27

23 2 20
                                    

אוקי אז הפרק הוא נכתב לבקשת-@solangelo442 חברה טובה שלי פה בוואטפד והיא מנסה להגיע למאה עוקבים ואז היא תוציא ספר (שאם איך שאני מכירה אותה הוא בטח יהיה מדהים) אז מקווה שתהנו מהפרק! 

(לכו לעקוב אחריה)

------------------------

"יאללה יאללה להתעורר אני לא רוצה להיות ער לבד! אל תשאיר אותי פה לבד לורן! לא!" נערתי את לורן במטרה שהתעורר, ניסיתי להעיר את לילי אבל היא קיללה אותי ואמרה לי לעזוב אותה בשקט ובגלל שפחדתי ממנה ניסיתי מזלי אצל לורן אבל כנראה שהוא כמו סלע ולא מתעורר המניאק.

"נו לורן! יש שריפה!" אמרתי אך הוא לא מתעורר.

"לורן אמ לילי אוכלת מישהו!" עדיין לא מתעורר 

"נו לורן! אני פצוע ומדמם מלא!" אמרתי באין ברירה "אתה בסדר?" הוא פתאום היתעורר ונשם לרווחה כשראה שאני בסדר 'אוי הוא יבין ששיקרתי לו... אבל הוא דאג לייי' "דניאל את שיקרתי לי כדי שאני התעורר?" הוא שאל מתרגז "אני בודד פה לורן, אתה נטשת אותי לשינה" צעקתי עליו "אוקי אוקי סליחה תירגע אני עושה עוד תנומה קצרה של 5 דקות ואני  אקום" הוא אמר וחזר לנחור 

"לא נו דייי אל תהיה מעפן!"

--

היום עבד די מהר בהתחשב בעובדה שלא עשינו כלום חוץ מלישון, לאכול, לשתות ולדבר, ולפני ששמתי לב כבר היה לילה וישבנו ליד המדורה ניסיתי להניח את ראשי על לורן כמו אתמול והצליח לי יאיי.

"מה אתה מתלונן על הארוחות שלי? אני צדה לכם את הבשר הכי משובח בטבע וככה אתם מודים לי? כפויי טובה" לילי אמרה ויצאתי מהחלום שלי למציאות שהיא לילי ולורן רבים 'רציני מה קרה בניהם?' חשבתי "לא זה פשוט שיחסית לארמון-"

"אבל פה זה לא הארמון פרינססה ואולי כדי שתבין את זה אני במסע כדי להציל את דניאל ממנו העתידי המשוגע" לילי קטעה את לורן "היי!" הגבתי לחלק האחרון בדבריה, הם היו מאוד מעליבים.

"דניאל מה אתה חושב על הארוחות של הארמון? מה יותר טוב הם או הארוחות של לילי?" לורן פתאום פנה עליי וממש לא רציתי לענות של השאלה הזאת "אממ אתה רואה אני לא ממש יכול להשוות" גמגמתי מהלחץ "תענה ילדון" לילי גערה בי "לילי, לילוש, ליל ,ליי-ליי בבקשה אל תגרמי לי לעשות את זה, בבקשה" התחננתי "זה לא כזה מסובך דניאל אבל בסדר" היא התרגזה "זה פשוט שהארוחות בארמון טעימות אבל יותר מידי כזה מלכותית ופאנסי כזה" ניסיתי להגן על עצמי.

"פעם אחת בטעות שפכתי על עצמי מרק וכשירדתי הייתה שם משרתת ממש נחמדה היה לה פרווה אפורה והיא נראתה ממש כמוך לילי זה היה כמעט מפחיד"אמרתי כדי להקלילי את המצב וצחקתי אבל לילי בהתה בי בהפתעה "מה?, תגיד היה לה צלקת חומה על הכתף?" היא שאלה בסקרנות "כן...למה?" שאלתי "אין מצב" היא מלמלה לעצמה "תגיד יש מצב שקראו לה איסבל?" היא שאלה ותקווה הופיעה לה בעניים.

"כן אני חושב שככה היא הציגה את עצמה" עניתי, לורן כבר נרדם, היא הייתה בהלם ואמרה שהיא צריכה ללכת רגע שאני אשן גם וכך עשיתי.

נ.מ לילי

'אין מצב אין מצב אין מצב' המשפט הזה חזר שוב ושוב בראשי 'אין מצב שאחותי שמה' ניסיתי לשכנע את עצמי אולי זו סתם עוד איסבל עם פרווה אפורה וצלקת על הכתף שנראית כמוני.. נו באמת על מי אני עובדת?

זה איסבל, איסבל אחותי הגדולה אבל אני אני ראיתי אותה מתה.... בשריפה היא נלקחה וכשעקבתי אחריה אני ראיתי אותה מדממת לעילפון אני הייתי בטוחה ששתיהן מתו.

אבל דייזי בטוח מתה האם יש סיכוי שאיסבל עדיין בחיים?

------------

היייי  לכולם.ן

אז קיבלתם.ן עוד באקסטורי על לילי מה אתם.ן אומרים.ות?

מה היה דעתכם.ן על הפרק?

מחכה לתגובות שלכם.ן ביייי



#מלךלשעברWhere stories live. Discover now