נכנסתי לחדר כחלחל שנראה שכאילו שמו את האוקיינוס בתוכו, הקירות היו מקושטים בציורים של גלים והיו תלויים התקרה צדפים וקונכיות יפות, הריצפה הייתה מכוסה בחול ים חמים 'אני בטירה או בים.?......... אמילי הייתה ממש אוהבת את זה' חשבתי ונהייתי קצת עצוב ולורן כנראה קורא מחשבות או משהו כי המשוגע הזה פשוט אמר "כן זה חדר בטירה" פערתי את עניי כדי לראות עוד קצת המחדר היפיפה הזה "מלתילדה!!!" לורן צעק בזלזול אם תשאלו אותי אבל בגלל שאף אחד לא שאל.......
"לורי!!" צעקה בזרחה אישה מבוגרת ומקומטת וקפצה עליו בחיבוק וצבטה לו את הלחיים. אני גחיכתי למשמע הם חיבה שנתנה לו המבוגרת "מה אתה צוחק?" לורן התגונן "אני לא צוחק לורי לא צוחק בבבבבבכלללל" אמרתי וחייכתי כשהוא גלגל לי עניים. "נו מה מביא אותך לפה? אני מניחה שזה לא סתם ביקור אם הבאתה לפה את החבר הזה שלך" היא קרצה והתקדמה עליי "היי אני מלתילדה" היא חייכה חיוך חמוד ולחצתי לה את היד שהגישה לי "הוא צריך שתשתמשי בכוחות שלך" לורן ביקש "הו בטח בטח בואי אחריי בחור צעיר אל פחד אני לא נושכת" היא צחקה ועקבתי אחריה "שב שב תרגיש בנוח" היא אמרה עדיין עם חיוך על הפנים "מה מה את הולך לעשות לי?" שאלתי כדי להשתיק את המחשבות המטרידות את ראשי "הו אתה יודע לבדוק את מלוא הכוחות שלך, החוזק שלך, המעמידות שלך לסכינים, העתיד שלך וכאלה" היא אמרה בקלילות וחייכה בזוהר.
"רגע רגע מה אמרת שם?" שאלתי "העתיד שלך?" היא שאלה "לאלא לפני" אמרתי "החוזק שלך?" היא המשיכה לסטות מהנושא "את דיברת משהו .על סכי...סכנים?!" על התאפקתי צרחתי את זה אופסי אני מניח "הווו חחחח אני סתם מתלוצצת חמוד אני אוהבת לבדוק את הערנות של הלקוחות שלי" היא צחקקה.
'אוי זה הולך להיות מעניין'
-----
-אחריי כמה חודשיים-
אני כבר פה יותר מחודשיים והמפגשים עם מלתילדה הם כמעט כמו פסיכולוג רק 1. בחינם ו-2. היא גם עוזרת לי להשתפר בחוכות שלי אז מה שגיליתי עליהן עד עכשיו.
1. אני יכול להזיז דברים בכוח המחשבה
2.אני יכול להזיז את עצמי ממקום למקום
3.אני בייסיקלי אילבן מדברים מוזרים
וכן זהו זה, אני גם כבר יודע את רוב השטח של הממלכה כי אני יוצא למין 'טיולים' בשטח שלה "לורן אני יוצא ביייייייי"אמרתי לו וקמתי מהשולחן האוכל "רגע אתה זוכר? לא להתר-" "לא להתרחק יותר מידי ולא להיכנס לחלקים העמוקים של היער כןכן אני יודע לולו" אמרתי "יופי ואל תקרא לי ככה" הוא גלגל עניים "אוקי ביי לולו" אמרתי ויצאתי החוצה.
לורן לא יודע את זה אבל אני כן נכנס לחלקים העמוקים של היער ואני מבלה עם לילי, היא לא רעה או מפלצת כמו החושבים היא רק בודדה ועצובה.....אבל היא נחמדה וכן היא טורפת חיות אבל זה חלק מהישרדות שלה??
YOU ARE READING
#מלךלשעבר
Fantasyדניאל בן ה16 לא מאמין בגלגול נשמות וכל האלה עד שיום אחד הכול משתנה...... האם זה יהיה לטובה? ואם כן של מי? ---------- הכותבת-היי אז הספר כבר לא מוקפא אבל העלה איטית תודה רבה על הסבלנות של כולם.ן וסליחה ביייייי