- Cigizni nem fog, az biztos-

143 11 9
                                    

Jó sok időbe telt, mire Csenge megtanult dekázni. Marci mindvégig ott volt vele, és hűséges társa volt. Segített, amikor majdnem betörte az orrát, mert elcsúszott a labdán, és elkapta a tárgyat, amikor túl magasra ment. Mire jó, ha ilyen magas az ember? Mindenre! 

- Én kifáradtam - nyöszörgött a lány .- Ezért nem akartam soha focista lenni.

- Szerinted mennyit keres ezzel Ronaldo? - nézte szórakozottan Csengét Marcell.

- Nem tudom, de biztos rohadt sokat. - felelte a lány, majd látta, hogy társa feláll, matat a zsebében, majd előkapar egy öngyújtót, meg egy cigarettás dobozt. 

- Na akkor következő lépés : elszívsz egy cigit - adott egy szálat neki . Csenge elhúzta a száját, de tudta, hogy meg kell tennie. Hiszen ott van a listán rajta. Most legyen nyápic, és inkább fusson el? Még mit nem! Bele szívott, és úgy érezte menten kiszakad a tüdeje. Marci meg persze letüdőzte az egészet.

- Mi az? Ennyire rossz?  kérdezte a srác, mire a lány bólintott.- Akkor nem fogsz rászokni - nevette el magát . - Hazakísérhetlek? - nézett bele csenge szemeibe, amitől majdnem összedőlt az említett személy. Hogyan lehet valakinek ilyen szép szeme? 

- Persze - mosolygott rá a lány, majd szedelőzködni kezdett.

A hazafele úton be nem állt a szájuk. Mindent elmondtak egymásnak, persze pimaszok is voltak, mert szájjaltak egymással. De jól érezték magukat. Mind a ketten. Hiába álltak már Csnge kapujánál, még mindig beszéltek. Csenge nem akarta megszakítani eme csodás pillanatot, de lassan be kellett mennie. 

- Majd jövök - biccentett a fiú, gyorsan megölelte a lányt, és ment is. Csenge addig kint maradt, amíg Marci el nem fordult az utca végén lévő sarkon. Nagyot sóhajtott, és bement.

Bedugta a fülét, elindított egy Pogány Induló keverést, majd elkezdett tanakodni a mai napon. Megölelte őt! Mostmr örök emlék marad a fejében. Ekkor jött egy viber értesítése :

Marci: Szoszi

Csenge:???

Csenge: Honnan van meg neked a számom?

Marci: Titok

Csenge: Szandi?

Marci: Akkor már nem titok.....

Csenge: mi az a szoszi?

Marci: Stílusos köszönés

Ez csak egy részlet, amit beszéltek. Hajnali kettőig dumáltak a semmiről. És Csenge úgy érezte, hogy szerelmes..........


Haliiiii! Itt a kövi rész! Tudom, ez nagyon rövid rész lett, de több időm sajnos nem volt. De holnap újabb két résszel jövök! Addig is vigyázzatok magatokra, és gondoljatok Marcira!

Jó olvasást!:)

2024.07.17.

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Where stories live. Discover now