Na, mivel Marcinak és Csengének rendeződtek a viszonyai, ezért folytathatták a listát, meg a fiúk részéről az ökörködést. Patrik nem mosta le a sminket, mert fel akarta rakni Face-re, instára, tiktokra, meg még Snapre is. Ja, utána meg Patrik akarta kisminkelni Csengét. Nem lett belőle semmi, inkább Marci lett kikenve mindennel is. Úgy nézett ki, mint egy bohóc.
Csenge bedugta a fülét, elindított egy Pogány Indulós lejátszási listát, és végre megint boldogan feküdt le. szerinttek kiről álmodhatott? Arról a személyről, akinek mindig lesz hely a szívében.
Reggel a lány arra kent, hogy még mindig szól a zene. Egy Latyo és haze kezdődött el, és próbálta dalszöveggel elénekelni. Sikerült neki. Egész délelőtt ezt tanulta, majd lerakta a telefont, és a szöveg nélkül próbálta elénekelni. És sikerült neki.
Nemsokára jön érte Marcell a kocsijával, mert viszi szabadulószobába a srácokkal. Jó, Noé, ercsé, Marci, Andris, meg Kisé megy, de akkor is. Izgult, mert nem ment még...De ez nem a tipikus játék lesz. Ezt az egészet az Otl tagok csinálták, és rendezték be. ELvileg nagyon brutál lett, és Csenge az első ember, aki kipróbálhatja. Persze Marciék nem tudom, hogy mi hol van, mert nemők csinálták, hanem Gyubenék. Mondjuk rengetegen voltak ebben az egyesülésben...
Nem tudta mit vegyen fel, így egy egyszserű OverSize pólót vett, egy fekete nadrággal. Nem akart kiöltözni, ezért azért, hogy ne tekintsenek rá ribiként. Nem akart rossz benyomást tenni.
Meghallotta a dudaszót, és lerobogott a lépcsőn. Elrakta a kulcsát, és kirohant az ajtón. Nem tudja, miért volt ennyire jó kedve. Marci ott állt a kocsijának dőlve, és karba tett kézzel várta a lányt. Felrakta a kisfiús mosolyát, amit annyira szeretett rajta Csenge. Két dolog fogta meg a külsőt illetően: egyik a mosolyoja volt, a másik pedig a gyönyörű kék szeme. Basszus, ennél szebb szemeket még soha nem látott. Örült, hogy az Isten megteremtette a fiút. De most őszintén: miért gondolná azt a lányt, hogy pont őbelé lenne valaki szerelmes? Próbáld meg a sarkára állni, de ez mindig leborítja róla. Mert nincs nagy önbizalma ebben a helyzetben.
- Na, készen állsz a kihívásokkal teli szabadulószobára? - dörzsölte össze a kezét a fiú.
- Nem arról volt szó, hogy rendes szobáról van szó? - kérdezte Csenge.
- Az Otlnél soha semmi sem rendes - mondta full komolyan alias pogi.
- Istenem kérlek, csak ne legyenek pókok! - imádkozott szemforgatva a lány, és beszállt az anyósülésre.
Most azt gondolhatjátok, hogy Csenge mindig elmehet mindenhová, és bármi rossz dolgot tehet....Nos, ez nem így van. A lány szülei ügyvédek, és mindig dolgoznak valami projekten, amit nem akarnak elmondani lányuknak. Folyamat utaznak, a hónap háromnegyedét mindig más államban, vagy országban töltik. De Csenge ezt már megszokta. Azért tanult mindig, hogy legalaább valamennyire a szülei büszkék legyenek, de észre sem vették soha. Mintha elvárnák tőle. A csaj pedig ezért határozta el, hogy szeretne egy kicst rosszabb lenni, vagy ha legalább nem is olyan rossz dolgokat csinálna, legalább új dolgokat próbálna ki.
- Mizu? - kérdezte a srác.
- Semmi nagyon - mondta mosolyogva Csenge. Örült, hogy újra jóban vannak. Ekkor valami ötlettől vezérelve kitalált egy ötletet. - Mikor lesz Otl koncert? - kérdezte, mire Marci elmondta a dátumot. - Oké, akkor vasárnap. Nem gondolkoztál már azon, hogy meg akarod nézni a csapatot, hogyan hozzák le a csillagokat az égről? Mert tök jó lenne szerintem. Ha jól tudom még nem nézted meg őket soha kívülről - magyarázta a fiúnak.
CITEȘTI
Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/
Dragoste"-Nos-csapta össze a kezét drámaian Andris. -Mától férj és feleség vagytok- döntötte el, mire Marcival felvont szemöldökkel néztünk rá. -És ezt mikor döntötted el? - érdeklődtem, és megpróbáltam amolyan légzőgyakorlatot végezni, hogy ne boruljak ki...