-Szomorú boldogság-

161 12 15
                                    

Hajnali kettőkor aztán Csenge mosolyogva elment aludni. Várta a következő napot, és kíváncsi volt, mit tervez csinálni vele Pogi.

Ha azt hiszitek, hogy a lány sokat tudott aludni, akkor most nagyot tévedtek. Ugyanis fél nyolckor Marci felhívta azzal az indokkal Csengét, hogy jöjjön el vele, és estig a családja ne is lássa. Hát  jó......

A csaj magára rángatott egy bő haspólót, illetve egy fekete nadrágot, kezébe vette a feltöltött telefonját, meg az airpodsát, és lerobogott a lépcsőn. a szülei nem nagyon törődtek vele, de soha nem is nagyon zavarta a lányt. Kiment a kapun, és szembe találta magát, a majdnem két fejjel magasabb fiúval.

- Jó reggelt! - köszöntötte mosolyogva.

- Neked is - viszonozta a mosolyt Csengusz.

- Na akkor......ma este sörpongozni fogunk a srácokkal. De előtte bemutatom neked a város egy olyan zugát, ahol még nem jártál. És majd ott is csinálunk valamit - magyarázta a fiú, és egy perverzet mosolygott. Csengének leesett, hogy az egyik csókolózós rész lesz pár óra múlva megcsinálva. És ha jól sejti, akkor a durva smárolás...Jajj neki.

- Na ne - kerekedtek ki a szemei.

- Na mi van - nézett rá szemtelenül Szirmai  Marcell. - Rájöttél?

- Igen - sóhajtott egyet.

- Figyuzz ide - mutatott a szép kék szemeire. - Nincs kööztünk semmi. Megkaptam e nemes feladatot, hogy én csókollak meg először. És mivel nem megyünk ma sem koncertre, sem pedig múzeumba, vagy ma nem fog esni az eső, ezért találtam egy zugot, ahol majd tudunk smárolni. És nem kell aggódnod. Remekül csókolok. Sőt, nagyon jól. Sokan mondták már. 

- Mert annyi emberrel smároltál már? - nézett a lány Marcellre felvont szemöldökkel.

- Egy ember mondta - mutatta a kezén egy ujját. - Vagyis ma lesz a második. Mivel te is azt fogod mondani - mosolyodott el.

- Ennél az egód nem is lehetne nagyobb - forgatta meg a szemeit Csenge. 

- Amúgyis meg ki lenne az, aki megcsókol téged? - kérdezte tőle. Na ez most nagyon rosszul esett a lánynak. Tényleg még nem volt jelentkező, aki megcsókolná őt. De baromi szép lány volt. Csak a külsejét nyáron mutatta meg. Nem járt haspólóba amikor suliban volt. Ezért nem vették őt észre soha. De ez most fájt neki. 

- Hagyjál már - mondta a lány. Csak ezzel tudott védekezni. - Senki sem kérte, hogy segíts.

- És mi van , ha akarok segíteni? - vonta fel a szemöldökét.

- Ha akarnál, nem kéne kényszeríteni, hogy megcsókolj - motyogta Csenge, de sajnos meghallotta Marci. Megfogta a lány csuklóját, majd a derekát. Magához húzta, és hiába nem voltak a megbeszélt helyen, megcsókolta a lányt. De ez nem szerelmi csók volt. Miért is lenne az? Mindketten bejönnek egymásnak, de Marci nem akar kapcsolatot. Ahogy Csenge sem. Pedig megvadítják őt azok a kék szemek. Na mindegyis. Marci nyelve utat tört a lány fogai közt, és vadul csókolta. Csengének lábujj hegyre kellett állnia, mert hát a srác konkréta zsiráf volt . Nem nagyon volt haja, amiben bele tudott túrnia, mert kb. a fiúnak a tarkójánál semmi haja nem volt meg, de nem okozott neki gondot. 

- Mostmár egy ki van pipálva. Örülsz? - kérdezte morcosan, miután elvált a lány ajkaitól Marci.

- Nagyon - forgatta meg a szemeit. Marci ajkai fel voltak duzzadva. Hiába  most valamiért meg van rá sértődve, mert fájt, amit neki mondott, attól még az biztos, hogy nagyon jól csókol. Megvolt Csenge első csókja . És élvezte. . . . . . . . . . . 


                                                                  ************************

Este készülődéssel telt az ideje. Felvett egy dizájnosrucit, ami pont megmutatja, amit kell. Vagyis kiemeli. Na, értitek.... Elméletileg András jön érte, mert Marci a helyszínen van. Nem értette, de nem nagyon törődött vele. Kint már dudáltak, így mennie kellett.

Egy Mercedes várta, és beült az anyós ülésre. 

- Te sírtál? - kérdezte Ekhoe.

- Már nem - mosolyodott el.

- Akkor jól vagy? - húzta fel a  sebváltót.

- Már igen - mondta.

- Pogi? - kérdezte.

- Igen - bólintott a lány. 

- Nem kell sírnod miatta. Nem mindig ilyen. Csak néha faszkalap, de amúgy kinden oké vele. Bár ma szerintem a sok zöldtől be fog állni. - magyarázta.

- Ne már! Lesz fű, meg drog? - kérdezte Csenge. Utálja ezt a két dolgot.

- Persze - nevetett fel Andris.

Haligaliii! Meghoztam a részt! Tudom, azt mondtam, hogy holnap jön a rész, de ma volt még időm, és írtam. Remélem nem zavar titeket😏 Szóval olvassátok szeretettel!

Jó olvasást!:)

2024.07.17

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Where stories live. Discover now