri girerken kolundan tutulması ile duraksamıştı.

"Kenan izin verirsen içeri girip artık duş almak istiyorum. Leş gibiyim beni bi salda duş alıyım."

Kenan dediğiyle başını onaylamış fakat kolunu bırakmayıp konuşmaya başlamıştı.

"Bir süre sinirlerine hakim mi olsan. Belki o sayede montella bizi ilk 11'de oynatır ne dersin."

Arda kenanın sesindeki sakinlik ile yumuşamış gibi olmuştu saniyelik.

Yumuşamamalıydı.

"Denerim."

Dediği tek kelimeden sonra direkt kolunu tutan bedenden kurtulup içeri girmişti.

Hızlıca duş alıp onu dışarıda bekleyen arkadaşlarının yanına gitmek için kapıya doğru ilerlemişti.

Fakat duyduğu sesle merakından yerinde durmuş ve içeriyi dinlemeye başlamıştı.

"Eğer bu şekilde devam eder ve takım çalışması göstermezlerse bu maça ikisini de alamam."

...

"Biliyorum."

...

"Araları düzelsin diye elimden geleni yapıcam."

...

Montellanın dediklerini duyduktan sonra bıkkınlıkla arkadaşlarının yanına gitmişti.

Yüzündeki değişimi direkt fark eden ferdi meraklı gözlerle konuşmaya başlamıştı.

"Birşey mi oldu arda. İyi misin abicim."

Arda başını iyiyim dercesine sallayıp ferdiyi geçiştirmişti. O da üstüne gitmekten vazgeçip ardanın omzuna elini atmıştı.

Bu seferde konuşmaya altay başlamıştı.

"Eğer biri birşey dediyse söyle ağzının payını verelim. Bizim yıldızımıza kimse birşey diyemez."

Keremde altaya zıt bir şekilde konuşmaya girmişti.

"Sakince halledebiliriz abi konu neyse. İlla kavga etmeye gerek yok."

Dediği şeyleri söylerken yandan altayı da cımırmayı ihmal etmemişti.

Altay da acıyla inleyip konuşmaya başlamıştı.

"Keremim haklı. Tabiki şiddete gerek yok. Sakin sakin hallederiz."

Onların bu hallerine gülerek karşılık vermişti arda.

Bir süre sonra ferdinin ortaya attığı fikirle otele geçmeden önce biraz temiz hava almak için yürümeye karar vermişlerdi.

Cok yavas gidiomusum gibi hissediom bide hic icime sinmedi fic... neys offff toparlayabilirim belki ilerde
Bide bugun tek bolum atabilicem sadece cunku fark etmeden son gune cok odev birakmisim :,

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin