-Bocsánat?-

141 7 9
                                    

Csengéék több napja nem találkoztak. Nem lett semmi a listán kipipálva, a legutolsóis a piálás volt, mivel sörpongozott . Igazság szerint kurvára hiányzott neki marci, de most nem ő cseszte el a dolgokat. Marcellnek kell helyre hoznia a dolgokat.

Ne gondoljátok azt, hogy csak Csenge érezte nagyon rosszul magát . marci ha nem dalokat írt, akkor mindenegyes percben a lányra gondolt. Úgy bizony. Nem sokára ki jön az Úgy hiszem című dala, és érződik benne, hogy van egy kis rész, ami a csajról szól. Marci biztosan tudja, melyik rész az. Már csak az a kérdés, hogy Csenge is észreveszi e. 

A lány kikelt az ágyából, és belenézett a tükrébe. A szemei karikásak voltak, és kisírtak. Pont, mint az előző 5 napban. Fasza. csenge kivételes alkalomból kikente az arcát alapozóval, hogy a karikák eltűnjenek. Most fog kimenni először a friss levegőre, mert eddig nem volt rá energiája. Meg persze nem akart találkozni vele. 

Csenge a szobájában töltött depresszió alatt( jó, nem vágdosta magát, vagy ilyesmi, csak nagyon szomorú volt, és folyamatosan sírt, mert mindig mindenről Pogi jutott eszébe) rájött, hogy hiába mosr "rosszul van" sokkal jobban szereti Marcit mint eddig. És már menthetetlen, hogy ki tudjon szeretni belőle. A saját sarkára kell állnia. Elhatározta.

Mivel most van a legnagyobb hőség, azaz az egész  héten negyven fokok lesznek, ezért Csenge a kedvenc haspólóját vette fel. Egy farmernacival, és Converse - el.

A lány felkontyozta a haját, mert a nyaka megsülne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lány felkontyozta a haját, mert a nyaka megsülne. Felvette a telefonját, bedugta a fülébe az airpodsát, és elment otthonról.Nem volt terve, hogy hova menjen, csak szeretett volna elmenni egy kicsit, mert már ignorálta a bezártságot. ő határozta el, hogy kell neki egy kis bezártság, mert nem bírta volna ki, ha 5 napig folyamatosan találkozna Marcival. Annyira vágyott már a csókjára! Az első smárolása nagyon jól sikerült. Főleg, hogy egy olyan fiúval volt, mint Pogány Induló. 

A Várkert Bazárnál sétált, majd elhatározta, hogy a Duna parton szeretne menni, majd az egyik hídon a margit- szigetre szeretne kikötni. A zene a fülében nem hagyott alább, hogyan is hagyhatott, amikor 13 órás műsorlistát hallgatott. Lehet, hogy az az egyik hátránya, hogy folyamatosan mindenről Marci jut nei eszébe, mert Otl -t hallgat, és nagyon sok közreműködésben benne van. Mondjuk van benne valami....

Felcsendült az Őrült lány, és  hiába nem volt benne Pogi, attól még Csenge úgy érezte, hogy mindjárt bőgni fog. Nagyon szerette ezt a dalt, mert noér úgy eltudja énekelni a verzéjét...Mondjuk fiú szemszögből van, és ezt Marcinak kéne így gondolnia. Lehet ő is így érez? Á, dehogy. Csenge azt gondolta, hogy Marci egyáltalán nem érdekli őt, és minden este más lány dug meg. Ebben biztos volt. De ezzel egy baj volt. Marci nem is nézett azóta egy lányra sem.

Ez a szenvedés most úgy néz ki, mintha a két főszereplő jártak volna, és most szakítanának. Pedig ez egyáltalán nem igaz. De lehet egyszer fognak.....

Na ott tartottam, hogy Csenge átsétált az egyik hídon. Ha jól vette ki, akkor az Árpád-hídon.Miközben átment, nagyon sok embert látott. voltak szinglik, szerelmes párok, akik vagy átölelték egymást, vagy kézen fogva járkáltak, esetleg csókolóztak. Csengének az összesen el kelltt, hogy mosolyogjon. Nagyon jó volt nézni, hogy valaki boldog. 

