Kaybetme Korkusu Bölüm 2

62 4 0
                                    

Medya:öykünün ağlarkenki hali.
Müzik:Mustafa Yürük-kıyamet *söylediğim yerde açınız*

Bir anlık afallamamın ardından burağın kızlar tuvaletinde neden olduğu,ve neden öldürecek gibi baktığı soruları beynime nüfuz etmeye başladı. Ona doğru dönerek yüzüne baktım.Kızarmış,kömür rengi gözlerinde kendi yansımamı görmek garip hissetmeme neden oldu.Çatlamış dudaklarını birbirine bastiriyordu. Ne oldu dememe kalmadan sırtımın soğuk duvarla birleşmesi bir oldu.
Burak beni duvara çarparak gözlerini gözlerime kenetledi.


(*burada müziği lütfen açınız*)

Kafasını duvara doğru çevirdi sert bi yumruk geçirdi. Bu hareketi yüreğimin ağzimda atmasina neden oldu.

"Ne bok ettin lan öykü!Ha ne yaptın?Canımı nasıl yaktın lan!
Kopardığım kıyamettin,tek bir saçının teline ömrümü,canımı ortaya koyduğumdun!Ne yaptın ha ne yaptın söyle!!Tek birsey istedim senden
Beni sevmeni
Lanet olası duygularıma karşılık vermeni!Seviyorum ulan..Her gece resimlerini öpüyorum. Bak ver elini işte tam burada sahibi olduğun yüreğe bastırıyorum. Hani geçen yıl kaybolan hırkan varya kaybolmadı lan. Kokluyorum, sarılarak uyuyorum. Sarılmadığım bir gece yok. Komşunum,arkadaşınım lanet olası kankanım. Hiç geçmedi aklından beni sevmek!Nasıl gittin ha nasıl!Allah kahretsin dünyayı yakmak istiyorum,ölmek istiyorum,senin için,senin uğruna ölmek istiyorum.Hep hayal ettim.Sana aşkım,kadınım,meleğim,çiçeğim,sevdam,yârim demeyi. Biri sana laf attığında ilk ben koştum. Ağladığında hep ben vardım.Dertlerini hep ben dinledim. Sana bir kere kardeşim demedim.Hep rüyalarımdaydın. Kimseyle sevgili olmadım. Kimseye sana verdiğim değeri vermedim. "

Burak gözyaşlarını silerek karşımda dizlerinin üstüne yığıldı.

"Nasıl acıtıyorsun bilemessin. Sana it gibi aşığım köpekler gibi aşığım. Dilimin ucunda ama, ama olmuyor söyleyemiyorum işte. Ya diyorum. Ya olmaz öyle şey derse
Ya çekip giderse ya tamamen kaybedersem.
Ama şimdi siktir et. Zaten kaybetmişim ben. Sen zaten çoktan sevmişsin. O ilk aşkını o piçe sunmussun. Yıllardır bekledim de bunun içinmiydi?Bu muydu öykü!!konuşsanaaa
Ağlama ağladıkça içim acıyor yapma. Bu can sevdi bu can seni sevecek. Belki hergün kanayacak ama sevecek. Bitecekse varsın bitsin yaşamım. Sen yaşa sen mutlu ol! Ben mutlu edemem. Ben o piç kurusu gibi zengin değilim. Anladın mı!evim yok,mersedesim yok!o ingiltere saraylarındaki gibi ailem yok!Ama karnım tok. Ömürlük tek bir kişiyi sevecek kalbim var. Sende o yok ama. Sende hiç olmadı. Olamaz!
Şimdi siktir ol git!Birdaha karşıma çıkma. Seni yüzünü bile görmek istemiyorum!Nefret ediyorum seni seven kalbimden. Senin resimlerinle,karelerinle dolu beynimden. Tam buraya (elini şakağına bastırdı)
Buraya sıkacağım. Tek bi saniyede öleceğim öykü. Uğruna öldüğüm kadın olacaksın. Allah kahretsin
Allah kahretsin lanet olsun"

Burak hızla kalkarak tuvaletin kilidini açtı ve kapıyı çarparak gitti.
Omuzlarım ağırlaşmasıyla yere doğru duvardan kayarak oturdum. Sıcak gözyaşlarım bana hiç sevmediğim anıları hatırlattı.Annemin merdivenden düştüğü günü.Babamın öldüğü günü. Abimin beni dövdüğü günü.......

Bacaklarıma karnıma çekerek ellerimi yüzüme kapattım Hıçkırak ağladığımı bile duyamaz haldeyim. Nefes alamıyorum. Sanki kaburgalarım kırılmışta nefes aldıkça batıyor. Bunu nasıl fark edemedim. Burağın beni sevdiğini nasıl anlayamadım. Herşey gözümün önünde olurken ben nerdeydim. Allah m ben ne yaptım. !!

Soğuk duvara tutanarak güçlükle ayağa kalktım. Sendeleyerek yüzümü yıkadım. Midem heran kusacak gibi hissetirsede kimseye birşey belli etmemeliyim. Özellikle Merveye. Onunla uğraşacak halim yok şuan. Gözlerimin iyice morarmasına gülümseyerek baktım.
-sen bunu hakediyorsun gerizekalı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UYUZ SEVGILIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin