Part 8 - Elrablás

75 3 0
                                    

Mióta utóljára beszéltem Jasonnal farkasként az erdőben, hónapok teltek el. Mindennap ugyan úgy telt, suliba jártam, beszélgetem a barátnőimmel. Néha kimentem farkasként az erdőbe, hogy kiadjam a felgyülemlett stresszt, de nem találkoztam vele. Néha amikor sétáltam a suliba vagy jártam a fák között, éreztem, hogy valaki nagyon néz, mintha lyukat égetnének a hátamba, A szívem mélyén tudtam, hogy ő az.. vigyázz rám annak ellenére, hogy eltoltam magamtól. Ezért sem féltem, amikor hirtelen hangokat hallottam magam mögött. A suliban mellette ülök, ez kikerülhetetlen, de nem szóltunk egymáshoz, éreztem egyszer-egyszer , hogy rám néz, de ezen kívül semmi nem történt. Már kezdtem sajnálni és hiányzott a közelsége.

 Éppen sétálok a suli folyosóján, mikor valaki megragadott a derekamnál. ⁃ Csendben maradsz és jössz velem! - mondta halkan, egy erős férfi markáns hang.

Lassan felnéztem és ő volt az, a srác, aki pár hónapja rám ijesztett a büfénél . Elszorult a torkom, félni kezdtem. Mit akarhat tőlem? Szinte rángatott a suli folyosóján végig, majd kilökött az ajtón és beültetett egy fekete színű kocsiba . Megkerült és beült ő is a vezető Volán mögé. Folyamatosan faggadtam, hogy mit akar tőlem, hadd szálljak ki, nem akarok vele menni, de nem hagyta . Kinőt a karmom és megakartam vágni az arcát, de ő elkapta a csuklóm, majd élénk vörös szemmekkel nézett rám. Félek! Szólnom kell Jasonnek !

 A gondolataimba mélyedtem, próbáltam ledönteni a falakat , amiket pár hónapja felhúztam Jason miatt . Sokszor szólt hozzám az elején , de kiakartam őt zárni és utána már nem hallottam . 

 ⁃ Jason - Jason ... hallasz ? - szinte kiabáltam magamban . Nem érkezett válasz . Közben megérkeztünk a célhelyre . Leállt a kocsi motorja , kiszàllt a Volán mögül , megkerülte a járgányt és rángatott ki az autóból .

⁃ Kérlek Jason... segíts ! - sírva mondtam magamban .

⁃ Kis farkas ... - mondta lágy hangon .

 ⁃ Jason ... elraboltak . Segíts kérlek ! - könyörögtem neki . Közben behurcolt egy elhagyatott raktárhelyiségbe a srác. Leláncolta a kezem és a lábam .

 ⁃ Ki rabolt el ? - kérdezte Jason a fejemben.

 ⁃ Nem tudom a nevét, nem ismerem. A sulinkba jár . Úgy 190 cm magas , szőke hajú.... - Nem tudtam tovább mondani, mivel elterelte a figyelmemet .

 ⁃ Tudod miért vagy itt ? - kérdezte nyugodt hangon az elrablóm.

⁃ Kicsim... nekem ettől több infó kellene - szólt Jason a fejembe .

 ⁃ Nem, nem tudom . Nem is ismerlek . Legalább áruld el a neved . - felháborodva fordultam a srác felé. 

 ⁃ A nevem : Tayler . Alfa vérfarkas vagyok a saját falkámban . - Gyorsan átadtam az infót Jasonnek . 

⁃ Ahh.. , tudom ki az . Életem... át kellene vàltoznod , így nagyon halványan érezlek . - mondta Jason .

⁃ Nem tudok átváltozni, leláncolta a kezem és a lábam . - válaszoltam rá.

-Szóval... Jason a pasid ugye ? -kérdezi fenhangon .

⁃ Igen ! - hazudnom kellett, hát ha egy kicsit pekingi tőle .

⁃ Itt vagyok kis farkas.. nem lesz semmi baj, nem sokára ott leszek . - nyugtató szavakat küldött felém Jason. - tényleg le is nyugodtam egy kicsit, mintha nem zakatolna már úgy a szívem .

⁃ El akarok venni tőle , mindent, ami az övé, kezdve veled ! Hozzám kell jönnöd , te az én feleségem leszel! Nem érdemel meg téged, tudod ? Csak arra hajt, hogy nagyobb legyen a falkája . Legyen egy igazi vérfarkas alfa lánya a nője. Számára csak egy eszköz vagy , de amíg ő hazudik neked , én nem fogok. Én a szemedbe mondom, hogy nem kellesz másra csak , arra , hogy növeljem a hatalmam , később pedig tiszta vérű vérfarkas gyerekeket nemzünk . - olyan határozottan mondta. Nem érdekel Tayler , de Jason... ő nem lehet ilyen. Tudom én is megvádoltam ezzel, kerültem, de a lelkem mélyén ezt nem tudom elhinni tőle . Könnyeim árasztják el az arcom.

 ⁃ Kis farkas, tudom, hogy beakar neked beszélni sok mindent , de hidd el nekem te vagy az életem. - mondta Jason.

 ⁃ Mit akarsz tenni most velem? - kérdezem sírva Taylert. 

⁃ Azért hoztálak ide, hogy megjelöljelek. Ha megejtem rajtad a sebet, akkor nem érhet hozzád - mosolyogva adta magát elő Tayler .

 ⁃ Tayler , azt hiszem, hogy ezzel az állításoddal van egy kis gond . - jelentettem ki neki . - Jason már megjelölt!

 ⁃ Hol ? - rohant oda hozzám feldúltan . 

 ⁃ A fásli . - mondtam határozottan .

Erre odalépett és leszaggadta rólam a kötést . Szemünk elé tárult a felkaromon elhelyezett 4 darab vágási felület . Jason karmainak lenyomata . Tayler hátrébb lépett, és egy hatalmas farkas morgás hagyta el a száját .

 ⁃ Azt hiszed ez engem vissza fog tartani ? Hmm? Mivel másnak fogalma sincs róla, hogy ő ejtette , így simán állíthatom azt, hogy ez az én karmom lenyomata . - közben odajött , megszorította az államat. 

 Ekkor kivágódott az ajtó és Jason lépett be rajta , néhány falka tagjával . Csak állt ott és nézett rám másodpercekig . Nézte , ahogy kivagyok láncolva, mint egy kivert kutya. Láttam rajta, hogy elönti a harag. A szeme kéken kezdett el világítani . Erős léptekkel megrohamozta Taylert , kinövesztett karmait tartva felé. Körbe fogta vele a nyakát és nagy erővel neki nyomta a falnak , az egész épület bele remegett . Közben odajött hozzám Nicole és elkezdte leszedni a láncaimat . Jason üvöltve beszélt Taylerrel :

 ⁃ Mit akarsz az én farkasomtól ? 

⁃ Ő az enyém lesz Jason, mellé minden màs, amit most te birtokolsz és szeretnél birtokolni . - felelte Tayler . Egy csepp félelem sem látszik az arcán.

 ⁃ Ő az enyém! - üvöltötte Jason . - Nem nyúlhatsz hozzá, meg karmoltam .

⁃ Ó, igen, láttam. De kifogja tudni, hogy az a tiéd ? Simán lehet, hogy az enyém volt . - cukkolta Tayler Jasont .

 Azzal a lendülettel Jason teljes erővel a màsik szoba falának hajította őt . Düh ès ingerültség ült ki az arcán.

⁃ Tudod miért nem lesz soha a tiéd Elizabeth ? - guggolt Tayler teste mellé. - Mert bevésődőtt nekem !

⁃ Áhh... szóval így állunk .- Tayler rám nézett. - És cica azt elmondanád, hogy neked bevésődőt-e ? - szeggezte nekem a kérdést .

 ⁃ Nem! - feleltem rá.

 Tayler nevetésben tört ki. - Akkor ez azt jelenti, hogy ha nem lesztek együtt, abba csak Jason fog belehalni . Te kincsem, nyugodtan élheted az életed nélküle! - jelentette ki Tayler .

⁃ Nicole! Vidd ki innen Lizit! - parancsolta a bétájának Jason. Nicole megfogta a kezem és finoman elkezdett tolni a kijárat felé . A kocsi mellett álltunk, amivel Jasonnék jöttek . Percek teltek el, én pedig csak egyre idegesebb lettem. Kis idő múlva megjelent a fekete farkas az ajtóban . Oda rohantam hozzá és a nyakába ugrottam . Csak úgy szorítottam fekete bundáját .

 ⁃ Hála istennek, hogy semmi bajod ! - könnyekkel küzdve , szorításomból nem engedve mondtam neki . Nicole, oda hozott a kocsiból pár darab ruhàt és behajította az ajtón. Jason bement a raktárba és emberként sétált ki .

 ⁃ Kis farkasom...- ölelt magához. - Ugye nincs semmi bajod ? Ugye nem bántott ? - kérdezgetett nyugtalan hangon . 

 ⁃ Nem, nincs . Hála neked Jason. - öleltem át jó szorosan . Végül kicsit elhúzódtam. - Hol van Tayler ? ⁃ Elmenekült . Ahogy làtta, hogy vesztésre áll, inkább megfutamodott . Van egy olyan érzésem , hogy fogjuk még őt látni . 

 ⁃ Menjünk! - szólt Nicole . Ezzel beültünk a kocsiba és elhajtottunk Jasonnék háza felé. A kocsiban megköszöntem a segítségüket . De Jason nem mondott semmit . Kiszálltunk a kocsiból és felmentünk ketten a szobájába .

VérfarkasokWhere stories live. Discover now