Hi 🌹

66 10 2
                                    

U

စာဖတ်သူ အားလုံးပဲ မင်္ဂလာပါဗျာ....

အခု ရေးမယ့် Villain ( ဗီလိန် )ဆိုတဲ့ ficလေးကတော့ yoshikyu လေး တောင်းဆိုထားတဲ့ သူငယ်ချင်း တစ်ယောက်အတွက် ရေးပေးမှာပါ....

Yoshikyuနဲ့ harukyuကို တွဲမြင်ရမှာ ဖြစ်ပြီး ဘယ်လိုအလောင်လေးတွေ ခံစားရမလဲတော့ သာသာကြိုမပြောပြတော့ဘူး 😁

yoshikyu ပထမဆုံး စရေးမှာမို့ အားပေးဦးနော်...

တကယ်က မနေ့က plot ထိုင်စဉ်းစားရင်းရတာနဲ့ ဒဿ လို့နမည်ပေးမယ်ဆိုပြီး wpထဲဝင်လိုက်တာ... ဘုရားကယ်ပေလို့ ဒဿဆိုတဲ့ ficကြီးက ပထမဆုံး စာမျက်နှာတင်တက်လာတယ်... ကံကောင်းသွားတာ မဟုတ်ရင် သူများနမည်ခိုးသလို ဖြစ်ဦးမယ်....

သာသာလည်း မြန်မြန်ဝင်ဖတ်ကြည့်တော့မှ သာသာ့ဇာတ်လမ်းနဲ့ မတူလို့ တော်သေးတယ်... အဲ့တာကြောင့် အဓိပ္ပာယ်ချင်းတူတဲ့ ဗီလိန်လို့ပဲ ပြောင်းပေးလိုက်တာပါ....

တကယ်လို့ ဒီနမည်နဲ့လည်း fic ရှိတယ်ဆိုရင် သာသာ့ကိုပြောနော်... ဒါမှ မြန်မြန် အသစ်စဉ်းစားဖို့ ဦးနှောက်ကုန်လို့ရမှာ....

သဲတို့ဆီက comment မျှော်နေမယ် 😘😘

_______________

_________

____

17.07.2024

Jiyoon 😉























Z

စာဖတ္သူ အားလုံးပဲ မဂၤလာပါဗ်ာ....

အခု ေရးမယ့္ Villain ( ဗီလိန္ )ဆိုတဲ့ ficေလးကေတာ့ yoshikyu ေလး ေတာင္းဆိုထားတဲ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္အတြက္ ေရးေပးမွာပါ....

Yoshikyuနဲ႔ harukyuကို တြဲျမင္ရမွာ ျဖစ္ၿပီး ဘယ္လိုအေလာင္ေလးေတြ ခံစားရမလဲေတာ့ သာသာ ႀကိဳမေျပာျပေတာ့ဘူး 😁

yoshikyu ပထမဆုံး စေရးမွာမို႔ အားေပးဦးေနာ္...

တကယ္က မေန႔က plot ထိုင္စဥ္းစားရင္းရတာနဲ႔ ဒႆ လို႔နမည္ေပးမယ္ဆိုၿပီး wpထဲဝင္လိုက္တာ... ဘုရားကယ္ေပလို႔ ဒႆဆိုတဲ့ ficႀကီးက ပထမဆုံး စာမ်က္ႏွာတင္တက္လာတယ္... ကံေကာင္းသြားတာ မဟုတ္ရင္ သူမ်ားနမည္ခိုးသလို ျဖစ္ဦးမယ္....

သာသာလည္း ျမန္ျမန္ဝင္ဖတ္ၾကည့္ေတာ့မွ သာသာ့ဇာတ္လမ္းနဲ႔ မတူလို႔ ေတာ္ေသးတယ္... အဲ့တာေၾကာင့္ အဓိပၸာယ္ခ်င္းတူတဲ့ ဗီလိန္လို႔ပဲ ေျပာင္းေပးလိုက္တာပါ....

တကယ္လို႔ ဒီနမည္နဲ႔လည္း fic ရွိတယ္ဆိုရင္ သာသာ့ကိုေျပာေနာ္... ဒါမွ ျမန္ျမန္ အသစ္စဥ္းစားဖို႔ ဦးေႏွာက္ကုန္လို႔ရမွာ....

သဲတို႔ဆီက comment ေမွ်ာ္ေနမယ္ 😘😘

_______________

_________

____

17.07.2024

Jiyoon 😉

Villain ( ဗီလိန္ / ဗီလိန် )Where stories live. Discover now