Nehezen tudtam elaludni az este , Jason elég későn jött fel a szobánkba . Kicsit megnyugodtam miután éreztem, hogy besüped alattunk az ágy . Viszont amikor a derekamra tette a kezét, levettem magamról és kijjebb mentem az ágyon. Nem akartam, hogy hozzám érjen. Még akkor is eléggé feldúlt voltam. Főleg amiatt mert későn jött fel. Kitudja, lehet hogy pont azzal a nővel töltötte az estét. Simán lezavarhattak ennyi idő alatt pár menetet. Elizabeth! Ne gondolkozz ezen! Inkább felejtsd el végre! Jason am úgy sem való hozzám. Ha megtudnàk a szüleim, hogy kivel töltöttem ezt a pár napot és neki milyen szerepe van az életemben, biztos nagy bajba kerülnénk. Inkább megpróbálok kiszállni a problémákból.
Elrendeztem magam a fürdőben , felöltöztem. Egy leggings és egy fekete felsőt vettem fel. A hajamat pedig felfogtam egy laza kontyba . Jason még alszik , elég aranyos ahogy magzatpózban fekszik . Na de ki kell verni ezeket a fejemből. Lementem reggelizni, tükör tojás, csináltam a többieknek is . Lassan leszállingózott mindenki. Jason is lejött egy fehér pólóban és egy melegítő nadrágban. A haját még nem csinálta meg, ezért még szanaszét áll. Oda akart jönni hozzám evés közben puszit adni arcomra , én viszont elhúztam a fejem. Erre csak felemelte a szemöldökét, majd leült enni . Nagy csend volt , úgy hogy megtörtem.
⁃ Akkor ma este Bellaval és Sarahval alszom. - jelentettem ki. Erre mindenki kuncogni kezdett. - valamiről nem tudok? Vagy mi ilyen vicces ? - emeltem fel a hangom.
⁃ Áhh semmi kis farkas. Jó rendben, majd vigyázunk rátok a ház körül.
Lassan összepakoltam reggeli után a cuccaimat . Majd még lementem edzeni Richel . Most már egészen jól nyomom a dolgokat , jobb lett a hallásom, szaglásom és még önvédelmet is tanultunk. Tisztára büszke vagyok magamra. Délután felvettem a cuccaimat és Jason elvitt Bella házához . Nagyon szép házuk van, olyan mint egy palota . Ahogy megyünk be az udvarra, olyan szép a fű, hogy ha rálépnék, szerintem egy hangos bemondó rám kiabálna, hogy fűre lépni tilos !
Becsengetek és Bella ajtót nyit nekem, majd beinvitál hozzájuk. Lepakolom a cuccaimat az ajtó mellé. Körbe nézek...szerintem a padlón van az állam, úgy leesett.
⁃ Jézusom Bella, ez a ház nem csak kintről csodálatos ! - csillogó szemekkel pásztázom végig az épületet. Hatalmas nappali , világos konyha, körkörös lépcső vezet az emeletre , ahol szerintem vagy 100 szoba lehet.
⁃ Köszi . - vigyorog rám a barátnőm. Bemegyek a nappaliba és Sarah is ott van.
⁃ Szia csajszi ! De rég láttalak! - pattant fel az ágyból, hogy megöleljen.
⁃ Lizi , van egy viszonylag jó hírem, vagy is remélem annak fogod venni. Szóval....buli lesz ma este . - mosolyog rám a barátnőm és valószínűleg azt várja hogy boldog legyek .
⁃ Igen pizsama parti. Ezt megbeszéltük. - mondom komolyan a barátnőimnek.
⁃ Az a helyzet, hogy meghívtam még egy pár embert . - taglalta a szavakat Bella .
Ki kerekedett szemekkel nézem, veszek egy mély levegőt. -Ugye nem ?
⁃ De ! - vágja rá Bella.
⁃ Na jó, én most haza megyek! - álltam fel és mentem az ajtóhoz .
Bella jön utánam, fogja meg a karom és húzz vissza . - Légyszi Lizi , maradj itt velünk ! Jó buli lesz. Te is nagyon élvezni fogod!
Vettem egy mély levegőt, közben néztem a barátnőm kutya szemeit. - Jó rendben, legyen!
Vigyorogva néz rám Bella, apró szökkenéseket tesz a hűtő felé, kivesz belőle egy üveg pezsgőt. - Akkor erre iszunk . - És már tölti is a poharakba az alkoholt .
Este 9 óra van. Lassan szállingóznak be az emberek a házba . Nagy részük a suliból ismerősek nekem. Már tombol a zene, páran le is itták magukat. Az a minimális pezsgő amit ittam, nekem nem ártott meg. Aztán hangzavarra leszek figyelmes a bejárati ajtónàl , a falka tagjai lépnek be rajta. Na ezek meg mi a francot keresnek it?! Elakartam kerülni Jasont, legalább egy este erejéig. Erre megint itt veri a nyehiség.
Közelít felém és megfogja a derekam, úgy 1000 wattos mosollyal. - Szia kis farkas.
Szememet forgatva veszem le kezeit rólam. - Neked is szia .
Felhúzta a szemöldökét és hátrált egy lépést . - Most mi a baj?
Felemelem a hangom és a mutató ujjamat a mellkasára helyezem. -Arról volt szó, hogy pizsi buli lesz a lányokkal, erre házibuli lett belőle. Te meg feltűnsz a falkáddal, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
Emelt fővel ott hagyom és tele töltöm a poharamat alkohollal, majd mint az alkoholisták lehúzom a 2 centesemet. Kicsit megrázkódok a kesernyés íz és az égető érzés után, ami a torkomban és az egész nyelőcsövemben keletkezett. Kezembe fogom a vodkát üveget. - Azt hiszem te leszel ma a legjobb barátom. Nem úgy mint ezek az árulók! Te soha nem bántanál meg.
Egy erős férfi hang szól mögöttem. - Te komolyan az italhoz beszélsz?
Hátra sem fordulok úgy válaszolok. - Igen! Miért te nem szoktál?
⁃ Érdekes felvetés, de nem! - kuncogja el magát.
Most már megfordulok, érdekel kihez tartoznak ezek a szavak, mert nem hagy nyugodtan magányomba roskadni.
Egy 180 cm-es tömény izom áll előttem. A bicepszén rászorul fekete pólója. Kereszt medál virít a nyakában és fekete farmernadrág tapad lábszáraira. Nem azt mondom, egészen jó pasas.
⁃ Hát te meg ki vagy? - kérdezem merő természetességgel.
⁃ Nate. Rich öccse vagyok! - mosolyog rám a szép fehér fogaival.
YOU ARE READING
Vérfarkasok
RomanceKisvárosi történet a vérfarkasok területén. Vajon lehetséges, hogy egy alfa vérfarkas és egy másik városból érkezett alfa vérfarkas lánya szerelmi szállat szőjön? A történetből kiderül!