Namjoon'dan
Siktir! Tanrım! Beni arayacağını biliyordum ama fazla telaş yaptım. Umarım anlamamıştır? Gecenin ileryen saatlerine doğru bardan çıktım,arabaya binip direkt eve sürdüm. Geldiğimde kapımın önünde soyunup odama doğru ilerledim. Dolaptan bir viski çıkarıp bardağa doldurdum ve yatağın başlığına yaslandım.
Acaba dedektif,şu an ne yapıyor? Benden şüphelenmemesi lazımdı! Siktir cidden! Neyseki kameralarda gözükmüyorum. Aklıma jin'in havluyla karşıma çıktığı gün gelince,sertleşen penisime küfür ettim. Ben galiba dedektiften hoşlanıyorum?
Jin'den
Sabah yataktan yorgun bir şekilde kalkmamam gerekiyordu off! Yavaşça kalkıp banyoya gittim ve suyu açtım. Hızlıca bir duş aldım,iş kıyafetlerimi giydikten sonra mutfağa girdim ve basit bir kahvaltı hazırlayıp yedim...
Şirket binasına geldiğimde,arabayı park edip içeri girdim. Muhtemelen herkes haberi görmüştü ve bu konu hakkında konuşuyorlardı çünkü kimse yoktu,birkaç kişi dışında. Toplantı odasına,kapıyı çalarak girdiğimde tahmin ettiğim gibi herkes burdaydı ekipten. Geçip yerime oturduğumda,bayan Kyung-Min konuşmaya başladı.
"Evet jin sende geldiğine göre,daha rahat konuşabiliriz. Ee senin şüphelendiğin birileri var mı?"
"Aa,evet birkaç kişi var"
"Peki,diğer herkes çıkabilir!"
Herkes teker teker odadan çıktığında,biraz gerildiğimi hissettim çünkü bayan Kyung-Min ile baş-başa kalmak herkesi geriyordu. Yanıma gelip tam yanımdaki sandalyeye oturup konuşmaya başladı.
"Jin,kim bu şüphe ettiğin kişiler? Bana onların isimleri ver!"
"Ee,biri borç aldığı kişi Joon-Hyuk,neredeyse üç yıldır geçiştiriyor adamın parasını,diğeri eskiden yakın olan bir arkadaşı ama bir yanlış anlaşılmadan dolayı ondan nefret ediyor oda Min-Gyu. Öbür diğer kişi ise..."
Tanrım! Nasıl şüphe ederim ondan! Ama yinede söylemek ile söylememek arasında kaldım.
"Evet jin,diğeri?"
"Öbür kişi ile ciddi bir meseleleri vardı ama sebebini bilmiyorum. Min-Jae"
"Pekala tamam,sen şimdi olay yerine gidip bir kameraları incele. Bende bir işimi halledip hemen gelicem"
"Peki efendim"
Odadan çıkıp,asansöre bindim. Aşağı kata inip arabaya bindim ve joon-seo'nun evine doğru sürmeye başladım.
Acaba hangisi?
Namjinle kalınnnnnn 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETECTIVE × DEVİL
FanficBir dedektif ve bir şeytan "Ahh,ahh ahh!" "İnle küçüğüm,adımla inle!" "Ahh-joon-ahhh"