Cântecul lebedei

8 3 0
                                    

- Planul tău a eșuat! răcnește la telefon.

- De unde era, tată, să știu că fratele meu ne va trăda?

- Nu mai este fratele tău!

- Rectific, de unde era să știu că Lordul Imperial Jormungand (nume de familie nu mai are), Conte de Reykjavik, ne va trăda?

- Nu te lauzi că faci predicții matematice foarte precise?

- Tată, nu m-am gândit la această variantă. M-am gândit că sentimentele față de familie îl vor convinge să ia alegerea corectă.

- Dar ai avut dreptate. Numai că nu noi suntem familia lui, cel puțin, nu mai suntem. Ci ea este. Nu pot spune că a luat decizia corectă. În schimb, nu pot decât să îi admir curajul. Mi se pare că ne-am cam îndepărtat de subiect. Noi ce facem acum?

- Nu știu. Eu nu pot să vin. Încă nu l-am aranjat pe Sherlock Holmes.

- Trimite-o pe Andreea!

- Nu pot... spuse lordul, cu vocea tremurând.

- Cum adică nu poți? Planul tău nu a funcționat, așa că îl respectăm pe al meu.

- Tată, nu pot... veni răspunsul, și mai tremurat. Aș face orice să o pot trimite la tine, dar este imposibil.

- Fiul meu, plângi cumva?

- N-nu...

- Atunci de ce îți tremură vocea și îți tragi nasul?

- Andreea și Anastacia au murit. De aceea nu o pot trimite...

- Ce s-a întâmplat?

- Le-a lovit Delano cu rachete balistice. S-au dus să cheme întăriri, deoarece Escudero este de parte lui Holmes. Erau în avion când m-a sunat Anastacia și mi-a spus că este urmărită de rachetă. Am auzit bubuitul, apoi am sunat-o pe Andreea și nu răspundea. Am aflat mai târziu că Yohan a fost presat de Escudero să îl pună pe Delano să trimită două rachete balistice.

- Și tu abia acum îmi spui? Vin chiar acum la tine!

- Nu! Trebuie să rămâi acolo. Trebuie să terminăm amândoi ce am început.

- Ești sigur că poți termina ceea ce ai început? În starea în care ești acum?

- Chiar dacă nu aș fi, nu ai avea pe cine să trimiți. Iar misiunea a escaladat prea mult pentru a o anula.

S-a lăsat liniștea pentru câteva momente, apoi Împăratul a continuat:

- Îți acord autoritate absolută asupra trupelor din Surinam. Ucide-i și pe Delano și pe Yohan și distruge-i toată afacerea.

- Nu pot, tată. Asta ar însemna să pornesc la război împotriva Brazos. Dacă îl ucid pe pastor, vor pierde mulți bani. Și cu trupele răsfirate cum sunt acum, nu pot să o înfrâng pe Victoria.

- Sunt mândru de tine fiule. Îmi pare rău că nu sunt acum lângă tine să te iau în brațe. Eu aș fi aruncat lumea în aer dacă mama ta ar fi murit.

- Să nu îi spui mamei, te rog.

- Bine. O să văd cât pot amâna. Cine mai știe?

- În afară de cei care au orchestrat atacul, mai știe familia Khan, Sasha, Jormungand și, din câte am auzit, Lawson.

- E de rău. Dar există ceva pe lumea asta ce Lawson să nu știe? Oricum, este de rău, el îi va spune lui Sherlock că ești vulnerabil. Vrei să te înlocuiască cineva?

- Nu. Vreau să câștig războiul, pentru Anastacia și Andreea.

- Bine. Tu rămâi la cârmă, dar ți-l trimit pe Bayar. Ai nevoie de cineva care să te poată opri dacă ești pe cale să faci o greșeală.

Amalia - Vreme de război (vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum