Namjoon'dan
Ne demek benden etkilenmez. Herkes beni görünce,dibi düşüyordu. Bu dedektifte birşeyler var? Ama o beni çok etkiliyor. Konuşmasıyla ona baktım.
"Ee,artık gün bitti,benim bir kaç işim var. Evine bırakıyım seni?"
"Yok,benim arabam barım'da kaldı."
"Ha,tamam,oraya götürürüm"
Bar'a geldiğimizde arabadan inip,teşekkür ettim.
"Sağol dedektif"
Gülümsediğimde,oda gülümseyip başını salladı. Ordan uzaklaşıp,hemen arabama bindim.
Evett,artık o,sikik joon-seo ile görüşebiliriz. Telefonu çıkarıp ha-eun'u aradım,iki çalışta açtı telefonu.
"Ha-eun!"
"Ne oldu joon?"
"Çabuk bana,joon-seo adlı sikiği bul! Beş dakika içinde!"
"Emriniz olur!"
"Teşekkürler"
Telefonu kapatıp,kefiyle gülümsedim. Beş dakika sonra görüşürüz Seo...
Telefona mesaj geldiğinde,açıp baktım. Konumdu hemen açıp arabayı sürmeye başladım. Hm,evinde olması daha büyük avantaj... Sonunda geldiğimde,arabayı park edip indim. Kapıyı çalmamdan bir kaç saniye sonra açtığında,açtığı gibi yumruğumu yüzüne yapıştırdım. Off be!çok güzel vurdum.
"Tanrım! Ne sikim yapıyorsun sen? Ne işin var burda?"
"Seninle birşey hakkında anlaşmaya geldim"
"Sen jin'in yanına gitsene"
Diyip pis bir şekilde sırıttığında,artık kendimi tutamayacağımı fark ettim.
Yakalarından tutup,hızlı bir şekilde duvara fırlattım. Yanına gidip tekrar yakalarından tutup konuştum."Bana bak seni sikik piç! Eğer bir daha dedektif hakkında öyle konuşursan,konuşacak bir ağzın olmaz!"
Bana öyle bir bakıyordu ki,sanki karşında insan dışı bir varlık varmış gibi-zaten öyle-. Çünkü şu an gözlerim kırmızı olmuş, kırmızının en koyu haliydi.
"Anladın mı?"
"A-anla-anladım
"Anlaştığımıza sevindim"
Gülümseyip,hemen arkamı dönüp,evden çıktım. Arabaya binip,direkt gazladım.
Ah dedektif,ahh
Namjinle kalınnnn 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETECTIVE × DEVİL
FanficBir dedektif ve bir şeytan "Ahh,ahh ahh!" "İnle küçüğüm,adımla inle!" "Ahh-joon-ahhh"