⁃ Nem is tudtam, hogy Richnek van öccse. - Ezzel kitöltöttem magamnak még egy kis italt .
⁃ Nem szereti hangoztatni . - ránt egyet a vállán. - És te miért iszol egyedül Hamupipőke? - jön közelebb hozzám. Csípőjèt megtámasztja a pulton és keresztbe teszi mellkasánál a karjait.
⁃ Nincs kedvem ehhez a bulihoz, úgy volt csajos pizsi parti lesz, ehhez képest kupleráj lett a ház. - mondom kissé szomorkásan, közben lehúzok egy pohárral.
Nate megnyalja az alsó ajkát. - Akkor szökjünk ki innen. Majd én vigyázok rád.
⁃ Komolyan? - csillantak fel a szemeim, mondjuk nem kizárt, hogy itt màr kezd a pia is beütni.
⁃ Aha, gyere menjünk. - kisétàlunk a konyhàból, Nate pedig a derekamra teszi a kezét, de csak enyhén, inkább invitàló jelleggel.
Miközben haladunk ki az ajtóhoz, megpillantom Jasont aki a kanapén ül. De nem magában , az a fekete hajú Nessa lány is vele van. Az ölèben ül ès simogatja a vállàt. Néha-nèha meg is puszilja Jasont . Azt sem tudtam, hogy mit csináljak, a lábam teljesen legyökerezet .
Nate észrevette, simogatni kezdte a derekam . - Gyere menjünk, ne foglalkozz vele! - Ezzel kiértünk az ajtón.
Sétáltunk a közeli erdő szélén. Hűvös volt, a szél lengedezte a fák lombjait . Libabőrös lett a karom amit Nate is észrevett , így levette a kabátját és rám terítette. Közben sokat megtudtam róla. Mesélte , hogy egyetemre jár New Yorkban. Nincs barátnője és szeretne most itthon lenni egy ideig, főleg a közelgő telihold miatt.
Már vagy 1 órája sétáltunk , mire mozgolódást hallottunk a fák között. Rögtön oda kaptuk a fejünket, ezzel megvillantva sárga rikító szemem, Nate szeme is sárga volt. Mélyen beleszívott a levegőbe , majd konstaltálta mit érezz.
⁃ Ember. Nem lesz semmi baj, itt vagyok. - Ezzel egy kicsit maga mögé tolt. - Gyere elő te rohadék ! - kiáltotta el magát.
Előlépett egy férfi fegyverrel a kezében. Elég magas, izmos , látszódott rajta nem először fog fegyvert. - Nocsak, nocsak egy vérfarkas tanya. - Ezzel több férfi is előjött az erdőből.
Kik vagytok ? - emelte fel a hangját Nate.
⁃ Vadàszok kis tacskó . - emelte a fegyverét Nate -re. - A kis barátnőd megölette az egyik emberem. Jöttem revansot venni .
Ahogy ezt kiejtette a száján, Nate forróságban gőzölődve átváltozott. Ő is egy hatalmas farkas volt, szinte majd hogy nem akkora mint Jason . Sötétbarna bundája süvített a széltől és a szeme , csak úgy vilàgított a sötétben. Ezt meglátva én sem tétlenkedtem, átváltoztam és megálltam Nate mellett.
⁃ Ohh micsoda szép farkasok, a bundátokból olyan szőnyegem és kabátom lesz, hogy mindenki megirigyli majd . Főleg a tiédből édesem, mutatott fehér bundámra.
Ezen Nate nagyon felhúzta magát, támadó állásba lépett . Egy hang szólt a fejemben: - Hamupipőke , menj és szólj a többieknek.
ESTÁS LEYENDO
Vérfarkasok
RomanceKisvárosi történet a vérfarkasok területén. Vajon lehetséges, hogy egy alfa vérfarkas és egy másik városból érkezett alfa vérfarkas lánya szerelmi szállat szőjön? A történetből kiderül!