Namjoon'dan
Gece sokaklarda,arabamla turlarken polis durdurmuştu ve şuan onu manipüle etmeye çalışıyordum.
"Bak,eminim sende bazen sende yasakları çiğniyorsundur?"
Gözlerinin içine derin bir şekilde bakarak söylediğimde,oda çoktan foyama düşmüştü.
"Evet,bazen boş boş sirenleri açıp ortalıkta öyle geziyorum,ama normalde yasak"
Bunları söylediğini farkettiğinde,hemen kendini toparlayıp öyle konuştu.
"Peki bayım,gidebilirsiniz"
"Teşekkürler"
Sırıtıp,tekrar son gaz basıp ordan uzaklaştım. Bir kaç cadde daha geçip,bar'a yani kendi mekanına geldim. Anahtarı vale'ye verip,ilerledim.
İçeri girdiğimde,merdivenlerden aşağı inip, Ha-eun'nun yanına oturdum.
"Ooo namjoon bey,siz buralara gelir miydiniz?"
Diyip güldüğünde,göz devirerek kendime bir içki doldurdum.
"Abartma Ha-Eun,altı-üstü dört gün uğramadım"
"Peki bu dört gün içinde neredeydin?"
Yine boş sorularına başladı.
"Eğleniyordum diyelim biz ona"
"Peki"
Bardaktaki içikiyi kafama dikip,gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım. Gözüme birisini kestirince,yanına gittim.
"Naber,güzelim?"
Oğlan bana dönüp baktığında,gözlerindeki şevki gördüm. Evet bu bilinen bir kişi olsada beni ilgilendirmiyor,bu gece benim.
"Merbaha yakışıklı"
Cilveli bir şekilde söylediğinde sırıttım. Bana ölüp bitiyorlar.
"Biraz eğlenmesek mi?"
"Evet bence eğlenmeliyiz~"
Kolumu omzuna atıp,beraber yürümeye başladık. Ha-eun'a baktığımda,bana onaylamaz gözlerle bakıyordu ama çokta takmadım.
Dışarı çıktığımızda,vale'nin arabayı getirmseni bekliyorduk.
Önümüzde iki tane araba durduğunda,içinden biri inip yanımda ki adama dört el ateş etmişti.
Hassiktir!
Bir kurşundan bana sıktığında sadece sendeledim. Lan ben şeytanım bana birşey olur mu hiç?
Ama bunu düşünmeyi bırakıp,yerde yatan adama baktım. Bu daha büyük bir sorundu.
Evet,yani sen şeytansın sana bişey olmaz kdjskxmsjx
Namjinle kalınnnn 💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETECTIVE × DEVİL
FanficBir dedektif ve bir şeytan "Ahh,ahh ahh!" "İnle küçüğüm,adımla inle!" "Ahh-joon-ahhh"