Part 1 . - Új kisváros

144 6 0
                                    


Mindig van esély új életet kezdeni ! Velünk is így történt. Hadd meséljem el a saját történetem. Elizabeth Swan vagyok, 17 éves. Egy súlyos balesetet követően költöztünk el New York-ból. Különleges családban nőttem fel. A szüleim szeretnek, de azért eléggé szigorúak tudnak lenni. Egyke vagyok, szerettem volna egy kis tesót, de sajnos így alakult. Most költözünk be Georgiba. A kocsiban szól a zene és sírni csend van. Nagyon izgulok . Új iskola , új emberek, tartok a beilleszkedéstől. De azért bízom benne, hogy sikerülni fog, mondjuk eléggé nehéz lesz a tanév közepén.

Megkérdeztünk az új házunkba. Nagyobb mint előző volt , tipikus Amerikai- hàz. Nagy ablakok , fehér falak , erkély.... nekem nagyon tetszik . Bementünk az ajtón, lepakoltunk és körbe néztünk . Felmentem az emeletre abba a szobába, ami mostantól az enyém lesz . Vaj színű falak, fehér bútorok, nagy ablak . Kinéztem az ablakon és megláttam a szomszédban egy férfit az erkélyen félmesztelenül . Hát mit ne mondjak, izmos felső teste nagyon is látható volt az ablakomból. Észrevett , egyenesen rám nézett . Innen is látható volt a kék szeme, egyenesen rám nézett . Elnyomta a cigijét, vetett még egy utolsó pillantást rám és bement az ajtón . Érdekes szomszédaink lesznek úgy látom .

 Lementem a pincébe , ahova apa levitte a nyakörveket és a láncokat . Olyan volt, mint egy sötét verem. Végig húztam a falon a körmöm, vagy inkább a karmom, mélyedéseket hagyva rajta . Majd rögtön vissza is alakult rendes emberi formájába a kezem. Muszáj lesz továbbra is rejtve maradnunk , de a felgyülemlett stresszt , nekünk is le kell vezetnünk valahol . Visszamentem a szobámba , lezuhanyoztam . Felvettem a kedvenc rózsaszín rövidnadrágos pizsamámat és bebújtam az ágyba . Holnap iskola, az első nap. Rágondolva már is ideges vagyok . Aludnom kell most már . 

Szörnyű hangra keltem reggel. Az a rohadt ébresztőóra . Ránèztem az èjjeli szekrènyemre és ráütöttem egyet . Ahh... készülnöm kell az új sulimba . Kimàsztam az àgyból ès a fürdőhöz vettem az irányt . Megmosakodtam , fogat mostam . Ideje felöltözni: egy egyszerű fekete szaggatott farmernadrágot , piros toppot és egy bőrdzsekit vettem fel , hozzá egy fekete bakkancsal. Majd lesiettem a lépcsőn.

 ⁃ Jó reggelt kincsem. - mosolygott anyukám.

 ⁃ Jó reggelt anya . - nyomtam egy puszit az arcára .

 ⁃ Mennem kell dolgozni! Ügyes legyél az első napon! Kaja a hűtőben ! - köszönt el anya. Imádom őt, általában úgy bánik velem , mintha nem is az anyám lenne , hanem a barátnőm. Tud szigorú is lenni, de akkor mindig megérdemlem a leszidást. A neve : Mary . Jobb szülőt nem is kaphattam volna.

Elindultam a suliba . Szerencsére nem lakunk messze tőle . Nagyjából 15 perc séta . A suliba beérve rengeteg gimis kamasz járkált fel-alá az udvaron. Olyan rossz, hogy senkit nem ismerek. Elhaladva a parkoló kocsik között, újra látom a szomszéd srácot , ezek szerint ő is ide jár . Kék farmert , fehér pólót és napszemüveget visel. Neki támaszkodik, valószínűleg a saját kocsijának és a haverjaival beszélget . Nem tudom, hogy észrevett -e , a napszemüveg miatt nem látom .

 Bementem az ajtón és megkérdeztem az egyik tanárt, hogy hova is kell mennem első órára . Meg is találtam a termet, első óra biológia . Szuper... legalább nem a legrosszabb órával kezdek. Leültem a leghátsó padsorba . Elkezdtek beáramlani a tanulók. A fiúk között megpillantottam a szomszéd srácot , már nem viselte a szemüveget . Észrevett és egyenesen a padomhoz sétált és leült mellém. 

 ⁃ Szia ! - érezhető volt a hangjában a lekezelőség. 

 ⁃ Neked is szia ! - kicsit arogánsabban mint kellett volna .

 ⁃ Te vagy az új lány igaz ? És a szomszéd, aki kukkol . - emelte fel a szemöldökét.

 ⁃ Én nem kukkoltam , csak kinèztem az ablakon te meg pont ott áltál ! Seggfej ! - felháborodtam. 

 ⁃ Jól van, nincs semmi baj! Nézheted, amikor csak szeretnél. - emelte vèdekező állásba a kezeit . - Egyébként mi a neved ?

- Nem mondom meg!

 ⁃ Jason .

 Ekkor megérkezett a tanár és elkezdődött a biológia óra . Gyorsan eltelt , szimpatikus volt a tanár . Óra közben nem beszéltünk Jasonel . Csak láttam, hogy néha -néha rám pillant stikában .

 Kimentem a teremből óra után és beleütköztem 2 lányba . Làttam őket az órán. 

 ⁃ Szia , a nevem Bella . Az övé pedig Sara . Mi a neved ?

 ⁃ Sziasztok ! A nevem Elizabeth .

 ⁃ Szeretnél velünk lógni ? Nagyon szimpatikusnak látszódtál nekünk .

 ⁃ Persze . 

 ⁃ Akkor gyere az udvarra , gyorsan elmesélünk mindent, amit a suliról és diákokról tudni lehet .

 Kisétàltunk az udvarra és leültünk a fánàl lévő padra . Bella , hosszú szőke hajú, kék szemű , kerek arcú lány . Úgy látom kettejük közül ő a beszédesebb . Sara kissé csendes , de azért tud egy- smást itt a dolgokról . Neki vállig érő barna haja van és barna szeme. Egészen jól eltudok beszélgetni velük . 

Bella rámutat az egyik nagyobb bandára: ⁃ Messziről kerüld el őket . Jason bandája . Olyan mint valami alfa. Nem lehet bejutni hozzájuk . Csak a szűk belső kört használják. 

 ⁃ Ott van 3 lány. Ők kik ? 

 ⁃ Ribancok , ne kötekedj velük. Mindennek úgy kell lennie, ahogy ők akarják, ha nem úgy van, akkor kényesen kitépik a hajadat.

 Sorban átvettük az udvaron tartózkodó diákokat . És mentünk a következő órára . Egészen gyorsan elment a nap . Szereztem potenciális barátokat is .

 Hazamentem és elnyúltam az ágyamon . De jó itthon lenni. Anyáék még később érnek haza . Kezd besötétedni . Mivel nagyon feszült vagyok , ezért arra gondoltam, hogy teszek még egy erősítő sétát a erdős tóig . Recseg a fa a földön, ahogy lépek . Sűvít a szél a lombok között . Kiérek a tóhoz . Csoda szép, tényleg olyan mint a képeken . Előveszem a telefonomat és én is csinálok pár fotót . 

Már ott üldögélek egy jó ideje a fűben , mikor fa reccsenésekre leszek figyelmes . Mivel az adottság miatt jó a hallásom is , fülelni kezdek .

 ⁃ Ki van ott ? - kérdezem ingerülten . Semmi válasz nem érkezett . Pedig tudom, hogy van ott valaki . Egyszer csak előbukkan a fák közül egy fekete farkas . 

 ⁃ Hát te ki vagy ? -megyek hozzá lassan közelebb . Megsimogatom , belefekszik a tenyerembe . Jobban megnézve ez nem egy sima farkas , hanem egy vérfarkas. Hatalmas termetű , éj fekete bundája van és sötétkék szemei . Elkezdtem hátrálni , mivel nem az én falkámba való. Könnyen megváltozhat. Nem akarom felfedni senki előtt , hogy mi vagyok . Vissza sétálok a házba és fel megyek az emeletre . A szobám ajtóját becsapom . Szerencsésen itthon vagyok !

VérfarkasokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora