"Eziksin ama çekicisin"

78 7 9
                                    

@ece1377 ve yamir55 e ithafen
Medya öykü
    Pörtlemiş gözlerimle ağzımı açmış bakıyordum.
Rüya fln olabilir değil mi?
Evet kapatiyoruz gözlerimizi derin bir nefes açtık.
Gerçekmiş.
Bunun bu saate burada ne işi var?
"Senin burada ne işin var hem saatten haberin var mı?"

        Aptal gülüş yerini alaycılığa bıraktı yüzünde. Ellerini ceplerine çıkartarak arabaya yöneldi ve kapidan birseye doğru uzandı. Oha çantam!
"Bu canta baloda kaybolmuş,kayıp eşyalar otele bırakılıyor. E bende otel sahibinin oğlu olduğma göre sahibini bulmak bana kaldı. Sen de dün çantam kayboldu fln demistin."

   "Iyide benim oldugunu nerden anladın?Yoksa-"

"Yoksa evet çantanı karistirdim ve aptal okul kartında yüzünü ve adını gordum Öykü Atasoy.Ev adresini de dunku taksiden aldım. E taksiler de bana çalışıyor."

         Bana uzattigi cantayı  elinden hızla çekdim.Ya okul kartında e okul fotom vardı düştüm duruma bak Allahm.
     "Ha bu arada kotex değil orkid kullanmanı tavsiye ederim eski sevgilim kaliteli olduğunu söylemişti"

       Ne!Ya neden bu utanç verici olaylar hep benim  basima geliyor!!!Pancara döndüm burada.Sanane ya öyle soylenir mi özel seyler onlar.

Sesli ve etkili bi kahakaha attı.Gülüşünün bu kadar güzel olması başka kızlarda aşk,hayranlk, fln uyandırabilir.Ama bende tiksintiden başka birsey değil!!
   "Bakma öyle,yüzünün aldığı şekli görsen sende gülersin.Neyse alerji fln kapcam şimdi varoşların içinde durmaktan. Hoscakal ezik!"

       E Z I K.  Bu laf artık gururuma dokunmustu. Hem  beni utandirması hem de hakeret etmesi!!Sen beni daha tanımadın zengin züppesi!

"Şşş zengin züppesi!Madem çantayı getirdin yanında bi paket çamaşır deterjanı da getirseydin,elinin kiri çantama bulasmisdir!Hem birdaha bu mahalleye gelipde bana artislenme yoksa bu mahallenin çocukları senin kalkık götünü de o arabanın camlarında indirir. Hadi simdi toz ol burdan!"

        Ohh be! İçimde biriken kin ve nefreti kusmanın rahatlığındayım. Bana bakan şaşkın,içinden hayvan cıktı bakişları yerini karanlık ve öfkeye bürüdüğünde eve kaçacaktım az daha!

   Arabadan indi bana hızla gelerek  omuzlarımdan tuttu ve evin duvarina yasladı.
Cnm acıyordu bağırmak tum mahalleyi buraya toplamak istiyorum ama dilim bana ihanet etti!
Lanet olsun.

      Güneşin düsurdugu gölgesi,karanlık gözleri...

"Bana bak E Z I K  bir daha EMIR ALTINAY 'la bu şekilde konuşursan o beş para etmez canını yakarım!"
 
        Yüreğim ağzımda atıyordu. Gözlerinin koyusu kat ve kat artmıştı.
Herşey hayatim hastanede karsilasmamız balo ..beynim tüm parçalrı yapboz gibi önüme serdi ve toplamak bana kaldı.
             Canını yakarım  dedi. Doğruya baloda bunu kanıtlamıştı. Oysa bilmiyorduki içine sıçılmış hayatım da ne kadar ezik olduğumu bilsem de her Ezik dediginde canımın yandığnı.
         

       Omuzlarıma daha da baskı yaparak yaklastı. Koyu gözler yağmurdan sonra açılan hava gibi renk değiştirirkn tek bir yere sabitliydiler.
Dudaklarıma.
       Eyer öpmeyi fln düşünüyorsa hiç düşunmez yumruk atarım. Bakmayın öyle az once tehdit ediyordu simdi öpmesine izin verecek kadar mal değilim.
"Eziksin ama çekicisin" dedi tıslayan sesiyle. Sanki bilmedigim bir yuzunu daha goruyorum.Çekiciyim ben demek, simdi araba mı var çekiyim madem çekiciyim derdimde bu durumda olmaz dimi.
    
        Bedenim uyusup gozlerim kapanmaya basladinda yine ihanet etti bedenim. Hani yumruk cakiyordum?Niye kaskatı kesildin ellerim?

UYUZ SEVGILIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin