14.BÖLÜM:KANATLAR

19 4 2
                                    

Namjoon'dan

1 hafta sonra

Jin hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu. Bende elimden geldiğince ona güzel yemekler yapıyor ve yediriyordum.
Fakat şu an da çorbayı içmemek için direniyordu.

"Joon,gerçekten yeter,midem tamamen çorba oldu"

Nazlı bir şekilde söylenmesiyle,gülümsedim.

"Tamam artık hadi,bu son çorba sonra sana daha güzel yemekler yapacağım"

Ağzını açtığında kaşıtaki çorbayı içirdim. Çorabının hepsi bittiğinde mutfağa götürüp,yıkadım ve yerine koydum. Tekrar içeri girdiğimde jin uyumuştu bile.





3 hafta sonra

Jin'den

Neredeyse bir buçuk ay'a yakın evdeydim. Dün dikişlerimi aldırtmıştım. Ama namjoon hâla oturup dinlenmeli söylediği için,beni yerimden kaldırmıyordu. Elinde tepsiyle geldiğinde,yanıma oturup kaşığı eline aldı.

"Namjoon,kendim yiyebilirim artık"

"Hayır yine de kendini yormaman lazım"

"Joon,teşekkür ederim herşey için"

"Hiç önemli değil dedektif"

Kaşığı yemeğe daldırıp,yedirmeye başladı.



^^^^^^



Artık işe geri dönmüştüm. Namjoon sayesinde bu zorlu süreci,kolay bir şekilde atlattım. Şimdi ise arşiv odasında oturmuş,bana verilen dosyaya bakıyordum. Bu dosya bir insan kaçakçısının dosyasıydı ve yine bana verilmişti. Dosyayı imzalayıp,bununla ilgileneceğime dair bir çümle yazdım ve odadan çıkıp bayan Kyung-Min'in odasına gidip dosyayı teslim ettim.

Tam kapıdan çıktığımda,namjoonla çarpıştım.

"Naber dedektif?"

Üç adım geri çekilip,öyle konuştum.

"İyi namjoon,sen?"

"Bende iyi, ee ne yapıyoruz bugün?"

"Bir,insan kaçakçısı var,nerde yaşadığı,nerelere gittiği,kimlerle takıldığı,hepsi belli. Sadece baya bi önlem almamız lazım,sonrasında direkt olarak hapishaneye atabiliriz"

"Gene olaylı bir gün olucak yani?"

Sırıtarak söylediği şeye,gülerek göz devirdim.

"Maalesef ki!"

"Ama neyse ki,ben bu sefer yanında olucam dedektif!"

"Ama tabii  şimdi değil,iki saat sonra toplantı odasına gel. Diğerleride orda olucak,güzel bir plan yapıp hemen harekete geçicez."

"Peki dedektif"









(İki saat sonra)

Yazardan

Herkes toplantı odasında,toplanmış ve bir çözüm bulmaya çalışıyordu.

Tabii sadece diğerleri ve jin bulmaya çalışıyordu çünkü namjoon tam karşısında oturan joon-seo'ya kitlenmiş,sert bir şekilde bakıyordu. Aklında tamda ona göre bir ölüm seçmiş,sadece doğru zamanı bekliyordu. Sonuçta 'ha' deyince öldüremezdi.

DETECTIVE × DEVİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin