sen!

49 7 7
                                    

Onaylar biçimde başımı salladktan sonra  kartı alıp hemen tuvaletten ciktim. Iyiki bir baloya geldim,vampirim sonra bu adam. Müzikte son ses köşkun içinde çalıyor sanki.Köşkten çıktim evet Merveyi alıp hemen gidiyoruz. Nerde bu kız
Bi dakka çantam oha kaybolmuş. Ya Allah kahretsin. Zavallı minik telefonum.Taksi parasıda gitti. Lan offff ya nerden geldim şu baloya.
Yüzümdeki maskenin gevşesdigini hissetim ve hemen düzelttim.
Gözlerimi tüm bahçeyi tarasam da Merve yok.
Bende köşke girip tekrar tuvaletlere baktım. O ara bi kaç tikiyi yolmam gerekti.Inanabiliyomusunuz ben?Gidip tikilere Merveyi tarif edip sordum.
Aldğm cevaplar ağızları içki kokan sürtüklerin "biiz öylo biriono görmedikk şekerum."

       Acaba ağzının ortasına çaktigim yumruktan sonra da böyle konusabilecek mi?
Sakin ol öykü
Sakin

              Merveeeeee
Merveeeeeee

Bana anlmsz gözlere aldırmadan bağırdm. Ya nerde lan bu kz?
O an gözüme köşkün biraz ilerisindeki otel takıldı. Sevgili iç sesim Merveyi orada bulabilecegimi söylüyor. Hızla otele doğru koştum artık topuklu ayakkabiyla ne kadar hızlı koşulursa
......

        Otelden  içeri adımımı attımm ve gümm.Hain topuklu ayakkabı.
Kırılan bir topuk,ağrıyan bir ayak bileği,kayıp merve,soguk fayanslar,ölen vampir,kartini veren şövalye.....Allah mm hersey daha ne kadar kötü olabilir ki?

       "Iyimisinz hanımefendi"
Şunu diyen kız ne etek yavrum öyle. Hayır yerden manzara da güzel.Biraz da eğilde zevkimize bakalm.uha noluuor bana içime nuri alço kaçtı.

       Elini tutup kalktım da bileğimdeki acı tarifsizdi. Ama bana engel mi
Hiç sanmiyorum.
"Buraya giren uzun boylu,kahverengi saçlı kedi kız kostümünde birini gördünüz mü?"
 
      Sanırım tsk bekliyorduki ani  çıkışımla affalladı.

"Şey az önce müşterilerimizden kazım beyin kucağında bir kedi kostumlu bayan vardı ama bilemiyorum."

Neeeeeee,merve!kucak!kazım

    " Ulan nerde bu kazımın odası!"
"Aa hanımefendi söyleyemeyiz,bekleyin odasini arayip soralım"

O makyaja bandırılmş gözlerini iyice açarak konusuyo ya oyasım geliyo harbi.O her bi yakasinin baska tarafa kaydiği gomleginin yakasini tuttum gibi duvara yapistrdim.Kimse arkadasima Dokunamaz!

     "Bak sürtük!Seni burda oymamamı istiyosan hemen sòyle odayı. Yoksa o platin saçlarin kızıla döner!!"ve şakkk
Tenin tene çarpma sesi.
Yer düşen surtuk ağlayarak 34.oda deyince bir tekme ve cici kız olan benin tsk edişi. Asansör de ben yanda çıktı.Seri olmam lzm cunku birazdan güvenlik beni tuttugu gibi karakol. 
      
           Asansör durduğunda koridordaki odalara baktım ve 34.oda.
Koşss
Ahh bileğim.
     Odaya uyuşturucu cetesine baskın yapan Polis gibi girdiğim için tüm gözler bendeydi. Benim ki nerde?
Yatağa kelepçelenmiş makyaji kusmuğa dönmüş,şükür ki giyinikdi ve adamın altındaki Merve' deydi.

      Evet simdi napcam Merveyi nasil cikarcam? Bakislariyla söven üçtane zebellah gibi adamdan nasıl kurtulcam?

           "Sen kimsin lan!"

Güzel bi soru ben kimim.
A)Asayiş sube muduru
B)Mervenin kurtaricisi
C-)otel çalışanı
D-)hiçbiri

    "Eeeee şeyyy mmmm be- ben yanlışlıkla geldim çok pardonn olduu iyi gunlerr"
  
            Evet inandilar mi?K.b. mervecim polissiz olmaz.Burdan gitmem lzm

UYUZ SEVGILIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin