1 3 3

630 109 153
                                    

" අප්පච්චී...!!!!!!!! "

" ඔහ් හෝ... මගේ චූටි කොල්ලා..!! "

සඳැස් ඇස් කරකවලා අතේ තිබුනු බෑග් එක පැත්තකින් තිබ්බා.. මන් දුවලා ගිහින් සඳූගේ අප්පච්චිව බදාගනිද්දිම එයත් ආපිට මාව තද කරලා බදාගෙන හිනා උනා.. අප්පච්චි කියන සුවඳ ඇත්තටම දැනුනේ සඳූගේ නපුරු ආඩම්බරකාර අප්පච්චිගේ වෙද්දි.. එදා සඳූගේ කනට ගහද්දිත් එයා මගේ අත තද කරලා අල්ලන් උන්න හැටි මට මැවිලා පෙනෙද්දි මන් සඳූගේ අප්පච්චිගේ මූන දිහා බලලා හිනා උනා...


" අයිය ද කියුවේ තාත්තා..  "

" හ්ම්ම්.. එයාට ඉන්න වෙන්නෑ කියුවා.. ඇරියස් එයා ආවම කවර් කරගන්නවා කියන්න කියුවේ..  "


සඳූ සද්දෙන් හිනා වුනා.. මන් සලිත උනා සමන්ත.. අයියා කියන්නේ හෙඩා නේද.. ඌ ඇයි ඇරියස් කවර් කරන්නේ..අනේ සමන්ත ඇයි මට මන් නිකන් මැරිලා ඉපදුනු එකෙක් කියලා හිතෙන්නේ.. සිරාවටම සමන්ත.. කමක් නෑ ඕශියට ෆ්‍රී වෙලාවක ඔව්වා අහනවා.. මගේ ඔලුවේ තියෙන වැඩත් එක්ක ඕප දූප හොයන්න වෙලාවක් නෑ..

" තාත්තා මන් චූටි එක්ක ඉන්නම් ද ? "


සඳූ එකපරාට බිම බලාගෙන අහද්දි මන් කකා ඉදපු කෑම එකෙන් ඔලුව ඉස්සුවා.. හරි හරි සමන්ත බඩගිනීනේ උට්ටෝ.. මන් මේ කෑවා ඉතින්.. ලස්සනට සරසලා බුෆේ සෙට් එකක් තියෙද්දි මට කියන්නේ මේ ගොපලු යකා එක්ක ඇරියස් කවර් කරන්න- නෝ නෙවර් සමන්ත..! අවුරුදු තුනක් බූට් කාපු රංට..නව් ෆුඩ් ඉස් ෆස්ට්...
ම්හුක්..


" චූටි පුතා ඕකේ නම් මට ප්‍රශ්නයක් නෑ සඳූ පු- "

" ඒ චූඌටී... අපි අද රෑ යන්න්..!!!! "

අහ්..!

ක්හැ ක්හැ !!

ගොපලු යකා හරි ෆාස්ට්නේ සමන්ත මේන් බලහන් පොඩ්ඩක්.... සඳූ දිලිසෙන ඇස් වලින් යෙස් ගාලා අත මිටි කරල ගහගෙන අර අතිශයින් දුර්ලභ ගොපලු හිනාව දාලා කියද්දි හිර උනා සමන්ත හිර උනා.. මේ අහිම්සක සදෙව්ට හිර උනා..!!


" චූටි පුතා.. ප්‍රශ්න ආවම මඟින් දාලා යනවනම්.. එයාලා ඇත්තටම ඔයාට ආදරේ කරලා නෑ.. සඳූ පුතා ගැන කියවනවා නෙව් චූටි පුතා.. එයා ඔයාට රිද්දුවානේ.. ඔයාට අයිතිය තියෙනවා එයාව අතාරැලා යන්න.. ආදරේ කියන්නේ ලේසියෙන් අත් අතාරින එක නෙවෙයි චූටි පුතේ..

The Owner of Moon 🌙 ( සඳේ අයිතිය සොයා🧚‍♂️) KookV🌟Where stories live. Discover now