*medya merve*
Keyifli okumalar.."Kızımm kalk kapıya bak!"
Ya iki dakka otursam hemen bisey oluyor. Of off offf.
"Tamam annecm"
Aslnda kapının alacaklı gibi çalınmasından Merve'nin geldiği anlaşılıyor. Bakalım tahminim doğru mu?
"Ayy öyküüüü!!!"
"Hops,oha kızım yavaş noluyor?"
Ben kendi malımı bilirim abi. Merve kapıyı açmamla üstüme atladı. Yine neye seviniyor bu kadar Allah bilir.
"Knk çok güzel haberlerim var"
Merve bileğimi tutmuş odama doğru sürükluyordu. Deli bu kz ya.
"Lan yoksa uyuz tikicni mi buldun?"
Bana verilebilecek en iyi haber buydu. Hastaneden çıktığımdan beri onu düşünuyorum yani yanlş anlamayın dövmek için.
"Knk hayır hazırsan söylüyorum,1,2,3 maskeli baloya gidiyoruzzzz,,"
What?biz?maske?balo?Ne içti ya bu ?
"Bebeğim,yavrucum sakin ol derin derin nefes al geçti tamam mı,soyle bakim bişey mi içtin?
Merve'nin bana attığı "ne saçmalıyon yine"bakışlarından durumunun vahim olduğu anlaşılıyordu. En iyisi hastaneye götürmek ya da veterinere(:-×)
"Knk dur sana buz getiriyim"
Bunu dememle bileğimden çekilerek tekrar oturtulmam bir oldu.
"Ya öykü insan olmayı denesene?
Bak tane tane söylüyorum anlaman için.Salı günü benim arkadaşım vardıya nişantaşında oturan Begüm,iste onun evinde verilecek olan maskeli baloya gidiyoruz beni davet etti ve yanımda istedgim bir kişiyi getirebileceğini söyledi ve tabiki o kişi sensinn"
Bir solukta anlattı lan.Ya bi dakka da ben kim balo kim abi?Hayatımda gittiğim tek parti zaten baloyu tv de görürdüm,ortaokuldaki mezuniyet partimizdi. Yani durum böyleykenO tikican topluluğna giripte kendimi ezdirmek....mmm hayır gerek yok.Gayet tok bir sesle merveye donup konuşmaya bsldm
"Yok merve ben gelemem. Sen istiyorsun git cnm"
"Nee hayır saçmalama!O baloya sensiz asla gitmem sende biliyosun.
"Ya gelemem knk annemi tek bırakamam,baloya gitmedim hiç,sonra o tiki dolu yere gitmem,hem ne giycez baloda?(üstümü gosterek konustm)Hello kityli pijama ve badimi?
"Ya knk nur teyzeyi hergun okula giderken bırakıyorsun gezmelere fln giderken de,yine de merak etme annemle oturur onlar. Sonra ben gittim mi sanıyorsun bu ilk balom olacak!Sonrq yüzümuzde maske olacak kimse bizi tanımaz. Elbiseye gelince...
Alla sen,olur mu hiç?Ben o isi de hallettim.Recep amcanın eskiden öyle bir dükkanı varms hani kostüm satan,şimdi oğlu biraz da küçük bir dukkan açmış,kendi butcemize göre alır birazda biz ekleme yaparız. Hem tanıdık indirim yapar" of ya şuan o kadar tatlı ki,herseyi düşünmüş kıyamam ben ama..Onu üzemem hele ki şuan masum kedi bakışı atarken hey bi dakka o benim bakışım ama!Uzanıp yanağını sıktım tebessüm etti.
"Tamam öyle olsun bklm"
Çığlık atarak üzerime atladı tabi ikimizde yeri boyladık. Annem sealerden korkmuş olcak ki odaya ani bir giriş yaptı.Zaten girerken kocaman olan gözleri girdiğinde faltaşı gibi açılmıştı.
Sanırım uygunsuz bir vaziyetteydik. Merve üstte ben altta. Annem" tovbe bismillah napıyorsunuz?" dedi.Merve
"Şey öyküye yeni öğrendiğim bir karın hareketini gösteriyordum."
Annem inanmıştı,ah benm arkadaşım tek ayak üstünde kırk
yalan uyduruyor. Annem odadan çıkınca garanti yarım saat güldük..... Zırr zırrrrr zırrrr zırrrrrr..
Zıkkmmmmm
Yeter ya defol git ulan
Ya 5 dk daha
Of noluyor ya
Oha!geçkaldım okula. Zıpla öykü,
Banyo nerde evet galiba yan taraftaydı.Mevcut ihtiyacimi giderdikten sonra yüzume hızlı bir su çarptım. Koş öyku koşşş
Lan tel halen çalıyor. Zorlukla yastığın kılıfına giren ama nasıl oraya girdiğini anlamadığım telimi alıp kulağma tuttum.
-Aloo
-lan öykü!
-sanada günaydın knk
-ne gunaydını be öğle oldu!10 dk içinde burada olmassan burakla birlikte gidiyoruz.
Evet 10dk. Süper ne kadar uzun bi süre dimi?Çorap burda,etek burda,gömlek burda süveter fln. Sonaharda olduğumuz için bir de boyunluk. Tamam saçımı düzlestirmeye zaman yok dağınık topuzu yapıp kırmızı kabanımı giydim. Geceden hazırladığım çantamı ve telimi alıp converslerimi giydim. Evet açlktan ölmek üzere olsam da koşmaya başladım. Nefessiz kalana dek koştum. 5 dk kesintisiz bir atletizmden sonra mervelerin yanına vardım
"Öykü iyimisinn?Çok terlemişsin hasta olcaksın"
Kafamı bi kaldiriyim oha one la!Burağın gözleri bu kadar güzelmiydi lan!Tövbe içim bi tuhaf oldu..kaç yıllk knkm. Kendine gel öykü!Aşk bu değil!
"İ i-yim knk" gamzeciklerimi çıkararak güldüm. O ise.. burak gülmüyordu nedense.
"Iyi o zmn hadi gidelim
Kanka! "
Sanki knk kelimesine daha çok vurgu yaptı. Ya da yok bana öyle geliyor.
......" Ya gökhan attığın yere baksana!"
Salak sey arkamdaki selime atarken bana geldi kalemlik. Ben de alıp kafasına attım. Daha doğrusu attığımı sandım. Ne bileyim arkasında koray olduğunu.....
Of naptım ben..
Sıctik iste...
Izle simdi kavgayı.....**Umarım yeni bölumu*** **beğenmişsinizdir. **
**Herkesin bayramını kutlarım..**
**Iyiki varsınız...**
**MeRisss58**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ SEVGILIM
Literatura FemininaHayat bir gün onları hiç ummadıkları bir anda hastane koridorlarında buluşturacak. peki ya onlar? Birbirlerinden nefret eden biri egolu bir züppe,diğeri yaşam savaşı veren bir aşık. UYUZ TIKICAN VE VAROŞ EZIĞI'NIN HIKAYESI MeRisss58