-Érzelmek egy helyen-

129 13 11
                                    

Az út gyalog egy órás volt. És Marcell egész végig cipelte Csengét, mert a lánynak nem volt kedve sétálni. Miért is lenne, ha van egy fiú mellette, akinél nincs semmi súly, és tudja vinni?
Mintha Marcell izmosodott volna. Szóvá is tette, mire az lett a válasz, hogy nem volt mit csinálnia bent, volt két súlyzó, azokat használta. Persze borostásodni nem borostásodott, mivel nincsen semmilyen szakálla, vagy bajsza...........

Csenge még szerelmesebbnek érezte magát, mint eddig. Nem érdekelte, hogy dutyiban volt a szerelme, és az sem érdekelte, hogy drogot vett. Mert látja a szemében, hogy változni fog. Mint mindig, kb.most is a pólójában volt benne, mert a szép kis pofiját eltakarta a póló. Csenge ezt szerette legjobban a srácban.De persze a csók sem volt ellenére...Sőt, úgy megcsókolná már a fiút...De hát most drogozta be saját magát. Egy lány miatt aki nem szereti őt. Mi van, ha ő az a lány? Nem lehet.... De akkor is a legjobban azt szerette, ha közel lehet hozzá.

Végig dumálták az egész utat, persze Marci egész végig tartotta a lányt. Csenge meg nagyon örült. 

- Szóval akkor........mit csináltál, amíg bent voltam? - kérdezgette őt a fiú.

- Nagyon semmit.....néha kimentem, de legtöbbször bent voltam - motyogta a lány. Tudta, hogy erről a témáról még kérdezgetni fogja Marci az úton.

 - És miért voltál nagyon sokáig bent a szobádban? - kérdezte, majd megálltak, mert a lámpa pirosatt mutatott. Persze mindenki megbámulta Csengét, és Marcit.

- Mert - mondta, majd erősebben szorította a srác derekát. 

- Énekeljek neked valamit? - terelte a srác a témát.

- Majd ha átérünk - mosolyodott el Csenge, és pont zöldre váltott a lámpa, amin át is mentek.

- Na akkor mehet a 45 primo? - kérdezte Marci, és elkezdte dúdolni, meg egy kicsit feljebb húzta a lányt.

- Ne azt nem szeretem. Pezsgővel öntöd le a tangás csaj seggét.....- fintorodott el a lány.

- Ha akarod, a tiédet is leöntöm - vigyorodott el perverzen Marci.

- Fujj, te perverz állat. Nem kell - forgatta meg a szemét Csenge.

- Akkor miért vagy irigy? - vonta fel a szemöldökét.

- Nem vagyok irigy, csak nem szeretem ezt a dalt, a videóklipp miatt. Ennyi. - sóhajtotta a lány.

- De nem akarok neked folyamat Zártosztályt énekelni - nevetett fel.

- Jó nekem a Mámor is - vigyorgott a lány. 

- Na akkor az elejét nem éneklem, mert nem vagyok egy vokalista, de a rap része mehet. De nem fogok hangosan énekelni. - magyarázta a srác.

- Oké - nevetett fel a lány. - Na kezdjed. 

- Jól van na, de kis türelmetlen - fogta meg a lány fenekét, és fejjebb húzta. De a popsiját nem engedte el. Mire a lány felvonta a szemöldökét. - Mi van? Nekem jó így - nevette el magát. 

- Szóljon a rapzene báttya,

csak én figyelem a pornépet,

mert nem láttam, sok olyan vagányt

Aki később ugyanúgy goré lett

Csak egy pár zene , bláz, meg egy adag szemét

Amit ott hagyok este a Zomblaze -nek........... - énekelte a fiú, a lány meg közben dúdolta. 

- Nah, itt vagyunk - mondta Marci, miközben megállt Csengéék háza előtt.

- De nem ide kell jönni - mosolygott a lány, mire Marci szája elhagyott egykis káromkodást. - Gyubenhez megyünk .

- Ugye tudod, hogy téged cipelni egy kész erőnléti edzés? - kérdezte a fiú csengétől. 

- Tudom. De nem vagyok nehéz - mondta, majd próbált kikászálódni Marci vaskos kezei közül, de a fiú nem engedte. Már megint felvonta a szemöldökét.

- Nem is mondtam, hogy nehét vagy. Csak ezek a karok nem cipekedésre lettek megteremtve - rázta a fejét. -Amúgy meg senki sem mondta, hogy le foglak rakni.

- Jajj, meg ne sajnáljalak......de akkor meg inek rinyálsz? - érdeklődött Csenge.

- Mert azt akarom, hogy sajnálj. Hogy kapjak érte valamit - vigyorgott.

- És mégis mit szeretnél? - vonta kérdőre.

- Öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö - húzta el a mondatot a fiú. - Puszi? Ölelés? Smaci? Valami? - huzogatta a szemöldökét.

- A másodikban meg tudunk egyezni - mondta ki végül Csenge.

- Ajj már! - húzta le a száját Marci, mire a lány megpuszilta a szája sarkát.


Haliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!Megjött a fejezetem. Remélem tetszik:)

Jó olvasást!:)

2024.07.29.

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora