1 2 6 🌙

590 95 189
                                    


" මොකෝ චූටී..ම්ම්.. "

" පලයන් යන්න එහාට.. මෙතන.."



මන් සඳූගේ පපුවට එකක් ගැහුවා.. සමන්ත පොඩ්ඩක් බලපන් මගේ කකුල් තියෙනවද කියලා.. යකෝ මගේ ඉනෙන් පහළ නෑ වගේ.. සඳූගේ අත උඩම ගුලි වෙලා ඉදපු මන් ඉස්සිලා බැලුවේ මගේ කකුලේ ඇඟිලි වැඩ කරනවද කියලා..

මේ ගොපලු යකාර්.. කෙළිනවා පගයට කියලා මළ පැන්නම කියුවට කවුද හිතුවේ මෙහෙම කෙළියි කියලා. අනේ ලොකූගේ රං ඩිංගගේ පතිවත නේත මේ.. ආහ්හ්.. සමන්ත කිරි කෝපි එක්ක වෙනිවැල්ගැටත් තම්බපන්..ම්හුක්.. ලොකූ අමාරුවෙන් හදපු බෝල පස්ස.. ආව්ස්..

අද ඉදන් ලොකූගේ රං.. විතවුට් පෙට්ටි රතිඤ්ඤේ.. ම්හුක්.. සඳූ දුන්නනේ වැඩේ....

" බූල්... මේක ඇරපන් පොඩ්ඩක්..!! "

සඳූගේ අත උඩ ඉදපු මාව එයා පරිස්සමට උස්සලා කොට්ටේ උඩින් තිබ්බා..

මිනා දොරට තට්ටු කරලා කියුවේ හරිම අමුතු විදියට.. ඌ කවදාවත් ඔය වගේ හොඳ වචන කතා කරපු ගිරවෙක් නෙවෙයිනේ.. මිනා ඉන්නේ අප්සට් එකේ.. මට සඳූට මලිතගේ ඇක්සිඩන්ට් එක දරාගන්න අපි දෙන්න උන්නට ඌ හිටියේ තනියම.. ඌ තාමත් ඒක ගැනම හිතනවා ඇති..

" සඳූ.. මිනා අවුල් ගිහින් නේ "

ඇඳෙන් බැහැලා ශෝට දාගනිපු සඳූට මන් කියද්දි එයා පහත් වෙලා මගේ නළල උඩින් තොල් තිබ්බා...


" හ්ම්.. මිනා හිතන්නේ මේක නිකූගේ වැඩක් කියලා.. "

" මොකක් ??? සුමනා ඉන්නේ රටෙන් පිට.. ඊටත් ඌ මොකටද මලිතට මෙහෙම දෙයක් කරන්නේ ? මූටත් පිස්සු අනේ මන්දා සඳූ.... "

" සුමනා කියුවොත් කියුවා මගේ චූටි, අපායේ හිටියත් ඌ කියුවනම් ඒක වෙනවා.. "

" ඒත් සඳූ.. මලිත- "

" මේක අරිනවද නැද්ද.. උදේ පාන්දර මළපනිනවනේ හු#ත්ත !! "


වේගෙන් තඩි පාරක් දොරට ගහගෙන මිනා කෑගැහුවා.. අන්න ඌ තමයි රියල් මිනා.. ඌට තමයි ඕශියා ලව් කරේ.. හා නැද්ද සමන්ත.. රං උනත් හැම වෙලේම ඇවිස්සුවේ ඕකවනේ.. ම්හුක්..  සඳූ මගේ බෙල්ල ගාවට එනකම්ම වැහෙන්න බෙඩ්ශීට් එක දාලා මූනත් පුම්බගෙන ගිහින් දොර ඇරියා..


The Owner of Moon 🌙 ( සඳේ අයිතිය සොයා🧚‍♂️) KookV🌟Where stories live. Discover now