Korán reggel kikeltem az ágyból . Jason még aludt , izmos karjai engem szorítottak magàhoz . Csendben és gyengéden hámoztam le magamról. Elrendeztem magam a fürdőben , majd felöltöztem . Egy fekete leggingset és fehér pólót vettem magamra, amit még Nicole adott költsön. A hajamat egy szoros copfba fogtam . Lement a lépcsőn és a konyha irányát céloztam meg. Reggelire rántottát készítettem és megittam a napi kávé adagomat. Kimentem az udvarra és vártam, hogy Rich is elkészüljön . Direkt nem akartam maradni ma reggel Jasonnel, szerintem most tartani kellett egy kicsit a távolságot tőle. Még nem tudom hogy megbízhatok-e benne teljesen . Rich kisétált az udvarra .
⁃ Régóta vársz rám kislány ? - kérdezi mosolyogva .
⁃ Nem, dehogy most jöttem én is . - engedtem el egy fél mosolyt .
⁃ Minden rendben van Lizi ? - tette vállamra a karját .
⁃ Persze, nincs semmi gond . - mondtam halkan.
⁃ Jó, de ha van valami nyugodtan elmondhatod, akkor is ha az a valaki Jason. - tette hozzá. Miközben távolodott és mutató ujját felém emelte . - Azt hiszem, hogy ma egy kicsit könnyebb dologgal kellene kezdeni . A hallás . Szeretném ha feljesztenénk .
⁃ Én jól hallok Rich . - förmedtem rá.
⁃ Tudom kislány, használod a hallásod egész jól . - Ezzel elkezdett lépésenként hátrálni . - Figyelj a szívemre. - Lépekedett folyamatosan egyet-egyet hátra . És mondta, hogy szóljak meddig hallom . Megtett így kb. 15 métert . - Azta kicsi , nem is rossz . - Most pedig azt szeretném, ha felvennéd a fülhallgatót és a leghangosabban hallgatnád a zenét. - Megtettem. - Így hallod a szívem dobogását? - intettem a fejemmel , hogy nem . - Kivettem a füllest és néztem rá. - Azt akarom Elizabeth , hogy nyisd ki a lelked, találj valami kapszkodót valakit vagy valamit amit szeretsz . Akard őt hallani. Érd úgy el mintha az életed múlna rajta . - vettem egy mély levegőt és próbáltam csinálni amit mondott . - Nekem ez nem megy Rich . - De igen, fog , csak gyakorold. Megjelent az ajtóban Jason. Rá gondoltam . Akartam őt . Hallottam az ő szíve dobogását, egyre gyorsabban vert .
⁃ Jason, mi lenne ha te állnál Rich helyére ? -kérdeztem félénken.
⁃ Persze kicsim. - oda ment és àtvette a helyét. Hallom Jasonét még most is . Betettem a fülembe a headsetet és felhangosítottam a zenét. Vettem egy mély levegőt. Halkan de hallottam még mindig a szívét . Legörnyedtem a földre . Megvirítottam Jason felé sárga szemeimet. Mantráztam a fejemben Jason nevét . Rá gondoltam , csókunkra . Azt akartam , hogy ez ne érjen véget. Érezni akartam őt. Elkezdtem hallani a fülesen keresztül a szívét .
⁃ Hallom . - mosolyogtam el magam.
Hirtelen egy hatalmas szélvihar kerekedett. Egy átlátszó tér kezdett testem felől áramlani. Jason felé.
Jason hangját hallom. Azt kérdezi Rich - től , hogy mi történik . Kinőtt az agyaram és a karmaim , tovàbbra is világított sárga szemem.
Rich azt válaszolta , hogy van egy sejtése. Lökés hullám süvített végig tőlem Jason felé. Ő hátra dobódott a váratlan jelenségtől. Egyszer csak abba hagytam, vissza változtam teljesen. Jason felállt és felém sietett.
⁃ Minden rendben kicsim? Jól vagy ? - fogta kezei közé az arcomat. Biccentettem . - Majd megölelt . Rich közeledett felénk.
⁃ Azt hiszem tudom mi történt . Elizabeth , érzel valamit Jason iránt ?
⁃ Nagyon kedvelem .
⁃ Ez kevés hozzá Elizabeth . Ettől többet kellene érezni ehhez .
⁃ Igen, többet Rich . - kiabáltam rá.
⁃ Így már értem . - Fordult Jason felé. Aki ki kerekedett szemmel nézett engem . Én pedig őt. Mosoly jelent meg az arcán. - Lizi , különleges, ezt eddig is tudtuk . Hófehér bundája van, ilyet még senki nem látott . Kialakultak érzelmei irántad , nézett Jasonre . Az a hullám amit kieresztett magából a szívéből jött . Úgy nevezik, hogy pajzs . Hihetelenül ritka képességek egyike . Megvéd téged Jason. A szerelem amit irántad érez, képes falat húzni rád. Ha megtámadnak, ellöki őket tőled, nem férhetnek a közeledbe. - Jason megfogta a fejét és körbe- körbe járkált.
⁃ Ez csak nálam működik ? - fordult Rich felé.
⁃ Igen, elvileg csak nálad . Még magát sem tudja megvédeni vele . Csak téged.
⁃ Jézusom kis farkas . - jött felém Jason , felhúzott és ölelésébe zàrt.
⁃ Ez az ő szeretet nyelve. Megvéd téged. - folytatta Rich .
⁃ Nem tudom, hogy csináltam. - válaszoltam. - Nem tudom, hogy képes vagyok -e újra rá.
⁃ Nincs semmi baj. - mondta Jason. A fejem símogatta közben.
⁃ Gyakorolnunk kell, ezek szerint ezt is. - mondta Rich .
⁃ Várhatóak még képességek tőle? - kérdezte Jason.
⁃ Ezt nem tudhatjuk . Lehet, hogy ez az egyetlen, de az is lehet , hogy számos van, amiről még ő sem tud . - veregette meg Jason vállát .
⁃ Ez legyen a mi titkunk . - szólt Jason. Én és Rich csak bólogattunk .
⁃ Gyere kicsim, ennyi elég volt mára . -karolt át Jason és bevezetett a házba .
Fordult hozzám a férfi . - Szeretnél beszélni róla ? - simogatta meg a hajam .
⁃ Nem , majd később inkább . - válaszoltam neki . - Azt hiszem , hogy meg kellene tartanom a lányokkal azt a pizsi bulit.
⁃ Nem engedem . - emelte fel a hangját Jason .
⁃ De nem lesz semmi bajom, nyugi . Velük leszek . - fogtam meg az arcàt.
⁃ Ja aztàn meg majd megtámadnak . Na persze . - emelte a kezèt keresztbe maga előtt.
⁃ Légyszi Jason . - könyörögtem neki, kis kutya szemekkel . - csak sóhajtott .
⁃ Rendben. De akkor Rich és én farkasként őrizzük a hàzat, csak így megyek bele .
⁃ Jó okè. - egyeztem bele . - Közel állt hozzám , megfogta az arcom és az ajkaimat nézte . Mielőtt még megcsókolt volna , felpipiskedtem rá és adtam egy puszit az arcára . - csak sóhajtot egy nagyot .
Majd felszaladtam a szobámba, telefonomat keresve. Megtaláltam az ágyon . Írtam egy SMS-t Sarahnak .
⁃ Holnap este pizsi parti nálatok ?
Rögtön jött is a vàlasz . - Mehet csajszi . Mosolygós smile .
Hallottam, ahogy nyílik a szoba ajtaja . Jason volt az. Lassú léptekkel közeledett hozzàm. Kezeit a derekamra helyezte .
⁃ Elizabeth , nekem nagyon fontos vagy . Tudom, hogy azt érzed vannak hàtsó szàndékaim veled kapcsolatban, de hidd el, hogy nincsenek . - tűrt egy tincset a fülem mögé . - Engem nem érdekel, hogy alfa az apàd , nem az érdekel, hogy nagyobbítsam a falkàt . Tudom, hogy ez jár a fejedben . Engem csak te érdekelsz. Én csak téged akarlak ! - Nézett barna íriszeimbe .
⁃ Számomra sem vagy közömbös Jason , csak félek . Nem akarom hogy megbánts. - mondtam halkan .
⁃ Sosem bàntanálak ! - mondta határozottan . - Szeretlek Elizabeth ! - fogta meg egyik kezével az arcom . Közeledett ajkaimhoz, engedtem neki . Annyira elvesztem szavaiba, olyan jól estek ezek a mondatok . Kimondta , hogy szeret , ő màr kimondta . Be kell vallanom , óriásit dobbant a szívem . Ez a csók, nem heves volt mint az előző , inkàbb érzèki és lassú. Mintha ezzel szeretnè bizonyítani szeretetét. Ajkai finomak és édesek , tàncot jàrnak a nyelvemmel . Szeretetteljes nyelv simogatásai után, elhúzódtunk . Homlokomnak tàmasztotta az övét, majd megpuszilta. - Bármi történjen, én vigyázni fogok rád! - mondta halkan .
YOU ARE READING
Vérfarkasok
RomanceKisvárosi történet a vérfarkasok területén. Vajon lehetséges, hogy egy alfa vérfarkas és egy másik városból érkezett alfa vérfarkas lánya szerelmi szállat szőjön? A történetből kiderül!