Çekyayı 2-1 yenmiştik.
Herkes bir birinin üstüne çullanırken bende anlık bir heyecanla ardayı kolumun altına almıştım.
O da maçı kazanmanın verdiği mutlulukla birlikte belime elini koymuştu.
Bir süre sonra soyunma odasını geçmiştik.
Herkes hakemin nefes alana bile sarı kart çıkartmasını konuşuyordu.
Cidden baya komik olaydı.
Bir süre orda oyalandıktan sonra duşa girmek için havlumu alıp çıkmıştım. Hızlıca duş alıp direkt otele geçmiştim.
Geçerken denk geldiğim bir kaç fanla fotoğraf çekilip imza vermiştim.
Kendimi odaya girdiğim gibi yatağa atıp uykunun kollarına bırakmıştım.
Akşam takımla yemek yiycektik. O saate kadar uyusam hiçbir şey olmazdı. Semihler illa uyandırmaya gelir rahatlığı ile kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
...
Bilmem kaçıncı çalan telefon sesi ile küfrederken uyanmıştım.
Semihin aradığını görüp telefonu açıp sinirle konuşmaya başlamıştım.
"Ne var amına koyıyım uyutmadın şurda bi."
Dediğim şeyle yandan barış abi atlayıp konuşmaya başlamıştı.
"Ne küfrediyon lan çocuğa. Hem yemek için uyandırsın hemde küfür yesin. Oldu paşam başka ne yapsın istersin senin için bu çocuk."
Gülerek konuşmaya başlamıştım.
"Aslında masaj yapsa fena olmazdı."
"Gitsin sana arda masaj yapsın."
Barış abi dediği şeyle direkt telefonu kapatmıştı.
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Resmen çocuğu benden kıskanıyordu.
Hızlıca kalkıp üstüme birşeyler giyip odadan çıkmıştım. Daha fazla bekletmesem iyi olurdu onları.
Arabaya binip yemek için buluşucağımız yere varmıştım. Arabayı valeye verip içeri girmiştim.
Etrafta onları aramaya fırsat kalmadan koca takım kendini belli ediyordu.
Yanlarına gidip semihin boş olan yanına yerleşmiştim. Bir kaç kişi daha gelmemişti.
Onların gelmesi ile yemek yemeğe ve sohbet etmeye başlamıştık.
Geçen dakikaların ardından tuvalete gitmek için kalkmıştım. Tuvalete giderken bir kız yanıma gelip benimle konuşmaya başlamıştı.
"Şey kenan abi bir fotoğraf çekilebilir miyiz."
Karşımdaki tatlı kızın isteğini tabiki reddetmezdim. Birlikte fotoğraf çekildikten sonra tam yanımdan gidicekken kızı durdurmuştum.
"Senden birşey istesem benim için yapar mısın."
Dediğim şeyle konuşmaya başlamıştı.
"Tabiki ne istersen abi."
"Masaya döndüğüm zaman sanki benimle flörtleşmek istiyormuş gibi yapar mısın. Birde telefon numaramı ister misin."
Dediğim şeyle konuşmaya başlamıştı.
"Neden abi. Yoksa arda abiyi mi kıskandırıcaksın."
Dediği şeyle gözlerim büyümüştü. O nereden biliyordu bunu.
Gözlerimin büyüdüğünü fark etmiş olucak ki konuşmaya başlamıştı.
"Abi sizi çok fazla kişi shipliyor. Ve galiba cidden shipimiz gerçek olucak."
Dediği şeyle gülümseyerek ona teşekkür edip lavaboya gitmiştim.
Döndüğüm zaman yerime yerleşmiş ve kızın gelmesini beklemeye başlamıştım.
Bir süre sonra kız yanıma gelmiş ve deminki halinden eser kalmamış bir şekilde benimle flörtleşmeye başlamıştı.
Bir süre kızla konuşuyordum. O kadar iyi rol yapıyordu ki bir ara ona imzalı forma hediye etmeyi aklımın bir kenarına yazımıştım.
Kızla konuşurken bir kere bile ardaya bakmamıştım. Fakat üzerimde bakışlarını hissediyordum.
Yanımda adının rana olduğunu öğrendiğim kız ardanın da bize baktığını söylemişti çaktırmadan.
Bir süre konuştuktan sonra kıza numaramı veriyormuş gibi yapmıştım.
O da teşekkür edip rolu gereği yanımdan ayrılmak için hareketlenmişti. Gitmeden önce de ona sarılıp kulağına yaklaşmış ve konuşmaya başlamıştım.
"Bu iyiliğini unutmıycam çok sağol. Ayrıca instagramdan haberleşelim sana imzalı formamı hediye ediyim. Çok yardımın dokundu."
Dediğim şeyle gülümseyip teşekkür etmiş ve benden ayrılmıştı.
Masaya döndüğüm zaman ardanın bakışları ile kesişmişti gözlerim.
Ona duygusuz gözlerle bakıp semihlere dönmüştüm.
Semihte ne yapmaya çalıştığımdan bir haber konuşmaya başlamıştı.
Allahtan işime yarar cinsten konuşuyordu."oOoOO kenan. Kaptın gene gül gibi kızı. Ne zaman buluşuyorsunuz."
Dediği şeyle gülümseyip konuşmaya başlamıştım.
"Bilmiyorum haberleşiriz dedim. Otele çağırıcam bi ara."
Barış abi kenardan lafa dalmıştı bu seferde.
"Vayyy kardeşim hızlısın. Yalnız öyle kızı bi kerede kenara atmazsın herhalde. Yakışmaz kardeşime."
Dediği şeyle başımla onu onaylayıp konuşmaya başlamıştım.
"Yok yok abi. Tatlı kız bir süre takılırız herhalde bilmiyorum."
Bir süre daha onların sorularına cevap vermeye devam etmiştim.
Karşımda oturan arda bir anda ayağa kalktığı zaman ona sorar gözlerle bakmaya başlamıştım.
"Ben kalkıyorum abilerim. Çok yorgun hissediyorum kendimi. Direkt uyurum büyük ihtimalle. Hepinize iyi geceler."
Herkes ardaya iyi geceler diyip konuşmaya geri dönmüştü.
Fakat demediğim için biraz içerlenmiş olucak ki gözlerimin içine bir süre bakmış ve gitmişti.
Ardayı yavaş yavaş kudurtucaktım. Umarım sonunda fazla kudurtmazdım.
yuh ilk kez icime sinen bi bolum yazdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biraz agresif misin nesin
FanfictionArda: Beni ilgilendiren kisim macta dikkatinin daginik olmasi Kenan: Arda biz o maci kaybetmedik farkindaysan Bosa sinirlenip duruosun burda Arda: Ben miyim sinirlenen Kenan: Evet Biraz agresif misin nesin anlamadim ki duz yazi + texting arken bars...