A lány utálta magát sajnáltatni. Ha valakinek elmondta, hogy ha valami nyomja a szívét, nem akarta, hogy helyette cselekedjenek. Mindig meg akarta vívni a saját harcait. Mint most is.

A Margit - szigeten leült egy padra, és ézte, hogy hogyan csobog a Duna. A nagy álmulkodásából egy hang zavarta meg.

- Értem én, hogy nagyon rosszul esik, ami most van veled, de ennyire ne legyél depis - nevette elmagát Kain. Kétség kívül Noéval jött ki a legjobban, de persze mint itt is, Marcit nem előzi le semmi, és senki. 

- De ne már! Mostmár nem is vagyok az! Csak kellett egy kis idő! Amúgy is, nem vágdostam magam - mondta Csenge.

- Jó, oké. Elhiszem. De velem kell jönnöd - húzta fel a lányt.

- Mi? Miért? - kérdezte.

- Mert - mondta. Csengének eszébe jutott az este, mikor összeveszett a fiúval. Ő is ugyanezt a szót mondta. 

- Oké - vonta meg a vállát, és elrakta oly imádott fülesét. Élni ne tud nélküle, az biztos. 

- De fel kell venned ezt  - vett elő Noé egy alvó maszkot, ami cicás volt. - Csakis a te kedvedért macskás- nevetett fel megint alias Kain, és felrakta a szemkötőt Csengének.- Mehetünk. 

Az út a lánynak kínsznevedés volt. Nem tudta hova lépjen, mert Noé éha viccelődött vele, és megtréfálta. Bő egy óra után odaértek a kijelölt helyre, vagyis Csenge úgy gondolta, mert megálltak. De ekkor sem vették le róla a maszkot. Beléptek egy házba. Egy egyszerű full üres házba. Nem volt kidekorálva, vagy nem lógtak szívecské a falon. Egy egyszerű házban voltak.

Noé megállt Csenge mellett, majd Marcinak intett, hogy kezdheti. A fiatal zenész ki volt öltözve. Ingben, és zakóban feszített, hozzáillő órával. És nem, nem egy kamu Rolex- el. Még csak az kéne!

- Na szóval. Khm... Működik a mikrofon?- szólt Marci bele, mire Csengének egyre gyorsabban kezdett el verni a szíve. - Szerintem a legfontosabb ember itt van, a többiek nem számítanak - mondta ki gyorsan a fiú, mire páran felmorajlottak,páran pedig felnevettek. - Na akkor....Még nem csiáltam ilyet, szóval akadozni fogok. Azért jöttem el ide, meg találtam ki ezt az egészet, mert itt van az a személy, akit megbántottam. Nem többes számban. Én bántottam meg. Nem azért hívtam el a barátomat, mert ott akartam hagyni, hanem azért, hogy a saját komfort zónájából kilépjen. De aztán valahogy úgy alakultak a dolgok, hogy rám nyomult egy csaj, akit nem tudtam magamról levakarni. Aztán persze elmentem a lányért, akit hoztam, és megtaláltam. olyanokat vágott a fejemhez, amik igazak voltak, de persze egy dologban nem csak én vagyok a ludas. A két barátja egyáltalán nem akart nekik semmiben segíteni, mert csak egymással akartak törődni. És tényleg teljesen igaza volt. Amikor először találkoztunk, még nem gondoltam azt, hogy ténylegesen mindent beleadva szeretnék segíteni a listában, csak elfogadtam, mert tudom, mikor valaki cserben hagy, mikor a legnagyobb szükség van valamire, vagy inkább valakire. Én most bocsánatot szeretnék ettől a személytől kérni. Sajnálom, hogy nem foglalkoztam vele eléggé,  és megígérem, hogy ez ezentúl teljesen más lesz. Szóval, akkor Bihari Csenge. Meg tudnál nekem bocsátani? - mondta ki a szavakat Marci, Noé pedig levette a szemkendőt.

Hellósztok! Meghoztam a mai nap első részét! Igen, ma kettőt fogok írni, mivel az egyik kommentelő lánynak megígértem, és nem szeretném cserben hagyni őt. Szóval fogadjátok sok szeretettel! Bocsi, ha van hiba az irományban!

Jó olvasást!:)

2024-07-20

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Where stories live. Discover now