🍁Ortama aniden dahil olan bir diğer omegayla herkesin dikkati dağılmıştı. Diğerleri merakla bakarken Namjoon gülümsedi. Seokjin ise Taehyung'u iteleyerek içeri girdi. Namjoon'u gördüğünde onunda yüzünde bir gülümseme oluştu. Ona yöneldiğinde elindeki poşetleri havaya kaldırarak konuştu.
"Namjonie. Sabahtan beri hiçbir şey yemediğine eminim. Diğerleri içinde getirdim." Elindekileri ortadaki sehpaya koydu ve eşinin yanına oturdu. Yavaş yavaş paketleri açarken bir yandan da konuşmaya devam etti. "Umarım ciddi bir konuşmayı bölmüyorumdur." Seokjin bu kadar rahat davranırken diğerleri şoktaydı.
Taehyung ve Jimin arkadaşları olan Kim Seokjin'in eşinin ülkenin en ünlü doktorlarından olan Kim Namjoon olduğunu bilmiyordu.
Aynı şekilde Yoongi ve Jungkook arkadaşları olan Kim Namjoon'un eşinin, ülkenin en iyi yazılımcılarından biri olan Kim Seokjin olduğunu bilmiyorlardı.
Herkes ikiliyi izlerken onlar oldukça sakindi. Kendi dünyalarında gibiydiler. Ortamdaki tuhaf hava Taehyung'un telefonuna gelen bildirim sesiyle dağıldı.
-cihazınıza farklı konumlardan giriş yapıldı-
Yüzünü buruşturan Taehyung omegaya döndü. "Buna gerek var mıydı gerçekten? Telefonumu hacklemek ne?" Seokjin ise gayet umursamaz bir şekilde cevap verdi. "İyi bir eş ve aynı zamanda senin ile birlikte diğer çocuklarıma hayırlı bir anne olabilmek için bu şarttı. Şimdi gel ve otur bebeğim. Ayakta kaldın."
Taehyung göz devirdi. Onunla yeniden 'annem değilsin' tartışması yapmayacaktı. Zaten defalarca yapmıştı. Koltuklara yöneldi ve eski yerine oturdu. "Siz neden ruh eşi olduğunuzu bize söylemediniz?"
"Çünkü biz Namjoon ile sadece arkadaştık. Görüşmesek de sağlam bir arkadaşlığımız vardı ve Namjoon aşk konusunda bazı çelişkiler yaşıyordu. Sevdiği adam tarafından bir kaç yıl önce terk edilmişti ve içine kapanmıştı. Bir kaç gün öncede katıldığımız önemli bir partide ruh eşi çıktık. Beklenmedik olsa da ikimiz içinde iyi oldu. İkimizin geleceği hakkında uzun uzun konuştuk, mantıklı kararlar aldık. Siz de bu sırada kendi sorunlarınızla ilgilendiğiniz için söyleme fırsatı bulamadım." Bakışları herkeste oyalanırken uzun uzun anlatmıştı. Gizli saklı bir şeyi yoktu. Hemen hemen buradaki herkesi tanıyordu çünkü buraya gelirken Taehyung'un telefonuna bağlanarak konuşulan her şeyi dinlemişti. Yazılımcı olmanın faydalarını sonuna kadar değerlendiriyordu. Tabi bunu diğerlerinin bilmesine gerek yoktu.
Anlattığı şeyler ise tamamıyla gerçekti. Seokjin ve Namjoon'un yıllara dayanan bir arkadaşlığı vardı. İkisi de dertlerini birbirine anlatmaktan çekinmezdi fakat ikisinin de ayrı hedefleri ve yolları olduğundan uzun süre görüşmemişlerdi. Yine de sosyal medya sayesinde arkadaşlıklarından bir şey kaybetmemişlerdi. Seokjin'in ilişkilerle hiç arası yokken Namjoon sevdiği adam tarafından terk edilmişti ve o zor günlerinde Seokjin ona destek olmuştu. Bir kaç gün önce ki parti, ülkenin başarılı insanları için yapılmış bir organizasyondu. Seokjin ve Namjoon denk gelip el sıkıştıklarında ruh eşi çıkmışlardı. Bu süreçte ise Namjoon eski ilişkisini tamamen unutup eşine yönelmişti. Seokjin ise zaten hayranlık duyduğu adamın eşi çıkmasından memnundu.
Herkes sehpaya koyulmuş yemeklerden aldı. Hep beraber afiyetle yemeye başladılar. Ortamda sadece yemek sesleri vardı çünkü hepsi apayrı şeyler düşünüyordu. Namjoon ve Seokjin çiçeklerin lanetinin hayatlarını nasıl etkileyeceğini düşünüyordu. Yıllardır süregelen yaşamlarında Higanbana çiçeklerine sahip olan çiftler ne zaman ortaya çıksa türlü felaketler oluyordu. Çoğunlukla büyük sorunlara yol açıyordu bu çiçekler. Hatta bu yüzden ülkede kullanımı yasaklanmıştı ve çiçeklerin hepsi yakılarak yok edilmişti. Uzun zamandır da bu topraklarda herhangi bir Higanbana bitkisi yetişmemişti. Yine de çiftlerin bu çiçeklerle doğmasına engel olamadılar. Belki de laneti engelleyebileceklerini düşündüler ama yapamadılar. Sırf bu yüzden de bu zamana kadar Higanbana çiçekleriyle doğan her çift çok acı çekti. Zaten çiçeklerin lanetinin topluma yansıması dışında sahiplerine de yansıyordu. Bu zamana kadar mutlu bir kullanıcıları olmamıştı. Her biri çok acı çekmiş, aralarından bazıları hiç kavuşamayarak ölmüştü. En uzun yaşayan sahipleri 25 yaşındayken beraber intihar ederek hayatlarına son vermişlerdi. Daha 20 yaşında olan Jimin ve Yoongi de lanetin etkisindeyken nasıl bir hayatları olacaktı. Delta ne yapacaktı?