Szerda óta nem találkozott Csenge Marcival, és őszintén hiányolta már. De ma van a koncert. És nagyon izgul. Kíváncsi, hogy mi lesz vele a bulin. Egész végig ott lesz vele a fiú? Vagy egyedül fogja hagyni? Lesz csók? Mivel fel van a listára írva, hogy koncerten is kell smacizni, de Csenge állítása szerint Marci el is felejtette a bakancslistás dolgot. Vagy még sem?
Tegnap három új részt rakott ki a könyvében. Nagyon híres a könyv, több száz szavazás van rajta, és már több ezren olvasták, aminek nagyon örült. Persze nem a saját tapasztalatból ír, vagy a saját történetéből, amit most él meg, hanem csak egy egyszerű storyt ír. Tipik, hogy a főszereplő szerelmes a híres rapperbe, és elmegy a koncertjére, ahol majd be jut a backstage -be. És majd mindig együtt lesznek, bla bla bla......
De Csenge és Marci története a valóságban nem ilyen. Sokkal összetettebb. Egyszerűen Szandi barátnője, akivel mostanában nem is beszél, annak a pasija, ismeri Marcit, aki meg elvállalta, hogy segít.
A lánynak ma annyi dolga volt, hogy kicsit még berendezkedjen a szobájába, és persze egy kicsit otthonosabbra csinosítja. Persze nagyon tetszett neki az egész helyiség, főleg a kanapé, meg középen az a fal, de pár díszt szeretne még. Pont jó, mert van világító csillagjai, amiket a falra lehet ragasztani meg megvannak, és hál istennek nem dobta ki őket. Még jó, hogy tudta, hogy egyszer hasznát fogja venni. Bárcsak szerelmileg is gondolatolvasó lenne.............
Kicsit pakolászott még, majd 5 -kor elkezdett készülődni, mivel ma van az Otl - nek a bazi nagy bulija a Budapest Parkban. És Marci nem fog fellépni, mint már mondtam. Kicsit ki akart öltözni, mivel ez egy buli, de nem akarta túlzásba vinni. Főleg azért nem, mert középen biztos fog menni a pogó, és nem nagyon szeretne az izzadt, félmeztelen pasik közt ugrabugrálni, meg neki menni másoknak......
Szóval az outfit az egy szoknyából meg egy topból állt.
Ez pont jó lesz az estére.
Kisminkelte magát, megcsinálta a haját, majd egy táskába belepakolta a legfontosabb dolgokat. ( telefont, pénztárca, jegy, zsepi). Lefutott a lépcsőn, majd meglátta a szerelmét az autójának dőlve.
- Haliiiii - köszöntötte őt a lány, de Marci meg sem szólalt, csak a lányt bámulta árgus szemekkel. - Mi az? - kérdezte a lány.
- Semmi. Csak nagyon csinos vagy. Nem láttalak még szoknyába - fújt ki egy nagy levegőt Marcell.
- Nem is szoktam nagyon hordani - nevette el magát Csenge.
- Pedig kéne - bizonygatta a saját igazát a fiú.
- De nem nagyon szeretem őket, mert mindig figyelni kell rá, hogy más ne nézzen be oda, ahova nem szabad. - rázta meg a fejét a lány.
- Most komolyan erről akarunk dumálni? Jól áll neked a szoknya. És nézd mim van - nyúlt hátra a hátsó ülésre Marci, és elővett egy cowboy kötényt(?)
ESTÁS LEYENDO
Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/
Romance"-Nos-csapta össze a kezét drámaian Andris. -Mától férj és feleség vagytok- döntötte el, mire Marcival felvont szemöldökkel néztünk rá. -És ezt mikor döntötted el? - érdeklődtem, és megpróbáltam amolyan légzőgyakorlatot végezni, hogy ne boruljak ki...