uyuz tikican

83 17 7
                                    

30 voteden once yazmayacgim dedim ama yazasim geliyor. Bi yorum 2saniynzi alir size kalmis. Keyifli okumlar.
*medya uyuz tikican*

Ya halen beni düşunuyor ya.
"Ben iyiyim sen beni boşver sen nasilsin bi yerin aciyor mu?"
Sanırım sorduğum bu soru o an icin sorulabilck en sacma soruydu.Sonuçta sargılar icindeyken ne kadar ağrısız olabilir ki?
"Ben-ben de iyi yim.Sana bisey olck die cok ko-...."
Sözlerinin devamını getiremedi. Uzun bir öksürük nöbetine tutulmustu.Burak öksurmeye başlayinca Nermin Teyze beni itip Burağa su icirmeye çalıştı. Her ne kadar bu durumdan rahatsiz olsam da sesimi çıkarmadım.Nermin teyze ardından bana doğru gelmeye başladı. Noluyo ki?
"Hadi çık odadan gormuyomusun çocuğmun halini gelmiş pişkin pişkin tavırlar çık yürü"
"Ne ama Nermin teyze bi dakka"
Kendimi odanin kapısın önünde buldum. Yuh ya kümesten tavuk kovar gibi kovdu resmen. Manyak karı iste.
Benim bulunduğum odaya doğru ilerlerken koridorda bağıran bi adamın sesini duydum.Merakliyimdir ben onu da söylim. Sesin geldiği yere doğru ilerledim. Benim yaşlarımda belki bi iki yaş buyuk gösteren sarı saçlı, yapılı,uzun boylu,giydiği kısa kollu tişorttn tüm kasları meydana çıkmış ,....ne diyom ya ben sizde okuyosunuz!Hastanedeyim Nermin teyze tarafından kovulmuşum halen milleti süzüyorum. Herneyse iste o çocuk karşısinda sus pus olmuş ezik duran hemşireye bağırıyordu.
Kulak misafiri oldum istemeden ya da bodoslama daldım evet.
"Ne demek başka yatak yok ya!Ne biçim hastanesiniz siz! Düştüğum su hallere bak!Ayağım acıyor benim hemen en konforlu ortopedik yatağı istiyorum. Parasi neyse vericem Allah Allah!! (Bunlari soylerkn elinde
paraları sallıyordu)Ayağımın durumu acil olmasa bu varoş mahlukatların hastanesine gelmezdim.!!"
Vay anasını çocuktan ego akıyor. Tipik tikican örneği iste alışilmis ama bnim adım Öykuyse o paralari onun müsait olmayan kısımlarina****anlayan anladi.
Çocugun ustune yuruyerek :
"Hey baksana sen!Ne böğrüyorsun hastane koridorlarinda anan baban eline para vermeyi biliyoda hastanede sessiz olcğni öğretmedimi!!Gelmeseydin o zman buraya git baska hastaneye!Seni mi çekicez lan biz!"
Uyuz tikican bana şoyle bir baktı. Tek eliyle tuttugu gibi yere itikledi. Tabi o kollarla zor olmamistir onun icin.
"Defol git bide senle uğraşamam varoş eziği"
Neeeee,bana ha,bana,Öykü AtaSoya!!Varoş ezigi??lan ben simdi senin dememle üstune atlayıp kafa atmam bir oldu.
Tabi bnde biliyorum biraz bu isleri.Burnundan kan damlarkn salak hemsire bni ustunden almaya çalisiyordu. Ustune bi yumruk da oh mis ahhaa. Merve beni tutmus kaldırmaya calisti.
"Lan noluyor burda oyku ne bok yiyon ln sen!"
"Ne be tikican horozlniyodu biraz ayar çektim."
Bunu dememle hastanenin sevgili yeni silinmiş tertemiz camasir deterjani kokan soğuk fayanslarini öpmem bir oldu. Ben nasıl yerdeydim?herkes nie bağiriyordu ve bn neden konusulanlari anlamiyorum. O da ne aa kan?nerden gliyor?sanirim bndn. Burnummu kniyor bnim?burasi neresi?mini mini bir kus konmustu.......

" Ahh murnummm!!"
Burnum sarılı olduğu icin sesim biraz garip çıkmisti. Annem uyuyo Merve söver ve acır bakıslarla bana bakiyordu. "Sen ne mal bi insansin oyku"
"Ne !sanada gunaydin bn yine nie burdayim yha"murnum pardon burnum cok agriyordu.Sabahin ilk ışiklari oldugu belli olan gunes ısiklari odayi aydinlatiyordu.
"Bon yono nie bordoyom?"
Ya of merve amaci ney bu kizin
"Merve knk bi sacmlma"
Bu sefer dahada sinirlndi.
"Ln koskoca cocuga kafa atmk ney lan oh iyi oldu sumuklu bocek gibi yapisdin yere"
Neeee bi dakka nasil yani?

UYUZ SEVGILIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin