21

695 69 97
                                    

Tuvalet kabininden çıkan barış abi ve semihin gidişinden sonra bizde çok oyalanmadan tuvaletten çıkmıştık.

Biraz daha masada sohbetlere dahil olduktan sonra herkes geç olduğunu ve dağılıp dinlenmemizi söylemişti.

Ardaya döndüğümde gözünden akan uykuyu fark etmemek imkansızdı. Esneyerek konuşmaya başlamıştı.

"Seninle gelsem sorun olur mu kenan. Hiç araba kullanıcak durumda değilim."

Başımla onu onaylayıp kalkmıştım.

Birlikte arabaya bindiğimizde koltuğa iyice sinip uyumaya başlamıştı arda.

Böyle tatlı tatlı uyurken onu izlememeye çalışıp araba kullanmak çok zor olacaktı benim için.

Gözlerimi yüzünden çekip arabayı çalıştırmıştım.

Kısa süre sonra geldiğimiz otelle birlikte ardayı uyandırıp uyandırmamak arasında çelişkideydim.

Uyandırmamak daha mantıklı geldiği için arabadan inip direkt onun kapısına ilerlemiştim.

Kapıyı açıp ardayı yavaşça kucağıma alıp kapıya kapatmıştım.

Şu saatte bir kaç görevli dışı kimse ayakta olmazdı.

Benim için sorun değildi fakat arda belki birilerinin görmesinden rahatsız olabilirdi sonuçta. O yüzden gergindim.

Ardayı odasına taşımaktansa benim odama götürmeye karar verip direkt odama ilerlemiştim.

Girdiğim gibi ardayı yavaşça yatağa yatırıp dolaptan kıyafet almıştım.

Üstündeki rahatsız kıyafetlerle yatmasına içim el vermiyordu.

Hızlıca üstünü değiştirip geri yatağa yatırmıştım onu.

Bende giyinip yanın yerleşmiş ve kolumun üstüne kafasını yatırmıştım.

Yerinden rahatsız olduğu belli olurcasına yüzünü buruşturmuş ve mırıldanmıştı.

Bu seferde kafasını göğsüme yerleştirip beline elimi indirmiş ve ona sarılmıştım.

Tekrardan uykuya dalmadan önce mırıldandığı şeyle birlikte gülümsemiştim.

"Çok güzel kokuyorsun kenan."

...

Yüzümde hissettiğim sıcak nefesle birlikte yavaşça gözlerimi açmıştım.

Üstümde mışıl mışıl uyuyan bir arda görmeyi beklemiyordum.

Gülümseyerek ona sıkı sıkı sarılı olan kollarımı gevşetmiştim.

Dudaklarımız arasında cantimler olduğu için kafamı kaldırıp kısa bir öpücük kondurup geri çekilmiştim.

Yanda komidinde olan telefonuma uzanıp saate bakmıştım.

Saat öğle 12'yi geçmişti.

Ardayla daha fazla yatakta kalmak istediğim için uyandırmamaya karar verip sessizce gözlerimi kapatıp yatmaya başlamıştım.

Bir süre sonra üstümde hissettiğim hareketlilikle tam gözlerimi açacak iken dudaklarımda hissettiğim baskı ile donup kalmıştım.

Dudaklarımdan çekildiği sırada gözlerimi açıp hızlıca onu altıma alıp üstüne çıkmıştım.

Afallamış bir şekilde gözlerime bakmaya başlamıştı.

Tatlılığından dayanamayıp eğilip yanağını ısırmıştım.

biraz agresif misin nesin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin