6. rész - A randi

75 3 0
                                    


Másnap reggel, készülődésem után, kinyitottam a bejárati ajtót és megcsapott a meleg levegő. A szemembe süt a nap, amit a jobb kezemmel próbálok eltakarni. Velem szemben ott áll Jason a motorjára dőlve és engem figyel. Remélem, azért nem festek olyan szörnyűen, mint ahogy érzem magam belül. Magamra pillantok.. egy farmerrövidnadrágot és egy virágmintás blúzt viselek. Ezt a felsőt még anya vette nekem, azt mondta, hogy meglátta a kirakatban és rögtön én jutottam az eszébe. Arra emlékezteti, hogy én még mindig ott játszom a fűben, virágok között, amiket neki gyűjtök. Felnézek magamról és összeakad újból a pillantásom a szépfiúval. Farmernadrág és fekete felső van rajta, alatta pedig látszódnak az izmai. Nagyon szép látványt nyújt, így kora reggel. Egyszer csak megszólal.

- Még nézelődsz vagy végre indulhatunk ? - csábos mollyal az arcán.

- Mehetünk. - küldök neki egy félmosolyt.

Felém nyújt egy bukósisakot, felteszem a fejemre és megigazgatja rajtam. Folyamatosan a szemembe néz, teljesen megtud babonázni vele. Majd elkapom a tekintetem és ránézek a motorra.

- Nem is tudtam, hogy van motorod. - közben felülök rá.

- Még sok mindent nem tudsz kislány. - Kacsintott felém.

Felült ő is a motorra.. kezeimet megfogta és finoman a hasára tette.

- Nem kell félned tőlem, nem foglak megharapni. - Nevette el magát.

- Na jól van, haladjunk. Nőcsábász. - megböktem a vállát.

Megérkeztünk a suliba. Mindenki minket nézett, gondolják magukban, hogy a szívtipró új kiszemeltet talált. Fantasztikus. Eltelt az első óra, eszembe jutott, hogy kávét még nem is ittam ma. Haladok a büfé felé, mikor valaki megfogja a csuklómat és magához ránt. Egy izmos mellkas elé érkezem, mivel magas nem látok rá hirtelen az arcára. Lassan felemelem a fejem és egy 190 cm-es pasas állt előttem. Barna szemei és szőke haja van. Fekete nadrágot és fehér pólót visel. A csuklómat még mindig nem engedte el.

- Mit akarsz? - kérdezem felháborodottan.

- Ejnye, neked aztán jól felvágták a nyelved. Kislány. - Perverz hangon szólt felém. - Lehet az a válaszom, hogy téged? - Közelebb jön, ránéz a karomra, amit még mindig beszoktam fáslizni. Majd fölém hajol és beleszagol a hajamba. -Hmm... alfa vérfarkas lánya. Árad belőled az illat.

Erre ellöktem magamtól, a szemébe néztem és megvillantottam a rikító sárga szemeimet felé.

Feltartott karokkal hátrébb állt - Héjj nyugi kislány, nem vagyok én olyan rossz fiú, mint amilyenek gondolsz. Majd még találkozunk! - Ezzel megadóan hátrálva elment. Nem tudom, hogy mi a fene volt, ez őszintén, halálra rémített. Mivel tudta, hogy farkas vagyok, valószínűleg ő is az. De mit értett azon, hogy engem akar ?

A suli ajtón haladok kifelé, mivel végeztem az óráimal a mai napon. Egy hangra leszek figyelmes mögöttem.

- Elizabeth, várj meg ! - Fut mögöttem Jason. - Figyelj csak, beszéltük a mai estére azt a randit. Mi lenne, ha átjönnél, hozzám és néznénk egy jó kis filmet?

- Jó , persze. Akkor írok egy SMS-t az apámnak, hogy nálad leszek és mehetünk is. - apró mosollyal a számon.

Elindultunk Jason-hez. Mivel motorral jöttünk, így azzal is megyünk haza. Szorosan fogom át a hasát a kezemmel, nem szeretnék leesni. Megérkezünk, betolja a garázsba a mocit és int, hogy menjek be az ajtón nyugodtan. Szép nagy házuk van, hatalmas ablakok, minden fehér. Eléggé letisztultnak tűnik. Ahogy beérek, egy női hang köszönt az ajtóban.

 -Szia! Te vagy Elizabeth igaz ? Jason már sokat mesélt róla. - Ezzel a lendülettel odajött és átölelt.

- Jó napot! Ön Mrs. Clark, Jason anyukája. - mosolygok rá.

 -Igen, de szólíts nyugodtan Teresanak. - Kacsint Felém.

Beljebb haladok a házban és egyszer csak egy hatalmas sikítás közepette, egy lány száguld lefelé a lépcsőn.

- Jason, megjöttél? Nem megyünk ki később futni ? - nagy vigyorral az arcán fordult a hátam mögé, ahol Jason állt. -ó.. Bocsánat, hoztál magaddal egy lányt is. Egy nevem Avery. Jason huga vagyok, 14 éves.

- Szia! - Üdvözöltem egy hatalmas mosollyal. - Jason felé fordultam. - Nem is mondtad, hogy van egy hugod.

- Mondtam, hogy sok mindent nem tudsz. - eleresztett egy pajkos mosolyt.

- Mit fogtok csinálni ma? - fordult Avery a bátyához.

- Filmet nézünk. - felelt Jason.

- Jöhetek én is ? - ugrált a lány előttünk.

- Persze. Válasz filmet. - Hajoltam le hozzá. - Erre Jason csak forgatta a szemét.

Teresa és Avery hozták a popcornt és a colát a nappaliba. Avery leült egy egyszemélyes fotelbe, míg Teresa lehuppant a kanapéra. Én egy kétszemélyes főtelt tűztem ki célul. Jason leült mellém, és közelebb húzott magához.

- Nyugi, csak azért, hogy könnyebben elérjem a popcornt. - erre egy pajkos pillantást vetett rám.

Elkezdődött a film, Avery egy horror filmet választott, ami nem más volt, mint Sikoly. Bírom a horror filmeket, de néha én is nagyon megtudok ijedni közben. Ez most is megesett, olyat ugrottam a film első felében, hogy szorosan megfogtam Jason kezét. Erre ő, közelebb húzott magához, míg nem már pár centi volt kettőnk között. Rápillantott az ajkaimra, majd vissza a szememre és ezt megismételte még egyszer. Fura volt ez nekem, még soha életemben nem volt pasim, így még csak nem is csókolóztam. Ha felszámolja Jason a köztünk lévő távolságot, talán nem is lenne ellenemre a dolog. Örülnék neki, ha vele történne meg az első. Közeledni kezdet hozzám, már akkor nem összeértek az ajkaink. Erre egy hatalmas sikításra lettünk figyelmes.

- Jason megakarja csókolni Lizit! . - kiáltott fel Avery. Erre mi rögtön szétrebbentünk. A bátya gyilkos pillantást vetett a hugára. - olyan cukik vagytok! - cukkolta Jasont, Lizi.

- Majd te is megtudod, ha már nem leszel ilyen pöttön. - vissza cukkolta a hugát, amit nevetéssel kötött össze.

Ekkor Avery ránézett Jasonre és megváltozott a szeme színe. Élénk erős zöld színű íriszekkel nézett a bátya felé.  

VérfarkasokWhere stories live. Discover now