-Figyelj, ha jövök!-

105 9 6
                                    

Csenge hazagyalogolt a rendes házukba. Összepakolta a cuccait, majd áthívta Csanádot, hogy el tudják vinni a dolgait. A szobáját, így, full üresen látni, rémisztő volt. Tudja, hogy ez a helyes döntés, hogy most mindenféleképpen ez kell cselekednie, de nehéz volt neki az elválás. Itt nőtt fel. Ehhez a házhoz kötődött a legtöbb emléke.

Írt egy levelet a szüleinek amiben mindent megköszönt, hogy  felnevelték , meg minden. De egy kicsit szemükre vetette, hogy több ideig nem mondták el neki.

- Mehetünk - felelte a lány, és kipakolték a cuccokat a fekete Audiba. Pont az összes cucca befért.

A szülei kifestették neki fehérre a szobát, mert eddig erős pinkben virított. Nagyobb szobája volt, mint eddig. Berendezték a szobát. Ilyen lett a végeredmény.

Neki a szobájában legjobban a kis kanapé tetszett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neki a szobájában legjobban a kis kanapé tetszett. Nagyon örült, hogy végre valaki töröd vele.Mármint szülők részéről. Megkönnyebülve érezte magát. Három órába telt, mire minden szépen a helyére került. 

- Na mizu? - ugrott rá ercsé a kanapéra. - Jössz a vasárnapi koncertre? - vonogatta a szemöldökét.

- Ja. Marcival - válaszolta a lány mosolyogva,majd leült a maradék helyre a kanapén, mert nem látta volna a tessóját rendesen.

- Ő nem fog fellépni?- kérdezősködött.

- Megbeszéltük, hogy egyszer elmegy úgy, hogy nem lép fel. Mert nem látott úgy még titeket - vonta meg a vállát Csenge.

- Jaa érteemmm - húzta el a szavakat. - tényleg...mi van köztetek? 

- Semmi...én szeretem, ő nem. Ennyi- magyarázta a lány.

- Biztos vagy te ebben? - kérdezte tovább.

- Teljes mértékben. - bólintott a lány.

- És mégis miért? Óv téged. Oké. Megcsókolt. Az is rendben van, mert a lista miatt tette. De nem volt kötelessége másfél nspig rád vigyázni. De mégis megtette. Hogy miért? Egyszerű. Mert a barátod. Lehet, hogy többet érez, mint barát, de akkor is. Segített. És meg kell  becsülni, mert nem mindig akadnak ilyenek. Ha meg nem szeret, akkor nem kell utána sírni.

-  De mi van, ha ténylegesen nem szeret? - érdeklődött Csenge.- Nem fogom tudni egy hamar elengedni, mert a szívemhet nőtt, és már ismerem több ideje. 

- Akkor megverheted. Vagy tökön is rúghatod - vonta meg a vállát.

- Ezeket a tippeket te honnan tudod? - vonta kérdőre Csenge ercsét.

- Van egy barátnőm, rémlik?- vonta fel a szemöldökét.

- Tényleg! - csapott a fejére.- Na menj, egyedül akarok egy kicsit lenni - hesegette el a fiút a szobájából.

Leült a gépe elé, megnyitotta a wattpad alkalmazást. Válaszolt a kommentekre, meghálálta a sok csillagot. Volt még további egy értesítése. @kistetű bejelölte őt. Ezen a lánynak csak mosolyognia kellett.  Vajon elolvassa a könyvét? Csak mert már  alakulóban a főszereplők kapcsolata, és már az első................tudjuk mi, is megvolt. Szóval ez az egész nagyon para....


Hellóóóóó! Itt van a második rész! Ma napra ennyi elég is lesz szerintem. Nem lett nagy durranás, meg rövid is, de remélem tetszik! tudom, sokszor mondom, de az íráshibákért bocsi! Csak valamiért nem mutatja a wattpad nekem a hibákat.

Jó olvasást!:)

2024.07.27.

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Where stories live. Discover now