0.1

645 64 53
                                    

_____________________♤_____________________
🗣: Hey duydunuz mu? Bugün mekana yeni çaylak geliyormuş.

🗣: Gerçekten mi? Pekala öyleyse bugünki eğlencemizi belirledik ha?

-Eğlence sandıklarının kabusları olacağını bilmiyorlardı...-

İşte... Karşınızda Peter...

(Koruma)🗣:Hey çocuk! 20 yaş altı giremez yazıyor kör müsün!?

P: Şaka mı yapıyorsunuz ben 24 yaşındayım?

(Koruma)🗣:Bunları çok duydum ben. Ya kimlik çıkart ya da ikile.

P:Yanımda yanlızca ehliyet var. Yeterli olur mu?

Koruma çocuğun uzattığı ehliyeti parmaklarının arasına alır ve incelemeye başlar.

(Koruma)🗣: Gerçekten de 24müşsün... 16 falan gösteriyorsun.

Ona göz devirir

P: İçeri geçebilir miyim artık?

(Koruma)🗣: İçeride size birkac soru soracaklar... Buyrun geçebilirsiniz.

Jisung içeri doğru ilerledi. Mekanın şık bir lobisi vardı. Kenardaki başka bir adamın onu durdurmasıyla sıkıntıyla ofladı.

(Görevli)🗣: İzninizle sormam gereken birkaç soru var... Kim tarafından davet edildiniz?

P: Seungmin. Kim Seungmin.

(Görevli)🗣: Bizim barista seungmin mi? Oh pekala... öylese geriye tek birşey kaldı.

P: Parola öyle değil mi? Gambler1987.

(Görevli)🗣: Evet... İsminiz neydi?

P: Peter ben.

(Görevli)🗣: Buyrun Bay Peter. İyi eğlenceler dilerim.

Sonunda görevlinin onu rahat bırakmasıyla lobiyi geçti. Kumarhanenin kapısından içeri adım attı. Bir anda burnuna dolan alkolle karışık sigara kokusundan yüzünü burusturdu. Mekandaki gözlerin tek tek kendi üzerine döndüğünü fark etti.

🗣: Hey! Bu velet de kim?

🗣: Bu yeni çaylak olmalı. Hadi gidip biraz rahatsız edelim :).

Jisung yanına yaklaşan iki adamı fark etti.

🗣: Yeni çaylaksın öyle değil mi?

P: Ne istiyorsunuz?

🗣:Hadi ama! Ne kadar da sıkıcıymışsın...
Eğlenmeye ve kazanmaya gelmedin mi?
Gerçi ikisini de beceremeyecek gibisin.

Adam pis pis sırıttı ve nefesindeki alkol kokusu Jiusng'un midesini bulandırdı.

P: Buranın en iyisi kim?

🗣: Ne yapacaksın? Altına mı gireceksin? Bu görünüşle yapabileceğin tek şey o gibi...

Jisung adamın sacma konusmalarına göz devirdi.

🗣: Dostum sen onun kusuruna bakma. Yine içkiyi fazla kaçırdı... Ben Jeongin. Senden önceki çaylak bendim.

Jisung onun samimi gülüşüne ve kendine uzattığı eline baktı. Soğuk bir tavırla duruşunu bozmadan sorusunu yineledi.

P: Buranın en iyisi kim?

Jeo🗣:Pek sohbet sevmiyorsun anlaşılan... Buranın en iyisi Patron Lee'dir. Kendisi kumarhanenin sahibi ve şimdiye kadar tek bir maç bile kaybetmedi.

Jisung'un ilgisini çekmiş gibiydi

P: O şu an nerede?

Jeo🗣: Barın arka tarafında kendine özel bir odası var. Gün içinde hep orda ve oradan baska yerde oynamıyor.

Jisung o tarafa dogru bir bakış attı ve Jeongin'in bahsettiği odayı fark etti. Siyah renkli asil görünümlü kapıda göz gezdirdi.

Jeo🗣: Hey... Sakın bana oraya gitmeyi düşündüğünü söyleme.

P: Tamam söylemem.
P: Peter kaçar.

Odaya doğru yönelir ve arkasından seslenen Jeongini umursamadan yürümeye devam eder.

Jeo🗣:Sen aklını kaçırmışsın Peter! O adam senin bütün mal varlığını alabilir!

Sonunda barın yanına ulastığında arkadaşı Seungmin'e kısa bir selam verip siyah kapının önüne gelir.

Kapıyı tıklatma gereği duymadan yavasça aralar ve koltukta oturan kızıl adamın kendine dönmesini izler.

Lee🗣: Kimsin sen ve burada ne yapıyorsun?

P: Bir tur poker. Kazanırsan benden istediğin herhangi birşeyi alırsın. Kaybedersen... Ünvanın ve şöhretin benim olur.

Barın oradan onları izleyen bir adam lafa atlar

🗣: HaHa! Bu çaylak usta kumarbaz Lee'ye mi meydan okuyor? Kafayı yemiş olmalı...

Lee🗣: Anlaştık... içeri gir ve kapıyı 2 kez kilitle... Ve yenilmeye hazır ol.

Jisung yüzünde belli belirsiz sırıtmayla içeri girdi ve onun istediği gibi kapıyı iki kez kilitledi.

P: Öyleyse oyun başlasın Patron...:)

____________________♤______________________

Gambler//minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin