3.bolum

90 15 4
                                    

*medya burak*

Karsi komsum olduguna göre birlikte gitmemiz daha doğruydu.
Ama markete gitmemiz lazimdi onu da goturemezdim ya.
"Ama ben sevgiyle markete gitcem eve gitmeden once. "
Elini saçlarinin arasinda gezdirdi biraz huzursuz bir hali vardi.
"Aslnda bn de gelsem bi sorun olmaz hem posetleri taşımana yardim ederim." Nedense yuzu git gide kızariyordu. Ilk once toz pembe olan yanaklari simdi az önce tokatlanms izlenimi uyandiriyordu.benle mi gelecekti? Aslnda posetleri tasimamizda yardimci olabilirdi evet.Bende bunlari düsunurkn Merve geldi. Saclarini acmis taramis hafif bir rimel ve parlatici surmus kravatini rahat birakmisti. Dersin markete degil dergi kapağı secmelerine gidiyor.
Benim yuh artik bakislarima aldirmadan "ee gitmiyomuyuz?" Dedi. Burak da benim ne diyecegime bkiyordu.
"Evet gidiyoruz ama burak'ta bizle geliyor "dedim.Merve niye bakisi atarkn cantasini alip yurumeye basladi. Burak ta "tmm o zmn kizlar haydi alisverise "diye bagirinca merveyle ayni anda hani bi ögretmn espri ypmaya calisirda yapamaz ya butun sinif kusma sesleri cikarir gözlerini devirir. Ayni o bakisi attik burağa. "Oda tamam susuyorum" diyerek yurumeye basladi.Markete giden yolu yarilamistik ki Merve durdu arkasina bakti. Acayip davraniyordu.
"Noldu "dedim. Merve sonra bna donup
"Sanki takip ediliyoruz gibi hissediyorum" dedi.
Dar karanlik yolda ister istemez Burağa daha cok yaklastim. Merve de oyle. Burak da bu durumdan memnun olmus gibi gozukuyordu. Ayakkabimin bagi cözüldu ve bn kaldirimin Kenarina oturup ayakkabimi baglmk icin onlardan biraz uzaklstim. Cantami da hemen yanima koydum. Ben egilip bağlmaya basladigimda burak ve merve de durup beni bklmeye basladi. O sirada iki kisinin daha yolda yurudugnu fark ettim. Giderek bnim oldugum yere yaklastiklarini gordum. Birinci ayakkbiyi bitirip otekine gecerkn cocuklardan biri, cocuk diyorum cnku karanlikta bizim boylarda gozukuyorlar. Herneyse. Elini cantama atip alip kacmaya basladi. Ben de diger sapını tutup bagirmaya basladim. Resmn hırsızlık yapiyolardi. Merve daha ne oldugunu anlmadan burak bana dogru kosmaya basladi. Çocuklar koşuyor bni de peslerindn sürüklüyolardı. Bn ensonunda baglayamadigim diger ayakkabinin bağina takilip dustum. Onlarda daha hizli kosmaya basladilar. Burak yanima geldi nefes nefeseydi
"Iyimisin oyku bisey oldumu?"
Ben korkudan titrerkn kesik kesik nefes aldigim icin konusamiyordum. Burak bu sefer beni omuzlarımdan sarsmaya başladi. Bi yandan da yara fln aldım mı diye bakiyordu. Zorlukla "ha-yir.Ama A-ma canta par-am "diyebildim. O an bni birakip caddenin sonunda gorulen hirszlara dogru kosmaya basladi. Arkasindan "burak dur" diye bağirsam da bn kndi sesimi zor duyuordum o nasil duysun ki.Merve kollarimdan tutup beni kaldirmaya calisti. Dizlerim dusmenin etkisiyle fena yaralanmisti. Kanlarin bacaklarimdan suzuldugunu soyleyebilirim." Olamaz oha hastaneyi ariyim "dedi Merve. Bende zorlukla durdurmaya calissam da caddenin ortasina yiğilip herseyin kararmasi sadece saniyeler sürdü...... "Oğuz ben iyiyim gelme sen gerek yok. Birazdan annem gelcek bak nur teyzeyle. Evet yemin ederim hicbiseyim yok oha öykü uyaniyor kapatiyorum aşkm bb."
Gözlerimi açabildigim kadar açtıktan sonra elinde telefon anlmadgim sesler çıkaran odanin içinde dönüp duran Merve ye baktım. Bi hastane odasındaydım anlasilan. Nie burdaydim ben? Ne oldu?Merve ne diyor?babam boyle pasta yapmayi nerden öğrendi? Of sacmlamaya basladim.Bana şişmiş gozlerle bakip odadan koşarak çıkan merve'ye baktım. Şimdi hatirliyorum saniririm.Yapboz gibi hersey. Benim çantam kacirildi burak pesinden gitti .Sonra...sonrasi yok.Kapı açıldı ve odaya Merve, bir doktor,serap teyze ve engelli sandalysinde annem girdi. Sorulara cvp verecek halim bile yok. Doktor ışığıni gozlerime tutup baktiktan sonra"durumu iyi taburcu edebiliriz"dedi. Yutkunarak "Merve Burak nerde?"dedim. Mervenin uyandigim icin gülen surati bir anda düşüverdi.
"Knk Burak o hırsizlarla kavga etmiş. Çantayı almış ama fena dövmüşler sonradan arkadaslari da geldi dedi. Simdi yan odada yatiyor pansuman fln yapildi annesi ablasi fln geldi" Benim bunu duymamla kolumdaki serumu fırlatip odadan çıkmam bir oldu. Yan odaya girdiğimde yatakta bir kolu ve kafası sarılı yüzü gozu morluk icindeki Burağı gördüm. Annesi Nermin teyzede basinda ona bunu yapan hırszlara beddua ediyordu. Burak bnm geldigimi görünce hafifçe gülmeye basladı. Acı cektiği belliydi. Nermin teyzenin düsmanca bakışlarina aldirmadan yanina gittim.
"Sen iyimisin öykü?"

UZUN BIR BOLUM OLDU. 30 VOTE VE 15 YORUMDAN ONCE YENI BOLUM YAZMAYACAGIM. ILK HIKAYEM NASIL OLDUGUNU BILMK ISTIYORUM.
SEVGILERLE
MERVE SARI

UYUZ SEVGILIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin