8.BÖLÜM:ÇATIŞMA

18 4 2
                                    

Yazardan

Yarın;

Namjoon,adamı ayarlamış,sadece görüşme zamanını bekliyorlardı. Bu sırada,namjoon ve Jin gizlenecekleri yeri ayarlayıp oraya yerleştiler. Tabii gizlendikleri yer dar olduğundan,namjoon açısından zordu.

"Namjoon,bu adam ne zaman gelecek?"

"Gelir birazdan,zaten az kaldı"

"Off tamam"

Namjoon'un gözü bir anlığına,jin'in şişen dudaklarında takılı kaldı ve baskılı bir şekilde kendi dudaklarını ıslattı...


Sonunda görüşme saati geldiğinde,jin yerinde sabırsızca kıpırdanıp duruyordu.

"Dedektif"

Jin nefesini kulağında hissettiğinde,bir anlığına gözlerini kapayıp,hemen geri açtı.

"Efendim?"

"Zaten dar,birde sen kıpırdanıp duruyorsun!"


"Ee ne yapayım,bende rahat edemiyorum"

"Kucağıma gel"

Namjoon'un sözüyle olduğu yere biraz daha sindi.

"Ne?"

"Dizlerime otur yani"


"Ta-tamam"

Jin dikkatli bir şekilde,gözükmemeye çalışarak,Namjoon'un dizlerine oturdu. 'Tamam Jin,abartılacak birşey yok' diye geçirdi içinden.

Artık sessiz olmaları gerekiyordu,konuşmaları duymak için.


"Kaça satarsın?"


"Altı milyon dolar"

"Ne? Dostum bak,üç milyona anlaşalım?"

"Benim mallarım o kadar ucuz değil!"

"Peki,mallar nerde?"

"Arkadaki kamyonette"

Jin ne olduğunu görmek için,olduğu yerde biraz yükseldi. Namjoon'un fa gözleri,dar pantolonun sardığı dolgun kalçalara kaydı.

Adamlardan bir tanesi elini yavaşça bel kısmına getirip,silahını tuttu.

Jinde bunu görmesiyle oda hemen silahını kavradı. Namjoon bunu görmesiyle,tehlikeyi sezmiş,bir elini jin'in beline koyup,biraz kendine doğru çekti.

"Dedektif,ne oluyor?"

Jin belindeki el yüzünden kaskatı kesilmişti,ama hemen kendini toparlayıp cevap verdi.

"Çatışma çıkacak galiba?"

"Ne!?"

"Evet"

Jin 'evet' Dedikten sonra silah sesleri gelmeye başladı.

"Lanet olsun!"

Jin hemen olduğu yerden çıkıp;

"KALDIRIN ELLERİNİZİ POLİS! ATIN ÇABUK SİLAHLARI YERE!"

Adamlardan biri silahını bırakmayıp jin'e doğrultmuştu ki,namjoon elini tutup,ters çevirip kırdı.

"İyi misin,dedektif?"

"Evet iyiyim,sağol"


"Rica ederim"

Flörtöz bir şekilde söylediğine,jin hafif gülümseyerek gözlerini devirdi. Telsizi çıkarıp destek ekip çağırdı.

Çakmak sesi duymasıyla,namjoon'a baktı.

"Cidden,şimdi mi içeceksin?"


"Evet"


"Peki"








Namjinle kalınnnnnnnn💙💙💙

DETECTIVE × DEVİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin