Part 10 - A vadász

68 2 0
                                    

Másnap reggel, meleg kezek szorítására ébredtem. Úgy ölelt magához, mintha én lennék a legdrágább kincse.

 ⁃ Az is vagy kis farkas - mondta az ismerős hang a fejemben . Ekkor elővettem egy párnát és meglegyintettem vele az arcát .

 - Hát nem hiszlek el, komolyan mondom - vágtam hozzá kicsit dühösen, de még is nevetve . - Egyre csak püföltem a párnával, míg nekem kezek csavarodását éreztem a csuklómon, ami hirtelen maga felé rántott . 

 ⁃ Igaz milyen hihetlenül jó vagyok ? - kacsintott rám. Közben a szánk pár centire lehetett egymàstól. Közeledett felém, hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy hagyjam - e neki vagy sem. Szívem akarta, hogy megcsókoljon, de a fejemben azt éreztem, hogy nekem még több bizalom kell felé. Úgy döntöttem végül, hogy várjunk még vele egy kicsit . Ekkor eltoltam magamtól és az arcára raktam a kezem, majd nevetve felkeltem az ágyból.

 - Az egód meg ekkora Jason. - mutattam a kezeimmel a kettő között lévő hatalmas távolságot . Ami úgy nézett ki, hogy attól jobban nem tudtam szét tenni a karjaimat.

 ⁃ Kis farkas ...! - elkezdett csikizni a derekamnál fogva , annyira, hogy már hátra dőltem vissza az ágyra , egyenesen az ölébe . 

- Most futni hagylak kis farkas, de ne feled, úgy is megtalállak. - nevetésben törtünk ki.

 ⁃ Na menjünk suliba .

 Elrendeztem magam, felöltöztem. Szokásosan nem vittem túlzásba . Hosszú farmer és egy kék crop top . Amíg én elrendeztem magam, Jason elment a szomszédba a cuccaiért. Kimentem az ajtón, ő már ott állt a kocsija mellett , ami nem más volt mint egy fekete BMW . Eszeveszetül jól nézett ki . Mikor oda értem , kinyitotta nekem az ajtót, majd ő is beszállt ebbe a fekete szépségbe. Elindultunk a suliba , gyorsan oda értünk, kocsival úgy 5 perc . Kiszálltunk, felém jött Jason . 

 ⁃ Figyelj csak, tudom, hogy azt mondtam, nem hagylak magadra soha. Szóval ne akadj ki nagyon . El kell mennem a falkához megbeszélésre . - mondja halkan.

 ⁃ Jó, nem baj. Menj nyugodtan . - fordulok felé, fél mosollyal. 

 ⁃ Szívem szerint hidd el, hogy nem tenném, csak szükségük van rám nekik is . Oda adom a kulcsaimat, ezzel 5 perc alatt hazaérsz majd . Ne üljön be melléd senki, egyenesen a legrövidebb úton mész haza. Zárkózz be a házba, amíg meg nem jövök. - felemeli az állam, hogy a szemébe nézek. - Nem bírnám ki, ha történne veled valami . - csak úgy pásztázta az íriszeimet. 

 ⁃ Nyugi, nem fog történni semmi. Gyorsan hazaérek a kocsiddal és megvárlak otthon . - fogom meg a kezét, megnyugtatás képen. Erre ő megpuszilta a homlokomat.

 Gyorsan elmentek az órák, Jasonnel folyamatosan incselkedtünk egymással, míg a tanítás zajlott . Sajnos emiatt, egyikünk sem figyelt úgy ahogy kellett volna. Beszélgettem a barátnőimmel is, mondták, hogy tarthatnánk majd egy csajos pizsi bulit, amibe én jókedvűen belementem. Sarah is kezd szinte teljesen közvetlen lenni felém, ami miatt egyre többet beszél, de én így szeretem őket. Tanítás után Jason adott egy puszit az arcomra és elment, Nicole jött érte kocsival . Én pedig beszálltam a BMW-be . Láttam, hogy Sarah -ék várják a buszt a megállóban, de mivel Jason kikötötte , hogy nem vehetek fel senkit, így inkább elindultam haza .

 Elfordítottam a kulcsot a zárban, beindítottam a motort és elindultam . 1 éve van meg a jogsim, azóta is nagyon ritkán vezetek, de úgy voltam vele, hogy ezt az 5 percet ki lehet bírni, még így is. Néztem ahogy el haladnak a fák a gyorsaság miatt , szinte egybefolytak a zöld lombok . Szinte senki nem volt az utcákon, aminek kifejezetten örültem, ez köthető a vezetési tapasztalatlanságomhoz. Elérkeztem egy útkereszteződéshez, szépen lassan elindultam, mivel nem jött senki az utcákon, de jól körbe néztem azért. Hirtelen a bal szememnél egy elsuhanó árnyékot vettem észre , majd egy hatalmas csattanás közepette, fordult a kocsi a feje tetejére .

 Azt sem tudtam, hogy mi történik, zúgott a fülem és éreztem ahogy lefolyik a vér az arcomon , jól bevághattam . Mi a franc volt ez? Mikor kezdtem egy kicsit észheztérni, kirúgtam a kocsi oldalát és lassan kikecmeregtem rajta. Mikor kiértem vettem egy mély levegőt , ohh istenem Jason ezért tutira kifog nyírni . A hátamon fekszem , alig pár centire a kocsitól, felnéztem az égre. 

- Jesszus ez is csak velem történhet meg! Egy alak jelent meg a fejem fölött egy késsel a kezében , amit egyenesen az arcomba akart döfni . Az utolsó pár centinél tudtam elrántani a fejem . Azzal a lendülettel, hogy elhúztam a fejem, felpattantam és gyorsan körbe néztem, hogy lát -e minket valaki. Nem volt senki az utcán, még szerencse, hogy eléggé kihalt ez a környék. Kieresztettem az agyaraimat és a karmait, neki mentem a hatalmas fickónak. Nem tűnt úgy mintha meglepődött volna ezen. A pasas legalább 2 méteres volt , rövid hajú , barna szemű, erős állcsontozatal rendelkezett. Volt benne valami félelmetes, gyűlölet csillogott a szemében . Megakartam karmolni, de ő gyorsabb volt , belém mélyet a pengéje . A hasamból ömleni kezdett a vér. Nyüszítettem majd elkezdtem hátra hőkölni . Letettem magam négykézláb a földre és átváltoztam teljesen . A fehér bundámon virított a vörös szín. 

 Közelebb jött hozzàm a férfi, majd ennyit mondott: - Jól sejtettem, hogy mi vagy . 

Ekkor előrántott egy sörétes puskát és egyenesen rám fogta . Lepergett az életem a szemem előtt. Biztos voltam benne, hogy most fog utólérni a vég. Nem hagyhatom magam, ilyen könnyen kinyíratni. Még alig éltem, előttem áll az egész élet . Ha én meghalok Jason sem éli túl, muszàj legalább érte küzdenem.

 Neki rontottam a férfinak , akit sikerült fellöknöm , ejtettem egy nagyobb karmolás nyomott a mellkasán. Nem sikerült kivernem a fegyvert a kezéből, ezért mikor megkarmoltam , elsütötte azt . Meglőtt . A hátamra fordultam és ficánkoltam , nyüszítettem . A fehér bundám , már szinte teljesen vörös volt . Nem tudtam felállni , semmit sem tudtam tenni . Ekkor érkezett még egy lövés belém. Lefolytak a könnyeim virító sárga szememből. Már nem ficánkoltam , csak feküdtem. Vártam a végét az életemnek . Ekkor az elhomályosult szemeim között, megláttam egy hatalmas fekete lényt . Neki ment a férfinak és a földre terítette . Egy kis idő múlva hangokat hallottam magam körül, de nagyon tompán, mintha burokból beszélnének . 

 ⁃ Lizi , Lizi , semmi baj..már itt vagyok . - Jason hangja . Éreztem, hogy valaki felemel .-  Lizi át kell változnod emberré, így nem fogunk tudni betenni a kocsiba . Lizi hallasz engem?Hang szólalt meg a fejemben . - Kis farkasom, nem lesz semmi baj. Át kell változnod , hogy segíteni tudjak .

 Minden erőmet próbáltam összeszedni ami megmaradt . Lassan visszahúztam az agyaraimat. Fájdalom hasított az egész testembe . Visszahúztam a karmait, a füleimet . Ennyire lassú és fájdalmas átváltozásom még soha nem volt . Attól féltem, hogy félúton elveszítem a józanságom. Majd az utolsó energiámmal eltüntettem a bundámat. Ekkor teljesen elájultam . Már csak egy lepedőt éreztem magam. Elnyelt a teljes sötétség.

VérfarkasokWhere stories live. Discover now