Besötétedet..azt hiszem, hogy itt az idő apa összejövetelére . Kimentem a hátsó kertbe, ahol volt egy kis kamra . Levetkőztem és szabadjàra engedtem a magamban lévő vadat . A karmaim előjöttek , a csontjaim törnek , a szemem világít sárgán . Ez vagyok igazából én , szeretek vérfarkas lenni . Az elején nagyon nehéz volt ,14 évesen kell egy szertartás keretein belül előhozni a farkas énünket . Mikor ez megtörtént , törtem , zúztam egyfolytában . Nem tudtam irányítani . Azt hittem örökre olyan selejtes maradok . Aztán ahogy telt az idő apránként sikerült leküzdenem , azt a tébolyult állatot . Végre én irányítottam a testem és a lelkem . Vannak esetek mikor előbukkan akaratomon kívül egy kis farkas fül vagy előjön egy kis farkas morgás , de már közel sem olyan vészes, mint az átváltozásom utáni időszak volt .
Kirontottam 4 lábon az ajtón és szaladtam az itteni törzshelyünkre . Ha választani lehetne , hogy 2 vagy 4 lábon járok életem végéig , azt hiszem hogy az utóbbi lenne . Megérkeztünk a közeli erdő közepére . Sorra érkeztek meg a farkasok . Szinte tele volt velünk az erdő. Barna , fekete , szürke szinte minden színű bunda körbe vette a területet . Vonyítások törték meg az éjszaka csöndjét . Apám megállt középen egy magas szikla tetején. Ő egy hatalmas fenevad , látszik hogy ő az alfánk, köztünk neki van a legnagyobb termete. Szürke bundája csak úgy csillog a holdfényben . Mivel apám lánya vagyok , nekem mellette a helyem . Ha vele történne esetleg valami, akkor az én férjem veszi át a helyét , persze ha vérfarkas lesz . Ha nem akkor nekem kell tovább vinnem , addig míg át nem alakul a gyermekem. Igen ez nálunk így működik , családban marad az alfaság . Apám köszönt minket és felvázolja a helyzetet, amiért találkoznunk kellett .
⁃ Mint tudjátok csak akkor gyűlünk össze , ha nagyon fontos dologról van szó . Két fő téma lesz a mai estén . Az egyik , hogy farkasok tanyáznak a környéken , egy másik falka . Szeretném, hogy messzire kerüljétek őket , nem akarunk összetűzésbe kerülni velük . Ez az információ úgy jutott a birtokomba, hogy a napokban közeli vonyításokra lettem figyelmes . Szeretném, ha mindenki nagyon vigyázna magára , nem akarom hogy bárkinek baja essen a falkámból. Megvédjük egymást, az életünk árán is . Mindekinek világos ? - közölte az apám fenhangon és megfelelő komolysággal .
⁃ igen ! - haladszódott a fejemben különböző hangokon .
⁃ Kis farkas ! - ismerős hang az agyamban .
Úristen . Nem nem most nem lehet . Ki kell őt zárnom erre az időre . Túl veszélyes . Minden erőmet összeszedve felhúztam a falat az emlékezetemben a fekete farkas előtt . Nem tudhatja meg az apám, hatalmas bajba kerülnék . A későbbiekben nem hallottam tovább az erős , markáns férfi hangot a fejemben .
⁃ Nos , ha ezt megbeszéltük . A másik fontos dolog amiről tudnotok kell . Az egyik társunk kimerészkedett egyedül a határon túli erdőbe. Halva találtunk rá, látszódott, hogy keményen harcolt, vér borította be a testét . A sebek alapján, vérfarkas vadászok lehettek . Larry meghalt ! Ezért szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy egyedül nem alakulunk át az erdőkben ! Nagyon veszélyes ! Jobban mintha bárki más látna meg minket ! Ők nem könyörülnek meg rajtunk, csak levadásznak minket ! Egyedül, kevesek vagyunk megvédeni magunkat ! Ez parancs ! A legerősebb alfátoktól . Tudjátok, hogy mi a szabály, ha valaki megszegi . Érthető vagyok ? - kiabált apám.
⁃ Igen ! - válaszolta mindenki , erőteljesen . Ezek után mindenki a hold felé fordult és egyszerre kezdtük meg a vonyítást . Larry tiszteletére . Majd mindenki szétszéledt az erdőben , hazamentek .
Apám közeledett felém . ⁃ Gyere kicsim, menjünk haza ! - mondta halkan .
⁃ Én még futok egy kicsit a ház mellett ha nem baj. Kiereszteném a gőzt . - feleltem kérlelve .
ESTÁS LEYENDO
Vérfarkasok
RomanceKisvárosi történet a vérfarkasok területén. Vajon lehetséges, hogy egy alfa vérfarkas és egy másik városból érkezett alfa vérfarkas lánya szerelmi szállat szőjön? A történetből kiderül!