2.bolum

99 15 1
                                    

"Günaydin kizlar"
Beni dalgin düşüncelerimden koparan Burak'mış.Burak ilkokuldan beri arkadaşım hem de karşı komşum.Sevecen ve tatli dillidir,herzmn bana cok iyi bir dost olmuştur. Merve'yle ayni anda "Sanada günaydin" dedik.
"Öykü bni neden beklemiyorsun ki?" Burak gözlerini bana dikmis hafif bir siritmayla bakiyordu.
"Iiiii bilmem. Bundan sonra söz bklrim" Gerçi bu sözü ne kadar tutabilirim bilmiyorum. Fazla unutknim.Yolumuz bu tip siradan konusmalarla gecti. Okula vardiğmizda Gökan Muhammete su fışkirtmkla mesguldu.Serap cengizin kitaplarndan kule yapmisti. Derya düğunde giyecegi ayakabiyi snifa kzlara gostermk icin gtirmis ama Ali topuklu ayakkbilri giymis onu kovalayan derya dan kaciyordu. Alp ise elbiseyi ustune tutup evlnme programindaki kadinlari taklit ediyordu.Can ise pencere knarina oturmus eski sevgilsine bağriyordu. Merve'ye iste bnim sınıfım bakisi attiktan sonra siramiza gectik. Uyudugum mat dersndn sonra tenefste oğuz snifa geldi. Ben mesaji alip siradan kalktim ve yine pencere knarinda olan can'ın yanina gittim.
"Ne demek sanane lan!Gitmeyeceksn Sevgi.Sen ayrilmayi istedin bana fikrimi sormadinki. Kızım seviyorum seni istemiyorum o itin evine gitmeni. Sıçtirtma sevgi aşkına. Tamam bn salağim ama senin salaginim.Ya yapma boyle o cocugun derdi baska sevgi. Lan bagirma bna!dur kapatma!!aloo....of ulan of"
Telefonu kapatip bana bakmya basladi.Ne kadar sinirli oldugu boynundaki damarlarn belirginligindn anlasiliyodu. Yuzune bakip konsmya hazirlndm. O dagozlerini yere dikip solumaya basladi.
"Knk uzulme ya sana kız mı yok?"
Sıradan rutin cumleleri sıralamistim. Oan gozlerini kaldirip bana bakmaya basladi.sanirim yanlis konustum ama ne bilim sanki sevgilim oldu.
"Bide sorun sende degil onda deseydin de tam olsaydi bari,oyku sen bari yapma bn sevgiye deli gibi asigim.simdi de tutturmus o bok beyinli kutay picinin evine flm izlemeye gitcekmis. Lan ya sevgiyinin colasina ilac atip....
Ya misira ayni anda ellerini sokup goz goze gelip sonra....
Yok yok ben kafayi yiycem. "

Agzim 5 karis acik dinlmistim.yazik ya bu kadar severken boyle olmasi...knkm o bnim.yardım etmliyim.
"Knk bn aksam sevgiyle konusurum sen sikma canini."
Bunu dememle gozleri parlmaya basladi.
"Sahi yaparmsn oyku bu iyiligi bana?"
"Tabi knk yha lafimi olur"

Zilin calmasiyla sırada kipkirmizi gozlerle oturan Merve nin yanina gittim.oğuz gitmisti.
"Knk iyimisin?"dedim.
O da sormami beklermis gibi aninda anltmaya basladi.
"Knk dun oguza bir msj geldi. Bebegim ozledim diye. Bn fittirdim. Oguza sordum bilmiyorm yanlslka gondermstr fln dedi. Numarayi aradim acmadi . Az önce yine msj geldi "hani gece gelecktin diye"bn tabi sinirlerimi oynattim.Kıza msj attim "ebesini si****m kizi kimsin sen die?"cvp glmedi. Bunu aradim yine acmadi. Tabi bn oğuza saydirdim bni kimle aldatiyoysn serefsz fln telefonu çaldi o numaraydi.Tabi sinrle bn açtim,"lan kimsin ln sen" die. O da sevgilisinin dün içtigini bu yuzdn numarayi karistrip sapikca msjlar attgni soyledi. Sonra da ozur dilyip kapatti. Tabi Oğuz'u bi görcen.Sinirli sinirli bağırmsin mi bana "bn dedim sana bana inanmadin "fln die. Opmeye fln calstm ozur diledim.Dinlemeden cekti gitti siniftan. "Olayi anltmayi bitirdiginde ben ağzim beş karış açık onu dinliyodum. Merve de siniri gecmis ama dokunsam ağlayack derecede bana bkiyordu.
"Valla knk sen kisaca scmissn. Yapck bisey yok. Bi yolunu bulup kndini affetrecksn. "
"Ya bn ne gunah isledim oyku ya nie surekli beni bulurlarki?"
Çıkışa kadar merve oğuzun pesinde dolasti. Çıkış zili çaldiğinda merve yanima geldi.
"Knk bn bi lavobaya gidim geliyorum bkle bni" tamam anlminda kafami salladim. Annemin verdigi yuz lirayi cantamda tekrar kontrol ettim. O sirada Can geldi yanima.Elleri cebindeydi."knk unutma sevgiyle konusacaktin."
"Evet iyiki hatirlattin tamam o iş bnde" bana göz kirpip sınıftn cıkti. Sinifta sevgiyi bkleyen benle burak klmisti. "Sen ne bkliyorsun burak?"
"Hicbisey. Bnde gitcektim simdi. Birlkte gidelim istersen bu saate tek basina gitme"
Öğleci olduğumuz icin biz cikarkn hava kararmis oluyordu.

UYUZ SEVGILIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin