Evet herkese merhaba.bölüm geç geldi k.b.Bu bölümü ilk olarak deftere yazdım ardindan düzenleyip tekrar tele geçtim. Defterde 6 sayfa tuttu. Artık düşünün halimi. Siz bir tek altakki yorum balonuna tıklamaya üşeniyorsnz.Bundan sonrq uzun bölumler yazmak istiyorum o yuzden bölümler geç gelebilir. Wattpad'de yabancı,mafyanın hizmetçisi,4N1k gibi müthis hikayeler var ve milyonlarca oy ve yorum alıyorlar. İmrenmiyor değilim ama kısknçlk değil tabiki. İnşallah daha da başarılı olurlar.
Ben edebiyat tutkunu bir insanım. Bu yüzden karanlk iç dünyamı şiirlerle ifade ederim.Bu yazdığım hikaye kesinlikle benim iç dunyami yansıtmıyor arkadaşlar.Yazdığım ikinci hikaye olan Yanlızlığı biriktiriyorum da iç dünyamdan kesitler veriyorum.Telefon denen cihazımda bir hat bile yok.Wifi yok,özel bişeyim yok.
Babam sürekli wattpdimi siliyor ve hikaye yazmamı bırakmamı söylüyor.Gerçekten bunu yapmak istemiyorum,ama hikayemin de beğenildiğini düşünmuyorum ama yinede sabredeceğim.En azındn yeni bölüm fln diye yorum yapan olsa takla atcam valla o derece.Bir sorun daha var. Hikayede saçmalamaya
Başladiğimi dusunuyorum. İnsanlar komik fln diyor. Hayir,ben komik olmak istemiyorum.Ben mutluluk kırıntılarinda sürünen öykünun tam bitti dediği yerde yeniden başlamasını anltmk istiyorum.O yüzden artık komikliğe fazla yer vermiyorum.Komiklik yerine daha detaylı,daha ciddi ve uzun olacak bölümler. Sizin içinde bir sakıncası olduğunu düşünmüyorumGeçen bölümde bana ulaşabileceğiniz yerleri belirtmiştim.Şuna da yer vermeden geçemeyeceğim öykunun hikayesi gerçekten çok uzun.Ve sizin de anlamış olmanız gerekir ki ikinci başrol kahramanımz uyuz tikican. Zaten bu bölumde de ona yer verdim.son olarak gerçekten yanımda olan ve hikayemi okuyp voteleyen arkadaşlarım
@Nuresa09
@gulsummtosun
@ahmetMervemTsk ediyorum.
Arkadasimin yazdigi nuresa09 un acimasiz mafyq adli hikayesini okumanızı tavsiye ederim.
Bir de biri bana tanıtım videosu ve ithafen nasıl yapılıyor,youtube tnitim videosu nasıl hazirlniyor?anltin.Eyer hikayede yer almak isterseniz de bu yazariniz size bir kiyak yapar,ad ve kisilk ozllklrnzi blirtin yeter.
Herkese tsk ve
ÖpüldünüzMeRiss58
****************************Ortamın şık büyüsü beni gerçekten etkilemişti. İçine bizim evden 10 tane rahat sığabilecek kadar büyük,beyaz pencereleri dahi dahil sırmalı görkemli bir köşk vardı karşımda.Bahçe ise gerçekten göz alıcıydı.Hava kararmıştı ve balo dolayısıyla heryer ışıklandırılmisti.Bahçenin en ucunda büyük bir alan vardı ve bir dj ekibi kurulmuştu.Sürekli yanımdan elleri dolu tepsilerle garsonlar geçiyordu.Biraz ileride de maviliği ruhumu temizleyen bir havuz. Kendimi dizilerde fln gibi hissettim. Her ne kadar tikileri sevmesem de bu kadar şanslı olmaları içime dokundu. Benim bir babam bile yokken....
Onlar haketmiyordu!!Ben bu duygu karmaşası icerisindeyken elinde iki bardak Merve çıkageldi.Merve maskesinden dolayi daha da belirginlesmis gozlerle etrafa bakıyordu.Ne kadar kabullnmk istemesemde sanrım gormemis kavramı bizi düşünülürek bulunmuştu.Bardakdaki sıvının hafif sarımsı renginden alkol olduğu barizdi.Ne yani birde alkol mü alacaktık yok artık!Bana uzattigi bardağa tiksintiyle baktım.
"Az bi saçmalama alkol alıp da hiçbi tikinin yatağına düşmeye niyetim yok"Bana anlmsz bakışlar atarak koca bardağı kafasına dikişini hayretle izledim. Sanki karşımda bağımlı vardı.
Hayır bu sarhoş olsa serap teyze beni çimdik manyağı yapar. Ikinci bardağı fondiplemesine fırsat vermeden kolunu çekiştrdim. Fazla sıkmış olacağım ki ters bakışlarla yanımdan ayrıldı. Bende birbirlerine sürtünerek dans eden insanları izlemeye başladım. Hayır sürtünerek dans etme nedir? Yeni mi çıktı?
Zavallı organlarım hepsi sızlanip duruyor.BEYIN senin bu Tiki yaratıklarn içinde ne işin var? Hemen buradan uzaklaş!
KALP-AHHHHH şu ilerideki çok taş ama yağğ nie bize düşmezki böyleleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ SEVGILIM
ChickLitHayat bir gün onları hiç ummadıkları bir anda hastane koridorlarında buluşturacak. peki ya onlar? Birbirlerinden nefret eden biri egolu bir züppe,diğeri yaşam savaşı veren bir aşık. UYUZ TIKICAN VE VAROŞ EZIĞI'NIN HIKAYESI MeRisss58