Csenge egész éjjel nem aludt. Megtudta, hogy Marcell az egyik leghíresebb előadó Magyarországon, nem csak a trapp műfajban. Elkezdte hallgatni az összes közreműködését, illetve saját dalait, miközben vagy koncertet nézett, vagy pedig interjút olvasott.
Amikor meg ledőlt aludni, akkor Marci Zártosztály című dala járt folyamatosan a fejében. Nem tudta, hogyan lehet ilyen jó dalt írni. Így az alvás az nap nem nagyon ment neki.
Eddig nem szerette a trapp műfajú zenéket, mert csak egy dallam futott a szöveg alatt, és számára annak nem votl jelentősége. De most a fejében minden megváltozott. Szerinte.
Nem tudta a lány, hogyan élhetett enélkül. Szégyellte magát, mivel az ország két egyik leghíresebb előadóját nem ismerte fel . Pedig más lányok mit meg nem adnának, ha megölelné őket Marci. Vagy felemelje, mint őt röplabdázás közben. Mániákus lett? Lehet.
De szerintem, akik olvassák a könyvet, azok úgy gondolják, hogy akarnak egy Szirmai Marci másolatot. Bárcsak lenne is.......Na de térjünk vissza a történetre😏
Legkedveltebb dala a Zártosztály lett, mint említettük, de volt egy dal, ami nagyon elnyerte a tetszését. Hiába beszélnek benne csúnyán, meghallotta, és egyből a kedvenc muzsikája lett. A Kint vagyok a soron dalra gondoltam.
***********************
Csenge kicsit félt a mai naptól, de rájött, hogy nincs mitől aggódnia, hiszen tegnap sem harapták le a fejét, így ezekszerint ma sem fogják. Bár lehet, hogy Andris ki fogja őt cikizni, mert nem ismerte őt eddig, de nem lesz gond neki.
Elrakta a cuccait a kis háti táskájába, a legfontosabb dolog persze a lista volt, és ment is oda, ahol tegnap voltak. Már csak ő, illetve Pogi hiányzott. Amikor meglátta Áront, odaordított neki, a kedvelt dalából egy részletet:
- Bent vagyok a rendelőben nevetek a soron , repdes az öröm
Áron csak vigyorgott, ránézett Szandira, és teli torokból üvöltei kezték a dalszöveget:
- Fáradt orvosok próbálkoznak, de csak hentesek soron, valaki kiabál, aztán kiviszik a
teremből, mert rendesen bolond
- Látom rájöttél, hogy ki vagyok - hallotta meg Csenge a mély hangú hapsit.
- Igen - bólintott a lány, majd megfordult a tengelye körül, hogy a srác szemébe tudjon nézni.
- És mit gondolsz? - nézett mélyen Marci kiszemeltje szemébe.
- Jó dalokat írsz - mosolygott rá Csenge.
Kicsit térjünk át Marci szemszögére, és gondolataira.
Marci tudott a listáról. Már akkor, amikor még nem találkozott a lánnyal. Segíteni akart neki. Hiába tegnap találkoztak először, a fiú érzett valami szikrát. Eddig csak ribi barátnői voltak, és miattuk érezte rosszul magát, de lehet, ez megváltozik. Pogit nem nagyon érdekelte az, hogy nem ismerte őt fel Csenge, inkább örült neki, mert ha nem is lenne a jövőben köztük semmi, legalább nem használná őt ki. Mert már sajnos volt példa rá. A fiú nagyon kíváncsi volt, hogy mi a lista első pontja, mert az egy dolog, hogy az ő szeme csak a smacit szúrta ki, attól még neki jó buli megcsinálni.
- Na szóval .... - kezdte Szandi . -A listát ti döntitek el, hogyan csináljátok, nem kötelező sorban, a lényeg, hogy két csókolózás ne legyen összevonva, vagy esetleg egymás után - itt Marci látta, hogy Csenge arca paprika vörös lesz - segítséget nem kérhettek, persze egy nap többet is megcsinálhattok - magyarázta.
- Oké - vonta meg a vállát a fiatal zenész.
- Akkor én minek vagyok itt? - kérdezte Andris.
- Te vagy a pap, aki majd összeadja őket - legyintett Áron.
- De tegnap már megtettem - vágott hülye fejet Ekhoe.
- Akkor majd a rendes lagzin megteszed - hagyta rá Szandi. - Mi most Andrissal megyünk, érezzétek jól magatokat! - búcsúzott el a lány, majd karon ragadta a két srácot, és elmentek.
Visszatérhetünk Csengére:)
A lány nem kicsit volt ideges. Hiszen olyan hülyeségeket írt fel a listára..... Igaz, tegnap már valamennyire Marci is belepillantott, de ez most már.
- Akkor... - kezdte a srác. - Mivel kezdjünk?
- Tegnap utaltál arra, hogy meg akarsz tanítani focizni - rugdalt egy kavicsot.
- És ez ciki neked? - fogta meg Marci Csenge állát, és felemelte a fejét, hogy a szemébe tudjon nézni.
- Nem tudom - pislogott rá a lány.
- Na gyere - fogta meg mély hangú barátunk Csenge kezét. - Van labdám - mutatott a táskájára. - Meg akarsz tanulni dekázni? - kérdezte, mire társa bólintott. - Oké. Dobd fel egy kicsit a lasztit, majd rúgd fel az egyik lábaddal egyenesen felfele. Fontos, hogy így csináld, mert el fog repülni a labda. Nézd, így - kezdett el dekázni a srác.
- Jól van, ne flexelj már - nyújtotta Csenge Pogira a nyelvét.
- Leszögeznék egy szabályt. Az van, amit én mondok, és akkor, amikor én mondom. - mondta szemtelenül a bazi magas ember.
- Oké - sóhajtott egy nagyot, majd kezébe vette a tárgyat, és feldobta. Csak ezzel egy gond volt. Túl magasra dobta.
- Nem így kell csinálni - nevetett Szirmai, majd Csenge mögé állt. A lábát berakta a csaj lába alá.- Itt vagyok, és segítek . Na akkor KICSIT dobd fel azt a labdát . - a lány feldobta. - Jó, most pedig mindig helyezkedned kell, mert a laszti leesik, ha nem rúgsz bele függőlegesen.
Csenge úgy érezte, hogy jót mulat ezen Marci. De ő is jól szórakozott.
Hi guy! Meghoztam a részecskét nektek! Köszi szépen a bátorító, illetve kedves szavakat, azoknak, akik kommentet írtak. Nagyon jól esett. Nem sokára hozom az új részt!
Jó olvasást!:)
2024.07.17.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/
Любовные романы"-Nos-csapta össze a kezét drámaian Andris. -Mától férj és feleség vagytok- döntötte el, mire Marcival felvont szemöldökkel néztünk rá. -És ezt mikor döntötted el? - érdeklődtem, és megpróbáltam amolyan légzőgyakorlatot végezni, hogy ne boruljak ki...