Amalia își termină ceașca de ceai și o pune frumos pe masă. Regele îi zâmbește și îi face semn să aleagă și o prăjitură. După ce musafira alege o bezea, Majestatea Sa reîncepe discuția:
- Cu ce gânduri pe aici, domniță?
- Mă gândeam că poate Majestatea Voastră ar fi interesată de un tratat cu Imperiul Șerpilor.
- Cu Imperiul Șerpilor? Adică cu împăratul Vipera?
- Întocmai.
- Și ca, dacă îmi permiteți, l-a determinat pe împărat să trimită un sol aici?
- Mă tem că acestea sunt secrete naționale și nu sunt în măsură să le divulg. Eu am venit aici doar pentru a negocia tratatul.
- Atunci negociază! Ce este dispus împăratul tău să dea și ce cere în schimb?
- Vrea o alianță, în toată puterea cuvântului: dacă aveți probleme, vă ajutăm, dacă avem probleme, ne ajutați.
- Mi se pare un târg corect. Dar am putea cumva înlesni trecerea graniței dintre aceste două state?
- La ce v-ați gândit?
- Cred că ar fi avantajos pentru noi amândoi ca armatele de stat să poată trece granița, fără ordin special.
- Este o propunere îndrăzneață.
Amalia se îndreaptă pe scaun și ia o figură serioasă, care pare să spună: „Acum gândesc." Regele aștepta cu interes răspunsul. Bineînțeles, se aștepta la un refuz. Dacă împăratul ar fi acceptat, ar fi însemnat să își pună în pericol oamenii. Dar a meritat să încerce. Într-un final, emisarul imperial a decis să vorbească iarăși:
- Pentru a-și arăta încrederea față de Majestatea Voastră și a-și manifesta dorința ca acest parteneriat să fie lung și roditor, împăratul Cobra va aproba trecerea trupelor regale.
- Îi mulțumim Majestății Sale. Și vom face tot ce putem pentru a merita încrederea acordată nouă. Am terminat cu formalitățile? regele își dă jos „masca" de politician.
- Cred că da, Majestate. Actele oficiale se vor semna mâine.
- Dar de ce trebuie să fi atât de formală? Ne știm deja de opt ani. Încă nu ai reținut cum mă cheamă?
- Poate că nu. chicotește Amalia.
- Când eram sub comanda ta, la 204, îmi știai numele chiar foarte bine. Să cer să îți angajez un profesor personal pentru materia: „Pe rege îl cheamă Athonis"?
- Nu cred că este nevoie. Numai că nu îmi vine să cred că Athonis Ramenskung a ajuns rege. În plus, e distractiv să te tachinez cu asta.
- Cum vrei tu, șefa.
- Se pare că acum suntem chit, soldat.
- Întocmai!
- Ia spune-mi, ce mai face Ivy? Ai mai vorbit cu ea?
- Deci voi chiar nu ați mai vorbit cu vechii prieteni? Credeam că m-ați ignorat doar pe mine. Dar, din câte știu eu, este foarte bine.
- Da? Ce mai face?
- Este logodită.
- Nu cred! Cu cine?
- Mai întâi vreau să îți cer ceva...
- Ia zi.
- Să vii la nunta noastră.
- La nunta voastră? Vă căsătoriți!?
CITEȘTI
Amalia - Vreme de război (vol. 2)
MaceraClic! Se aude din spate, iar Ivy simte o țeavă rece pe ceafă. - Ce vrei să faci? întrebă ea, nevenindu-i să creadă. - Oprește mașina și coboară. - Am eu o propunere mai bună. Lasă pistolul jos și hai să discutăm. - Ce este de discutat? izbucni A...