Uyurken İzliyorum En Sevdiğim Halini

2.1K 57 103
                                    

Normalde dün atacağımı söyledim ama maalesef vakit bulamadım. Umarım beğenirsiniz düşüncelerinizi okumak çok güzel gerçekten yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

Sabahın erken saatlerinde şiddetli bir sancıyla uyandı Asi. Çok yorulmuştu, zaten partide sevişmişlerdi ne diye kudurmuşlardı ki?

İlk defa huzurla uyandı haftalar sonra, Alaz vardı yanında ve uyuyordu. O kadar mutlu olmuştu ki onu yanında görünce. Ayrı kaldıkları yaklaşık on günlük zaman diliminde bok gibi hissetmişti. Beraber hiçbir şey yapmamışlardı ki doğru düzgün sevişmek dışında ama o da sadece sevgililerin yaptığı şeyler değildi. Alaz neden hala onu aramamıştı. Asla onun olduğu ortamlara girmiyordu. 

Artık onu sevmiyor muydu yoksa?

Asi bütün bu tilkileri susturup Semih'i aramıştı. Çağla'nın durumu hakkında net bir bilgi almış yerini öğrenmişti. Ama bunu Alaz bilmeyecekti.

Ardından numarasını bulup aramıştı kendisini açtığında gerçekten çok soğuk gelmişti sesi kimsin demişti eski oyun arkadaşı olduğunu öğrenince ağlamıştı. Fakat gözyaşları samimi gelmiyordu Asi'ye. Kardeşini bir puşt uğruna satıp ülkeyi terk eden bir kıza bakarak gayet de zararsız duruyordu.

Alaz'ın kendisine ihtiyacı olduğunu öğrenince daha da çok ağlamıştı hadsizce. Neden ağlıyorsun demişti, madem pişmansın neden bunu yapıyorsun ikinize de yazık değil mi?

Ben istemedim demişti Çağla. Ben istemedim o adam beni tehdit etti. Eğer onunla yurt dışına gitmezsem, onu şikayet etmezsem öldürürüm ikinizi demişti. Yapardı Asi yapardı.

"Ve sen de onu yaşarken öldürmeyi seçtin değil mi? İstersen bir yol bulabilirdin biliyorsun değil mi? Kaçmayı seçtin ama, şimdi mutlu musun? Ne kadar özlüyor seni haberin yok ama değil mi?"

Emin olamazdım. demişti, hiçbir zaman emin olamazdım ama bak şimdi ben burada ölüyorum her gün, oysa kendine bir düzen kurmuş Asi baksana açılmış sana görmüyor musun? 

Gelmesi gerektiğini söylemişti, gelip barıştıracaklardı onları sonra da o adamdan kızı kurtaracaktı. Nasıl yapacaktı bilmiyordu ama yapacaktı işte.

Parti günü eğer Alaz onu görmezden gelmek yerine konuşsaydı her şey bambaşka olurdu ama o da haklıydı kendince.

"Sevgilim." başını köprücük kemiğine yaslamış nefesiyle boynunu gıdıklayan adamın saçlarına daldırdı elini. "Hadi kalk bak ben çok acıktım. Bir şeyler yiy-" 

Cümlesini bitirmeden kendini adamın altında bulmuştu. O kıkırdarken yüzüne ve boynuna rastgele öpücükler bırakırken bir yandan da gıdıklıyordu kızı. Keyifli bir sabahtı.

"Yaa! Alaz dur bak dün iflahım sikildi zaten." Ardından kahkaha atmaya devam etti.

"O nasıl laf sevgilim sik mik falan! Aaa hiç yakışıyor mu ağzına."

"Ne demezsin, hiç gitmiyor sanki hoşuna. Hadi bak çok açım diyorum sana." İkisi de doğrulurken Asi kendine giyeceği kıyafetleri hazırlamaya koyulmuştu, banyoya girecekti.

Ardından Alaz kalktı yataktan kalktığı gibi Asi'nin beline arkadan sarıldı ve omzuna uzun bir öpücük bıraktı. Öpmelere doyamıyordu bu sabah.

"Biz korunmuyoruz hiç, farkında mısın?" Ardından yüzüne bakmak için ellerini ayırdı belinden kızın.

"Zevkine düşük bir züppe olduğundan ve bu da benim işime geldiğinden haberin yok ama korunmayan sensin, ben değilim."

Asi bunu yaptıklarının ertesi günü hap kullanmıştı ve bu onları uzunca bir süre idare ederdi.

"İstemiyorsan kondom kullanabiliriz, tek umursadığım senin ne istediğin."

Sevişmeden Uyumayalım -  AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin