Okula geldik ve ben hızla sınıfa çıktım. Kantinden mis gibi tost kokusu geliyor ama daha yeni yedin be midem bi sakin.
Sınıf boş. Nerde bu sınıf die arkamı döndüm Merveyle Burakta aynı tepkiyle boş sıralara bakıyorduk. Hayır çantalar da yok. Mesaj sesiyle arkamı döndüm, burak telefonuna bakıyordu. Önce çatılan kaşlar beni bulduğunda eski haline döndü.
"kızlar endüstri mesleğin arka tarafında kavga varmş. Bizim sınıfla ilgili bisey sanırım herkes ordaymıs gelin gidiyoruz"Koşarak merdivenleri indik bahçeye çıktık ve dank!
Güvenlikçi kapıyı işgal etmiş durumda.
Çaresiz bakislar atarken burak elimi tuttu ve koşarak okulun arka tarafina götürdü. Merve uha bakislari atarak pesimizden koşuyordu. Hayır noluyoruz elimi tutmak ne?
Demirlerin önüne geldigimizde burak elimi bıraktı ve demirlerden atlayarak okulun dışına cikti. Bi dakka kamera var lan mudur sicmasin ağzimiza.
Merve yok artik diyince hak verir sekilde başımı salladım
"E hadi ama kzlar"
Merve"az bi saçmalama burak"dedi.
Burak yarim ağız siritarak merveye dondu
"Oğuz da ordaymş"
"Ne!çekil kenara geliyorum"
Merve o mini etekle frikik vererek atlayinca ağzım o seklini aldı.
"De hadi öykü"
Iiiiii seeyyyy bnim yukseklik korkum var ya.
"Ya ben gelmiyim atlayamam""Üfffffff niye?"
"Ya benim yükseklik korkum var da"
Tek kasini kaldirarak bana bakti ve aniden demirlerden tekrar atlayarak yanima geldi. Da noluyo fln demeden beni kucaklamasın mı?
Patates cuvali sandı beni sanirim.
"Burrakkkk indirr beni"
Kahkaha atan merveye fare görmüş kedi gibi bakıyordum.
Kucağında ben demirlerden inmeye çalışırken hooppp çimen
Dengesini kaybedip çimenlere dustü ve üstunde de ben.
Ben kafamı kaldırıp baktığımda yüzü canının yandığını belli eden bi şekilde gozleri kapali duruyordu.
Sanki bu anı biryerden hatirliyor gibiyim.
Gözlerini açtı ve gözlerimle şaşknlkla baktı.
Bu kadar yakindan gozleri şaşı gibi gözükünce bastim kahkahayi.
Bana anlm vermeye çalışmak yerine o da gulmesin mi?
"Piskopat msnz lan"
Ikimizde merveye döndük.
Kahkaham daha da artarken burakla buluştu gözlerim.
Hayranlk ve samimiyet içeriyordu bakışları.
"Ne güzel gülüyorsun be öykü"
Ben mi güzel gülüyorum
Töğbeestağfurullahhh
"Sağol ya"
Her zmn erkekler öküz olmayabilir..
Yerden kalkıp üstümüzdeki otları silkeledikden sonra hızla endüstri mesleğe gittik. Havanın bulutlanmasından yağmur yağacağı belliydi ve tabi benim akşam eve ıslak köpek yavrusu gibi gideceğimde. Okulun arka tarafına doğru yaklaştkça sesler yükseliyordu.
Aniden duyulan çığlık ürkmeme sebep oldu ama beni daha da ürküten sesin tanıdık gelişi.
Kalabalığı yara yara ilerken kavganın ortasında yerde oturarak kanayan burnunu tutan canı ve yanında ağlayan sevgiyi görünce bir çığlık da ben attım. Ve bir cığlık daha! Mervenin çığlığı. Kafamı hızla çevirdiğimde bizim sınıf da dahil olmak üzere biçok kişinin ağzı burnu kanlı olduğunu mervenin oğuza sarılışını gördüm. Noluyor lan burda diyerek burağa döndüğümde tanımadığım bi çocuğa sert bi yumruk çakıyordu. Etraftan oooooo sesleri yükselmeye baslayinca o çocuk da gelip burağa yumruğu indirince benim şalterler koptu. Kolları sıvadım çocuğa doğru yürürken bir el kollarımı kavradı.
Hops sen kimsin diye kafamı çevirdiğimde sarı bukleleri olan sevimli görünüşlü bi kız gördüm.
"Sen bu kavgaya karışma bence canım."Canım derken?Istemsizce çatılan kaşlarım onu bulduğunda yüzündeki kendinden emin ifade yerini çekingenliğe bıraktı.
"Canım derken?Nereden geliyor bu samimiyet?"dedim."Ş şey pardon yani de bu kavga erkekler arasında olacak biz sade izliyoruz."
Bi dakka yani bu kavga daha önceden planlanmış ve kimse bana söylememişmiydi?Kızın kolunu tuttum ve kavganın biraz uzağına doğru götürdüm.
"Bırak beni,napıyorsun?"dese de "sakin ol biraz konuşacağız sadece"diyerek kaldırıma oturttum ve bende yanına oturdum.
"Şimdi anlat bakalım nedir bu kavga,"
Bana şaşırmış bir ifadeyle bakmaya başladı.
"S-E-N Öykü Atasoy,bu kavgadan haberi yok yani şaka gibi"
Şimdi bu kız adımı nerden biliyor?
Niye bu kadar şaşırdı?
"Ne diyosun kızım sen"diyerek tersledim onu.Şaşırmış ifadesi yerini alaycılığa bıraktı.
"Birçok okul tanır seni öykü.Karıştığın kavgalar,olaylar vs den dolayı.Yani ünlü sayılırsın ha?"
Şimdi şaşırma sırası bende.
Ne ara bu kadar popüler olmuşum be? :-)
"Sen ciddi misin"
"Ehhhehe evet. Hatta senle bi selfie çekinip instegrama atarsam takipçi sayım çoğalabilir"
Saçmalamada zirve yaptığı için kutlamayı planlarken aniden bana sarıldı ve tek eliyle havada tuttuğu telefonuyla resmimizi çekti.
Flaş ışığını görüp kaçan hayvanlar gibi bakıyordum.
Sağol şekerim diyerek yanaklarıma salyasını bıraktı ve tam dönüp gidecekken bana baktı.
"Benle ne konuşacaktın?"
Bu popülerlik ve selfie işini daha sonra düşünülecekler listeme koydum ve nefes alıp konuştum.
"Kavgayı anlatacaktın"
Eliyle alnına vurarak tekrar yanıma oturdu.
"Ah ne kadar aptalım,beni sen aptallaştırdın öykücüğüm.Kavga sizin ve bizim sınıf erkekleri arasında.Sizin sınıftan can diye bi çocuğun hala sevdiği eski manitasıyla çıkıyormuş bizim kutay.Sanırım kızın adı...-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ SEVGILIM
ChickLitHayat bir gün onları hiç ummadıkları bir anda hastane koridorlarında buluşturacak. peki ya onlar? Birbirlerinden nefret eden biri egolu bir züppe,diğeri yaşam savaşı veren bir aşık. UYUZ TIKICAN VE VAROŞ EZIĞI'NIN HIKAYESI MeRisss58