היי אז אני יודעת שלא היה פרק מלא זמן וכן הספר לא יהיה תחת הקפאה אבל לא יעלו פרקים בסדר רגיל/מהיר סליחה ותודה רבה של הסבלנות שלכם.ן
⚠️התאבדות⚠️
השריטות שלי צרבו ושרפו על עורי אבל כבר הייאשתי מלנסות לרפא אותן הם בחיים לא ייעלמו אני בחיים לא הצליח להפסיק ואני שונאת את עצמי על כך.
למה לא נולדתי עם גוף רזה ופנים יפות?
זה מאייש שאני מתכננן לבוש מהממם והוא נהרס רק בגלל הפנים שלי.
אני מנסה לא לחתוך את עצמי אלא לחתוך נייר או לצייר שריטות על עצמי אבל זה קשה זה מעייף אני כבר לא מחייכת ולא אכפת לי מכלום...טוב מכלום חוץ מריילי כן היא כמו המצוף הצלה שלי שמגן עליי מלהיטבע בעצבות של עצמי.
היום היא אמורה לבוא אליי ושכנעתי את עצמי לספר לה על השריטות שלי וכול זה אני לא יודעת למה אני עשה את זה!
את השריטות או הלספר לריילי את שואלים? טוב אז גם אני לא יודעת ולא אכפת לי! נמאס לי לחיות אבל לא בא לי למות אתם.ן מבינים.ות? כאילו שזה לא שבא לי לא לחיות אבל לא בא לי לחיות כרגע הבנתם.ן? אני אנחש שלא. בכול מקרה ריילי אמורה להגיעה עוד כמה דקות אז בנתיים אני עובדת על מכתב בשביל דניאל אני אשלח לו את זה ללונדון עם שקית נחשי גומי 'הוא ימות על זה אחח הוא בתכך עכשיו נהנה לו במוזיאון זה שעל הארי פוטר או משהו' הצחקתי את עצמי.
'אני אוהבת ומתגעגעת אלייך, דני
-אמילי' סיימתי לכתוב את המכתב והכנסתי אותו למעטפה כשמעתי את הפעמון בדלת "רגע!" צעקתי והתקדמתי לעבר הדלת ופתחתי אותה ושם עמדה ריילי עם תספורת חדשה? "הסתפרת?" שאלתי "כן..." היא ענתה והעבירה את היד שלה בשיער הקצר, "כנסי" אמרתי והיא חייכה ונכנסה.
"טוב את יכולה לשבת תמצאי לנו סרט או משהו לא אכפת לי מה שבא לך אני אכין לנו אוכל" אמרתי והלכתי למטבח "למה?" היא שאלה "כי אוכל זה טעים?" ניחשתי "לא כאילו למה שנראה סרט אני רוצה לדבר" היא אמרה ברוגע ואני לא הייתי ברוגע.
'היא רוצה להיפרד ממני?
טוב רוב הסיכוי שאחריי שהייתי מדברת איתה על ה...דברים שלי היא הייתה נפרדת ממני אז.... אני צריכה להיות מוכנה לזה'
"אוקי... גם לי יש משהו להגיד לך אבל את קודם" הקול שלי נהיה עצוב ובאותו רגע הסכינים במטבח קראו לי, "על מה רצית לדבר?" התישבתי "אז בחופש ההורים ואני הולכים למשפחה ושאלתי אותם אם את יכולה לבוא איתנו כי טוב את הבת זוג שלי ואממ הם אמרו כן! אז...אולי בא...אמ לך לבוא?" היא שאלה, ביישנות וסומק היו על פנייה והסכמתי לבקשתה "אוקי תודה! על מה את רצית לדבר?" היא הזכירה לי ונאנחתי.
YOU ARE READING
#מלךלשעבר
Fantasyדניאל בן ה16 לא מאמין בגלגול נשמות וכל האלה עד שיום אחד הכול משתנה...... האם זה יהיה לטובה? ואם כן של מי? ---------- הכותבת-היי אז הספר כבר לא מוקפא אבל העלה איטית תודה רבה על הסבלנות של כולם.ן וסליחה ביייייי