Part 18 - Falat emelve

60 0 0
                                    

Jason kirohant az ajtón és felénk jött sebes léptekkel.

⁃ Mondtam, hogy megyek be hozzátok. - jelentette ki.

⁃ Tudom, de az orvos észrevette a gyors gyógyulást miután kiszedte a golyókat. Így felkaptam és elindultunk. - közöltem vele , miközben kinyitottam az anyós ülés felőli oldal ajtaját. Jason segített Nate-nek kiszállni.

⁃ Jól vagy haver ? -kérdezte lágyan Nate-től.

⁃ Persze , már minden oké. Főleg hogy Lizi ott volt velem . - kacsintott rám Nate. Erre Jason felhúzta a szemöldökét és fejét ingatta köztem és Nate között. Majd megszólalt.

⁃ Menjünk be! - Ezzel bementünk az ajtón és mindenki levágódott a kanapéra. Nate mellém ült és rátette a kezét az én felkaromra . Jason leült velünk szemben az egyszemélyes fotelbe . Ránk nézett , majd Nate kezére rajtam.

⁃ Van köztetek valami? - kicsit emeltebb hangon kérdezte tőlünk.

Egyszerre vágtuk rá Nate - el : - Nincs!

Majd eltereltem a témát: - Szóval mi történt miután elmentünk ?

Rich jött a hátunk mögé, rá csapott Nate vállaira. - Elintéztük őket! - vigyorgott ránk.

⁃ Jézusom Rich a szívrohamot hozod rám. - emelte a szívéhez Nate a kezét.

⁃ Tehát megöltétek őket. - jelentettem ki.

⁃ Igen! - válaszolta Jason. - Muszáj volt , támadni akartak rád és a falkára. Ha veled valami történik, akkor velem is. Ha nem vigyàzhatok rád, akkor a szívem szó szerint megfog szakadni! - miközben kimondta a szavakat Nate-et szugerálta. Mintha azt akarta volna mondani a szemével, hogy esélyed sincs haver!

⁃ Na jól van. Ez hosszú este volt. Megyek lezuhanyozni és aludni. Addig légyszi ne nyírjátok ki egymàst! - emeltem fel rájuk a mutató ujjam. Miközben mentem fel a lèpcsőn, éreztem ahogy lyukat ègetnek a hàtamba. Mondjuk még mindig csak egy óriàsj kabàt volt rajtam, de akkor is. Engem ne bàmuljanak! Itt lassan mindenki azt hiszi, hogy kisajátíthatnak, főleg Jason! Oké èrtem, vigyáznia kell rám, de azt nem jelenti, hogy szerelmeseknek is kell lennünk.

Már az ágyban fekszem betakarózva, mikor Jason lefekszik mellém és átkarolja a derekam. Én meg szokásosan elveszem magamról. Nem akarom, hogy hozzám érjen. Főleg miután Nessa ott ült az ölében és puszilgatta.

⁃ Mi a baj Lizi ? -kérdezi Jason nyugodt hangon.

⁃ Semmi bajom nincsen. - én kicsit ingerülten válaszoltam.

⁃ Pedig nem úgy látszik. - hallom ahogy a szemforgatásával, az agyát keresi hátul.

⁃ Tudod mi a bajom? Az hogy elvileg szeretsz engem, vigyázni akarsz rám, mellettem alszol , de Nessa-nak meg engeded, hogy az ölödbe üljön és puszilgason. Ez a bajom! - kiabálva mondom neki, miközben felültem az ágyon.

⁃ Tehát féltékeny vagy! - mosolyogja el magát.

⁃ Nem vagyok féltékeny! Csak ne játsz több kapura ! - emelem fel újra a mutató ujjam.

⁃ Nem játszom több kapura . Engem nem érdekel Nessa. Ő erőszakoskodott, hogy rám üljön, majd amikor láttam hogy Nate-el tök jól el vagytok , akkor igen engedtem neki , hogy rám üljön. - emelte most màr fel a hangját ő is. - Tudod Lizi , nem akarok más pasit látni a közeledben , sem pedig azt hogy hozzád érjenek!

Én nem tudtam mit mondani, tágra nyílt szemmel figyeltem őt. Hosszú másodpercekig lehettünk így .

⁃ Na ide figyelj Jason...a bevésődés azt jelenti, hogy vigyáznod kell rám, nem pedig azt hogy birtokolnod kell. Nem vagyunk együtt, igaz csókolóztunk , de nem jöttünk össze. Majd én tudom, hogy mi nekem a jó, úgy hogy ne szólj bele! - támadtak le őt. Azzal feltápászkodtam , fogtam egy takarót a kezembe és lepihentem a kanapén.

Nem hiszem el, hogy itt mindenki azon van, hogy megmondják mit csináljak vagy mit ne. Nem vagyok már gyerek, csak tudom mi a jó nekem. Azt meg nem vàrhatja el Jason, hogy nem nyitok szerelmi téren más felé. Nem vagyok ilyen szinten hozzà kötve. Ott ült rajta a csaj amit azért tett, mert én szóba álltam mással. Mi lenne ha együtt lennék vele? Beszélgetek 2 percet egy másik férfival , majd arra jönnék haza , hogy éppen mást dug az ágyba? Vagy mi a tököm? Én nem értem ezt az embert. Holnap hazamegyek. Kell nekem egy kis levegő ettől az egésztől. Már unom, hogy mindig történik valami. Élni akarom a régi életemet! Otthon lenni anyáékkal és suliba járni! Azt hiszem most ez lesz a legjobb!

Éjszaka felébredtem, arra hogy szomjas vagyok és nem tudok aludni . Kimentem a konyhába, levettem a felső polcról egy poharat és megtöltöttem. Rátámaszkodtam a konyhapultra és járt az agyam a történteken. Majd egy alakot láttam magam mellé lépni. Nate volt az, póló nélkül egy melegîtő nadrágban. Eszméletlenül citrusos illata volt, valószínűleg a tusfürdője miatt.

⁃ Na mizu ? Nem tudsz aludni? - kérdezi komoly arccal .

⁃ Nem igazán. És te? - fordulok felé.

⁃ Én sem, pörög az agyam. - vàlaszolja nyugodtan.

⁃ Min? - kérdezem , miközben újra hátat fordítok neki és vissza támaszkodom a pultra .

⁃ Rajtad. - jött közelebb hozzàm.

⁃ Rajtam? - felhúzom a szemöldökömet.

⁃ Igen. - erre mögém lép és lassan vègig simítja a karom. Nagyon jó érzés, megnyugtató.

⁃ Ez nem hiszem , hogy jó ötlet Nate. - fordulok hátra, így szembe találom magam a mellkasával . Kidolgozott izmai vannak amiket tetoválások is fednek.

⁃ Tudom, csak tetszel nekem Lizi , nehéz ezt lefolytatni . - mondta szomorú tekintettel. Vett egy mély levegőt, majd elindult a szobája felé.

Visszamentem a kanapéra és magamra húztam a meleg takarót. Furcsa érzést váltott ki belőlem Nate . Nem azt mondom, nagyon jól néz ki és baromi helyes, de úgy érzem ez most nekem nem fér bele . Itt van Jason akivel nem tudom hogyan is állunk egymással. Plusz , mit szólnának ehhez a szüleim, jézusom bele sem merek gondolni mi lesz ebből. Gondolkodásom közben, nagy nehezen elnyomott az álom. Majd reggel nagy csörtetésekre ébredtem.

VérfarkasokWhere stories live. Discover now