#Medya temsili öykunun kavgasi#
"Ne yapıyorsun lan sen!Nereye attığına baksana!
Koray. Okulun tehlikeli çete lideri. Belki karizmatik olabilir ama insanlara yaptıklarını düşününce ister istemez soğuyorum ondan. Şimdi de o buz gibi bakışlarını benim üzerime dikmişti. Normalde laf altında kalan bir insan değilim ama daha burnumun acısï geçmemişken bir aksiyona daha gerek olmadığını düşünüyorum.Doğru mu?
"Ya şey pardon bilmeden oldu"Bunu söylerken zor da olsa gülümsemeyi ihmal etmedim. Koray ise aynı ifade öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.
"Bi de bilerek yapsaydın!Bi dahakine bu kadar kolay kurtulamassn yer cücesi!"
Ne?
What,
Yer cücesi?
Ve ben??
Al işte bu tip öküzlere insanca davranmak büyük hata. En son bu damarlarımdakı enerji dolaşışnı uyuz tikicana kafa atarken hissetmiştim. Merve benim ne yapacağımı anladı ki fısıldar bir sesle "sakınn" dedi.
Ama olmadı cnm. Yer cucesi fazla. Vee karsınızda ÖYKÜÜ!!Sıranın üzerinden tarzan misali atlayarak onun sırasına ulaşmam saniyeler sürdü. Tabi ulaşınca tutup saçlarını geriye çekerek üstüne düşmem de ayrı bir olay. Flmlerde kız oğlanın üzerine düşer bi sure bakışarak romanrik dakikalar geçirirler. Ama ne ben ne de koray böyle birşey olmayacağnı biliyorduk. O yüzden ben direk ikinci kafayı geçirerek nöronlarımı tahtalı köye uğurladım.Benim cnm arkadaşlarım Can,selim,burak,alp,gökhan avını bekleyen aslan misali benim arkamda bekliyolardı.Tabi Koray'ın çetesi ise etrafa "yuh kızdan dayak yiyor ln "bakışları atıyordu. (Artık nasıl oluyorsa bnde bilmiom)Sizin orada bilmem ama ben şahsen kızlara vurulmaz diye bilirim.Ama bizim lisanslı öküzlerin beyin kavramı gibi bu kavramları da gelişmemiş.Sağolsun yediğim tokat ile burağın kucağındaki yerimi aldım. Allah'm 3.Dunya Savaşı çıktı mübarek. Herkes meğerse benim dayak yememi bekliyormuş. Hayır benim anlmadığım Can uçmayı ne zmn öğrendi?En son kereme doğru havada tekme savuruyordu...
Ben dabbe izler gibi bi ruh hali ile kavgayı izlerken saçımı geriye doğru hızla çektiler. Ay çok cnm acıdı. Kim ya bu?
Arkamda beliren benden ufak boylu,saçlarının boya olduğu bariz olan çakma sarışın,Koray'ın bana dediği "yer cücesi"tabirine çok uygun bir kız gördüm. Yanında da tayfası.
Cıyaklayan bir sesle;
"Sen kimsin de benim sevgilme kafa atıyorsun gerzkli kız!!"
Vayy bizim çete liderinin sevgilisi bumuymuş be?cık cık cık hiç yakıştıramadım Koray bey. Ama iyi oldu,tam da ağzıma layık.Kendimi toparlayıp o patilerini saçımdan cektikten sonra badana tekniğimi uygulamaya başladım. Nedir o derseniz anlatayım:
Kurban duvara yüz üstu dayanır. Saçları bir elle tutulur diğer elle arkada elleri buluşturulur. Saçlarından tutarak yüzü duvara sürtturulur. Patenti tamamen bana aitti.Iyi çığlik atiyor ama oyun yeni başladı. Zavalli tayfasi benim saçımı çekiştirirken bunu goren Merve ve Derya'nın koşuşu veli toplantısındn sonra eve gelen babamı andırıyordu. Onlara gözlerim dolarak baktım. Iste benim kızlarım der gibi.
Uzun lafın kısası en son müdür odasındaki yerimizi almıştık. Müdürumuz Sebahattin hocadan ilk bölümde de biraz bahsetmiştim. Ben yanı baş çeken panoya sırtmı vermiş bir vaziyettydim. Sırasıyla Ben,Merve,derya,Can,Alp,BurakSelim,Koray,lütfu,Kerem,Mustafa tesbih boncukları gibi dizilmiştik. Müdurumuz acıyan ve söven bakışlardan sonra konuşmaya başladı.
"Evett sayın seyirciler bir 11/A. Klasiğiyle daha karşıkarşiyayiz. Başrol oyuncularımız da sahnede. Evet ne anlatmak istersiniz bize?"Kıkıdamaya başlayınca elindeki cetveli bana doğru mikrofon seklinde uzattı sebahattin hoca.
"Ya hocam valla bisey yapmadım ben"
"Yaa demek bisey yapmadin o zmn bu---
Zilin çalmasiyla elinden kurtulduk. Oh be dünya varmış. Simdi evime gidip Nirvanaya ulasacağım. Bu sefer ne burağı nede merveyi beklemedim. Tek başıma evimin yolunu tuttum. Kapının kilidini açınca evin soğuk olduğunu fark ettim. Soba yanmıyordu anneme seslndim ses yoktu. Mutfağa baktım tezgah boştu. Korkmaya başladım o telasla dış kapının açık olduğunun farknda bile değilim. Evin içinde deli gibi koşarken bişeye çarptım. Çığlk atmamla ağzımın kapanması bir oldu. Ama bu parfum..
Lan merve!!!Bayram Süprzi iki bolum ust uste.Yorum yapmiyor ya kimse cok alınıyorum aslnda.
Opuldunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ SEVGILIM
ChickLitHayat bir gün onları hiç ummadıkları bir anda hastane koridorlarında buluşturacak. peki ya onlar? Birbirlerinden nefret eden biri egolu bir züppe,diğeri yaşam savaşı veren bir aşık. UYUZ TIKICAN VE VAROŞ EZIĞI'NIN HIKAYESI MeRisss58