🖤Ostatnia runda, stary🖤

297 11 6
                                    

Oto rozdział specjalny(mam nadzieję że wam się spodoba bo jest dosyć... nietypowy i dziwny XDD).
Takie trochę oderwanie się od bieżącej fabuły, jeszcze muszę was trochę przytrzymywać w niepewności, kto uprowadził Katt🤍🤫🤫🤫🤫

Ten rozdział będzie z perspektywy Multiego. Akcja dzieje się w maju, czyli przed przyjechaniem jego kuzynki do Polski.

Więcej nie zdradzam, zapraszam do czytania☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

- Mam pytanie, stary. Czy ty kurwa jesteś jakiś niedojebany czy chcesz jakąś kurwa podwyżkę?- gadałem przez telefon z moim zajebistym pracownikiem- Kamilexiorem, który próbował mnie skłonić bym wyszedł z domu.
Nie ma chuja, tego mu się nie uda zrobić.

- Oj no weź. Napisali, że to wielkie wydarzenie! Pierwsze kurwa w historii!
Pierwsze takie dla streamerów, z całej kurwa Polski!

Chyba się tym aż za bardzo podekscytował. Debil.
Zatruwał mi dupę o to, że jebany Twitch organizuje jakieś... wydarzenie.
Coś podobnego do Twitch party, dla wszystkich streamerów.
W bardzo prestiżowym klubie we Wrocławiu- Hiacynt.

- Pójdziemy przecież z tobą. Pytałem już Zwierzaka, Janinę, Bladiego... Diablesa.
- Może jeszcze mi kurwa powiesz, że Ewrona?- zaśmialiśmy się jednocześnie.
- Nie masz akurat tego dnia koncertu- sprawdziłem. No weź, napewno będzie super.

- Byłem raz na kurwa jakimś Twitch party czy chuj wie czym. W innym kraju. Wyjebali nas z tego klubu więc nie zasiedzieliśmy długo...

Zmiana tematu nic nie dała, bo ten zjeb dalej mnie tym męczył.

- Dobra, już kurwa. Pogadam z Zuzą... dam ci znać... niedługo.
- Jutro daj mi znać, stary. To wydarzenie jest już za 3 dni.

Pogadałem z Zuzą. Nie miała nic przeciwko bym tam poszedł, rozerwał się. Ale klub i ja... no ja już od wielu lat tam nie chodzę i raczej nie chce wracać.
No ale... przyszło mi do głowy, że może wydam na coś pieniądze. Na coś trzeba i tak długo oszczędzałem na dom.

Już nie muszę ich chomikować. W końcu jestem multimilionerem😎

A więc pojechaliśmy na miejsce. Ja moim mercem, wraz z Kamilexiorem, który oczywiście ma własne auto, ale kurwa musiał mnie wybłagać żebyśmy pojechali razem.

Klub Hiacynt. Dawno nie byłem w aż tak luksusowych klubach.
- Dojebany, co?
- Powiesz mi kto tam będzie? Ze streamerów?- oznajmił mi wcześniej, że to będzie zamknięte wydarzenie i wstęp do klubu będą mieli tylko streamerzy.

Ciekawe ile Twitch zapłacił kasy klubowi?
- Mówiłem ci, że kurwa nie wiem. Nie było jakiejś listy czy coś. Wiem kto będzie od nas; Zwierzak, Janina, Bladi, Diables, Xayoo, Azdus, Vgz...- wyliczył jescze paru streamerów, z którymi mam regularny kontakt.

Nie mam ekipy i narazie nie zamierzam jej mieć. Pomimo tego... ludzi z którymi gram w gierki, traktuje jak swoich ziomków i się z nimi trzymam. Tylko tyle.

Spotkaliśmy się ze Zwierzakiem i Bladim przed klubem.

- Ej stary... pożyczysz mi kasę? Ja wiem że jestem ci dłużny, ale... obiecuję ci... wygram i ci oddam.
- Ty Zwierzak wygrasz? No szczerze... kurwa wątpię.
- Nie wierzysz we mnie, Kamilexior? A ty, Michał?

- Niestety. Najpierw musisz oddać, to co ci pożyczyłem- odparłem.
Siedzieliśmy sobie w naszej loży. Zauważyłem, że gdzieś tak w rogu, rozsiedli się chłopaki z Bungee.

💙Kuzynka Multiego🖤///Y/n- Young Multi and OkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz