Csengének jól esett a hűs, és hideg víz. Bent a szobában megdöglött mert nem volt bent levegő. Kint a folyosón sem volt annyira hideg.
- Na, mivel kijutottatok, ezért kaptok ajcsit! - rázott meg egy dobozt Turo. - Nyúljatok bele - mondta, majd Csenge felé nyújtotta a dobozt. A lány egy nyalókát húzott ki belőle, amit fel is bontott. Marcell egy zoknit(?) kapott, Andris sapit, a többiek meg nasit.
- Mit csinálunk? - kérdezte Csanád.
- Nem tudom - rázta a fejét Csenge. A két Cs....
- Menjünk hozzánk karaokezni! - kiáltott fel Khaze, hogy mindenki meghallja.
- Nekem oké - ordította Marci, és rágyújtott egy cigire. Ahogy a többiek is. Csenge csak elhúzta a száját. Kain elfojtotta a nevetését.
- Mi az? - kérdezte a lány a fiútól.
- Kajak nem bírod a cigit?
- Nem. Nem tudom letüdőzni. - nevetett fel.
- Kár - sóhajtott.
- Ne merj rá hajtani, mert ott van neked a Helga - fenyegette meg Márkó őt. ( Khaze = Márk=Márkó)
- Jól van na. Csak fura, hogy nem bagózik. - magyarázta.
- Miért, bagózik Helga? - érdeklődtem.
- Ja- bólintott.
- Mint mondtam, én nem vagyok hülye - rázta Csenge a fejét.
- Na akkor megyünk hozzám, vagy éjflig itt roskadunk? - türelmetlenkedett Khaze.
- Menjünk - pattant fel Gyuris.
Marcival beszálltak a kocsiba, és elhajtottak a 9.kerületbe. Csenge nagyon kíváncsi volt, hogy milyen dalt fog énekelni.
Márk elővette a karaoke gépet, majd Turo felírt cetlikre zenét. Beledobta őket egy sapkába, és körbement. Mikor a lányhoz ért, megvárta, míg kihúzza, és tovább ment. Csenge izgatottan nézte meg, hogy mi az. Kinyitotta. Lesütötte a szemét, és mosolygott elfojtotta. Zártosztály. Simaliba lesz. szerinte.
Másnap Csenge arra kelt fel, hogy harmadjára csörög a telefonja. Nyöszörögve felkelt az ágyából, közben gyorsan visszagondolt a tegnapi karaoke bulira. Mindenki megdícsérte a hangját, meg hogy nagyon jól énekeli el a dalt. Még Marci is elismerte őt. És kurvára jól esett neki.
Mivel már nagyon idegesítette a telefon csöngése, megnézte, hogy ki az. Csanád. Mit akarhat?
- Szia - szólt bele kómásan a lány.
- Szia. Felébresztettelek? - kérdezte.
- Most keltem - hazudta.
- Ohh, oké. Fontos dolog miatt hívlak. Át tudsz jönni 1 óra múlva? - érdeklődött a srác.
- Egyet tisztázzunk. Ugye nem randira akarsz vinni, vagy ilyesmi? Mert akor ki kell, hogy ábrándítsalak - magyarázta Csenge Csanádnak.
- Nyugi, nem randi. Dorinát nem cserélném le. Képzeld, összejöttünk!
- Jajj, de örülök. - tapsikolt a lány, de tudja, hogy ercsé ezt nem látja.
- Akkor jössz? - kérdezte egy kicsit idegesebben.
- Persze. De minden oké?- kérdezte Csenge.
- Majd meglátod - felelte rá, majd kinyomták egymást.
Csenge nagyo kíváncsi volt, mert ki kell mondania, hogy a legjobban az Otl -ből ercsével van jóban, persze Marcin kívűl. De persze nem barátságot érez iránta........
Lebotorkált a konyhába, és készített magának reggelit. Közben a telefonján babrálta az alkalmazásokat. A telefonja régi, így elhatározta, hogy a találka után elhívja Csanádot venni egy telefont. De annyira szerette. Az a jó, hogy még működik, mert áttudja rakni a képeket, a telószámokat, meg minden is. Na, majd meglátja.
Felvett egy badyt, meg egy fekete nadrágot, elrakta a telefonját, meg a kulcsát, és kilépett a házból. Csanád közben megadta a címét. Nem lakott olyan messze tőle, ezért gyalog simán oda tudott menni.
Becsengetett a házhoz. Egy negyvenes években járó nő nyitott ajtót. Valami fura okból kifolyólag, Csengének nagyon ismerős volt a nőszemély. Pedig meg mert volna rá esküdni,hogy nem látta. De mégis, mintha egy rég elfeledett ember lett volna az emlékezetében.
- Szia! Biztos te vagy Csenge! Már nagyon vártunk téged! Gyere beljebb! Kérsz valamit inni? Van kóla, fanta, meg gyümölcslé. De ha szeretnéd, csinálhatok teát is neked - vezette be a nő Csengét a házba. Valami nosztalgikus érzés fogta el a lányt. Mint előbb a nőnél. Csak most maga a ház. Annyira ismerős volt neki. Nem kellett körbenéznie, tudta, hogy hol van a fürdő, a mosdó, meg a szobák. Ez para, nem?
- Köszönöm, elég lesz egy gyümölcslé - mosolygott rá a lány. Ekkor jött le Csanád, és az apukája. Az apuka is nagyon ismerős volt neki. Bementek a konyhába.
- Gondolom érdekel téged, hogy miért is hívtunk téged ide. Az az igazság, hogy para lesz, ez de a szüleim, a te szüleid is. Azaz vérszerinti tesók vagyunk - nézett Csanád mélyen a lány szemébe, Csengének pedig nem jött ki hang a torkán.
Haligali! Meghoztam nektek a részt! Remélem tetszik! Aki szeretne, komizzon, és szavazzon!
Jó olvasást!:)
2024.07.24.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/
Romantizm"-Nos-csapta össze a kezét drámaian Andris. -Mától férj és feleség vagytok- döntötte el, mire Marcival felvont szemöldökkel néztünk rá. -És ezt mikor döntötted el? - érdeklődtem, és megpróbáltam amolyan légzőgyakorlatot végezni, hogy ne boruljak ki...